Skocz do zawartości

piogorski

Pasjonat
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piogorski

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piogorski

0

Reputacja

  1. Podepnę się pod temat bo sam szukam Korekcja lakieru + powłoka ceramiczna Lublin Warszawa Studio lub osoba prywatna
  2. Uzywam hexcan 11.coś Nigdy nie bylo z nim problemu, wszystkie kodowania czy odczyty były zawsze w porzadku. Czyli po wpisaniu mowej wartosci komp sam powinien sobie nadpisac nową wartosc, i przed kodowaniem nie trzeba wpisywać loginu
  3. Jednak mi nie zapisuje kodowania. Caly czas wrava do ustawień jakie byly wczesniej czyli 00001
  4. piogorski

    kodowanie lamp

    witam, Potrzebuję info jak zmienić kodowanie lamp z halogen na bixenon,nie znam loginu i nie moge wykonac kodowania a4 blb
  5. Hejo Mam problem bo nie znam loginu na kanale 09 aby zmienic kodowanie z lamp halogenowych na bixenon Jaki jest nr login pamieta ktoś ?? A4 b7 blb 2005
  6. cześć Od jakiegoś czasu często zapala mi się check i wyskakuje błąd 19559 notorycznie go kasuję 1x w tygodniu a on i tak wraca. Teraz turbo coś wariuje, więc zrobiłem logi dynamiczne gr 011 Przy 1 pomiarze na 3 biegu, samochód wywaliło w tryb awaryjny, później robiliśmy z 5x i już było ok Logi Dynamiczne grupa 011 1 pomiar 3 bieg http://vaglogi.pl/log-011_3Droy.html 2 pomiar 3 bieg http://vaglogi.pl/log-011_q95l2v.html 3 pomiar 4 bieg http://vaglogi.pl/log-011_aM3TAiQ.html 4 pomiar 4 bieg http://vaglogi.pl/log-011_7223W4h.html Zauważyłem że na początku turbo słabo wstaje i dopiero jak załapie to wyrywa do przodu.
  7. Czesc wszystkim Musze zainwestować w zawieszenie w mojej b7 Teoretycznie wszystko siedzi oryginał, od zakupu zrobilem 160k i nic nie wymienialem, tylko geometria 2x. Teraz mam 300k na zegarach. Mam juz luzy na końcuwkach i chyba do wymiany amory. Moje zawieszenie 1BE Moje pytanie jakie kupic sobie amory i czy przy okazji nie kupic nowych sprężyn, Teraz jak jeździ to czuję jak bym siedział w łódce na wodzie, pływa góra dół strasznie. Warto kupic nowe sprezyny czy tylko amory. Moze jakies wachacze i tuleje aby usztywnilo i bylo ok jak kiedys. Co powiecie
  8. Edit jestem faja używam 5w40 miles long life. reszta j w zmienic na inny
  9. Mam pytanko mam zrobiony swap pompy z 1'9 na łańcuch przez 4 lata przelatalem 150k wszystko ok pytanie czy trzeba zaglądnąć czy np slizg jest cały i jak łańcuch wyglada. co myslicie
  10. Ja od 3 lat używam w moim BLB Millers Oils XF Longlife 5w30 Wymieniam co 15k bo sporo jeżdżę, od jakiegoś czasu muszę dolewac bo mi pokazuje min. Teraz od wymiany do wymiany musze w sumie 1 litr dolac. Dodam ze mam już 300k nalatane Zastanawiam się czy przejść na jakis inny olej gestrzy, czy dać sobie spokój bo przy tylu km tak juz musi byc, pewnie turbo pije. Jak myślicie
  11. He he może komuś się przyda, wstaw w dziale części..... Ja kupiłem używkę za 200 PLN wyczyściłem i wstawiłem, Wszystko śmiga prawidłowo, check zgasł, po zresetowaniu błędów nic nie wyskakuje. Szkoda tylko że nie można tych plastikowych zębatek dostać, cała reszta jest sprawna. Zamiast 10-20 Pln trzeba wydać 10x wiecej a jak nowy to i 50x więcej. o zgrozo.
  12. Dzięki Wszyscy właśnie mówią, nie kupuj broń Boże zamienników, Tylko Ori lub jakaś sprawdzona używka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...