Skocz do zawartości

witcher86

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O witcher86

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Mrągowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

397 wyświetleń profilu

Osiągnięcia witcher86

0

Reputacja

  1. Prosiłbym o analizę logów Audi A4 B5 silnik AJM. Auto po długim postoju np. całonocnym ciężej odpala tak jakby paliło na trzy cylindry. Delikatnie trzęsie autem przez około 3 sekundy po czym jest ok. Efekt jest porównywalny tak jakby się cofało paliwo lub by się zapowietrzał. Wszystko zaczęło się po wymianie uszczelki pod głowicą. Zostały wymienione uszczelniacze pompowtrysków, głowica przeszła kapitalny remont. Na pompie vacum nowe oringi. Do weryfikacji załączam logi. Statyczne: http://vaglogi.pl/log-000_3NgJ4V.html http://vaglogi.pl/log-013_rsR73.html http://vaglogi.pl/log-018_Hhx98Ez.html http://vaglogi.pl/log-023_P4Gw18b.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-001_004_6LKJV.html http://vaglogi.pl/log-003_011_9km27.html http://vaglogi.pl/log-008_jqQHK3C.html http://vaglogi.pl/log-010_X6u6Kn.html Statyczne + Dynamiczny w jednym pliku: (przez pomyłkę gdyż pierwszy raz robiłem logi) http://vaglogi.pl/log-001_62x9TKz.html http://vaglogi.pl/log-003_ooh5qZn.html http://vaglogi.pl/log-004_8qgiW2.html http://vaglogi.pl/log-011_veb717.html
  2. Właśnie jest problem z tym oznaczeniem bo jest trochę przytarte.. Ogólnie bym potrzebował oznaczenie skrzyni manualnej 6 biegowej pod silniki 2.7 biturbo i oznaczenie dyfra
  3. Witam serdecznie, Potrzebuje pomocy w znalezieniu dokładnego kodu skrzyni do Audi Allroad C5 2.7 biturbo 250 KM 2004 r. VIN: WA1YD64B14N001618 Skrzynia manualna 6 bieg. Pomagam w poszukiwaniu dla kolegi. Informacje w internecie są szczątkowe na ten temat dlatego zwracam się z prośbą tutaj. Ostatnio zakupił używaną skrzynię, ale niestety okazało się coś nie tak. Inne przełożenia i 3 tyś wydane na marne. Bardzo ciężko dostać odpowiednią skrzynię do tego modelu ponieważ głównie autka w automacie. Może w etce będzie jakieś info. Sam etki nie posiadam dlatego piszę tutaj. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
  4. Problem udało się rozwiązać. Opiszę trochę może się komuś przyda. Otóż jest zima i zamarzły dysze od spryskiwaczy na przedzie i na tyle pojazdu. Podczas próby uruchomienia tworzy się ciśnienie, które musi gdzieś puścić na łączeniu wężyków od płynu. Tak też się stało. Przyczyną było spadnięcie wężyka na łączeniu od tylnych spryskiwaczy, który znajduje się w miejscu gdzie siedzi kierowca, a dokładniej w jego stopach w zabudowie z lewej strony przy pedale sprzęgła za taką podstopnicą. Tam znajdują się różne połączenia elektryczne, kostki itp no i połączenie wężyków od spryskiwaczy tylnej szyby. Oprócz choinki błędów, które opisywałem wyżej było słychać szum lejącego się płynu podczas próby spryskiwania tylnej szyby i mokry dywanik pod stopami. Płyn zalał kostki z elektryką i zrobiła się choinka błędów, zwarcia, przepięcia itp. Aby rozwiązać problem trzeba się dobrać do tego miejsca, połączyć nieszczelność, czyli te nieszczęsne wężyki i osuszyć całość np. suszarką do włosów. Podsumowując gdyby komuś nagle zrobiła się choinka, błędy na zegarach i rozległ się pisk niech sprawdzi spryskiwacze tylnej szyby i czy nie ma mokrego dywanika u kierowcy. Problem z głowy
  5. Witam, U mojego brata w Audi A4 b5 Avant pojawił się problem. (Zaznaczam, że przeszukałem net i nic konkretnego nie znalazłem) Sprawa wygląda następująco wcześniej nie działało oświetlenie wnętrza podczas otwarcia drzwi, nie wiem czy to sprawa jakiegoś czujnika. Ogólnie można było otwierać wszystkie drzwi i nic to nie dawało. Dziś jednak zaczęło tak jakby działać i zrobiła się jakaś choinka w środku. Otóż po zamknięciu auta nie gaśnie podświetlenie przycisku awaryjnych, później natomiast zaczęło piszczeć i wyrzucać błędy na zegarach po zgaszeniu silnika. Skanowanie VCDS pokazało następujące błędy: Address 17: Instruments Labels: 8D0-920-xxx-17.lbl Part No: 8D0 920 900 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D54 Coding: 00040 Shop #: WSC 19411 VCID: 2D51EF3FE7E4E5760F5-4A3A XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0B9258201 3 Faults Found: 00667 - Ambient Temperature Signal 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Dwa pierwsze błędy dało się wykasować i nie wracają, jednak błąd 01314 - Engine Control Module wraca po każdym zgaszeniu silnika, gdy silnik pracuje błąd po skasowaniu nie wraca, po wyłączeniu zapłonu rozlega się pisk z błędami. Dodam że był wymieniony rozrząd wczoraj, nie wiem czy to może mieć związek, ale dopisuję jako ciekawostkę. Nie wiem gdzie może leżeć przyczyna, czy za to odpowiada przycisk od awaryjnych, który nie gaśnie po zamknięciu auta, czy może to wiana lampki w podsufitce z przodu, która zaczęła nagle się zapalać po otwarciu drzwi. Mogę jeszcze dodać, że gdy drzwi kierowcy są otwarte to po wyłączeniu zapłonu nie piszczy i nie wyrzuca błędów na zegarach. Czu to może być przyczyna wiązki w drzwiach ? Jeśli ktoś ma pomysły to będę wdzięczny za odpowiedzi.
  6. Tak wyszło że źle manetka była złożona... taki "dynks" drucik w środku musi wejść na takie styki a ja dałem to obok i ciągle świeciło. Mimo wszystko kodowanie i tak muszę poprawić. Dzięki chłopaki za odpowiedzi... ufff dobrze że udało się ogarnąć... nieustannie świecące długie światła nie są fajnym zjawiskiem zwłaszcza gdy świecą 24 godziny na dobę bez możliwości wyłączenia nawet po zamknięciu auta :-P
  7. Czyli muszę zdjąć cały moduł kierownicy i jakoś wejdzie wtedy ?
  8. Dziękuję za odpowiedz idę coś działać A w pierwszej wartości czujnik świateł co wpisać ? Bo jeśli chodzi o jakiś czujnik od coming/leaving home to nie mam u siebie
  9. Dobra wszystko rozebrałem ale nie bardzo wiem jak mam wpiąć samą manetkę tempomatu jestem w tym punkcie : Ona nie bardzo chce tam wejść a nie chce czegoś wyłamać. Mam jakoś zdemontować manetkę od kierunkowskazów ?
  10. Witam, Proszę Was o pomoc. Nie wiem czy to dobry dział. Jeśli nie to proszę o przeniesienie. Otóż dziś chciałem zamontować tempomat rozebrałem wszystko ładnie tak jak było opisane na forum tutaj i schodki zaczęły się w momencie zamontowania samej już manetki tempomatu. Nie wiedziałem jak ją włożyć i przez pomyłkę rozebrałem manetkę kierunkowskazów/świateł drogowych i wtedy włączyły się światła drogowe na wyłączonym zapłonie. Świecą się cały czas czy włączę zapłon czy nie wyjmę kluczyk itp. Nie wiem co zrobić ? Wydaje mi się że złożyłem manetkę w dobry sposób.. kierunkowskazy się załączają lecz drogowe non stop się świecą. Proszę doradźcie coś. Takie błędy pokazało po skanowaniu: Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: DEB3F8F35AC2CEEE46F-5072 1 Fault Found: 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - --------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl Part No: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul NDL 0305 Coding: 00002 Shop #: WSC 43257 VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-4A9C 1 Fault Found: 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - --------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 03012 Shop #: WSC 00000 VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-4A9C 1 Fault Found: 00886 - Turn Signal Switch (E2) 04-00 - Mechanical Malfunction --------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 AE Component: Komfortgerát T01 0315 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 VCID: 74E73A5B444EF4BE80B-4A3A Subsystem 1 - Part No: 8E1959801B Component: Tőrsteuer.FS BRM 0002 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0002 Subsystem 3 - Part No: 8E0959801A Component: Tőrsteuer.HL BRM 0002 Subsystem 4 - Part No: 8E0959802A Component: Tőrsteuer.HR BRM 0002 1 Fault Found: 01561 - Rear Left Door 61-00 - Won't De-Safe --------------------------------------------------------------------- Address 75: Telematics Labels: Redir Fail! Part No: 8E0 035 617 B Component: Telematik Nokia1 0202 Coding: 0005132 Shop #: WSC 63421 512 00000 VCID: 2541171FEF14DD36C75-50E6 2 Faults Found: 01529 - Auxiliary Speaker for Telematic (R91) 011 - Open Circuit 01531 - Emergency Battery 002 - Lower Limit Exceeded
  11. Mam pytanie odnośnie takiego panelu... Miałem u siebie w aucie taki panel sterowania od navi (trochę zniszczony) i postanowiłem wymienić na jakiś nowszy... Sprawa wygląda tak u siebie miałem taki z napisem Telematic i ten przycisk normalnie był aktywny teraz zamówiłem bez tego napisu i jest nie aktywny tzn w ogóle się nie wciska. Myślałem że to jakiś bubel i odpisalem do sprzedającego z tym faktem. Odpisał mi że ten przycisk się nie wciska. To prawda ? Może ja mam trochę inny model oryginalnie u siebie. Chodzi mi o ten przycisk z przodu przed pokrętłem.
  12. Ok dzięki. To do montażu tempomatu nie odłączę. A swoją drogą jak jest z tym radiem gdy radio jest przypisane pod dane auto ? Trzeba kod wpisać ?
  13. Witam, Mam pytanie czy po odłączeniu aku zawsze trzeba wpisywać kod do radia ? Ponieważ chce dołożyć tempomat już mam graty ale po zakupie auta niestety nigdzie nie mam kodu w papierach. Dawniej gdzieś wyczytałem że jeśli radio jest przypisane do danego modelu tzn zakodowane to tylko przy pierwszym montażu trzeba wpisywać.. Jak to wygląda w rzeczywistości ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...