Skocz do zawartości

Sycram29

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sycram29

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

395 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sycram29

0

Reputacja

  1. Cześć. Szukam rurki ciśnieniowej do turbiny (dolot) do mojego samochodu. Wg VAG to nr 06B 145 771P Jak szukałem to albo oryginał z ceną grubo powyżej 500 zł lub używki. Czy może ktoś mi pomóc w sprawie tej części? Chodzi o coś w rozsądnej cenie. Nie wykluczam używanej części ale w dobrym stanie (by trochę to posłużyło). Zakup na TERAZ - sprawa jest pilna. W razie czego można dzwonić 509955006. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Do końca miesiąca warsztat zamknięty. Wakacje...
  3. Jeszcze nie, może dzisiaj podjadę...
  4. Żarniki biorę od H4mm3R Ma bardzo dobrą cenę i służy pomocą.
  5. Ja wiem, że jeśli mielibyście sprawdzić to tak należałoby zrobić. Ale na dzisiaj zależy mi na tym byście mi podpowiedzieli czy teraz jest czas na odwołanie (by to co w chwili obecnej zaliczyli policzyli na realnych stawkach) czy spróbować do warsztatu ściągnąć rzeczoznawcę by wciągnął do kosztorysu pozostałe elementy (i wtedy dopiero na koniec walczyć o właściwe stawki).
  6. Sprawdziłem dzisiaj. To palniki. Przetwornica działa. Mam nadzieję, że nowe żarniki nie zniszczą przetwornic... Wezmę chyba Philipsa 4850K...
  7. Mam pytanie dot mojej szkody nie z mojej winy. Uszkodzony mam błotnik oraz delikatnie przerysowany zderzak, w zasadzie dolna jego część. Jest również przerysowana delikatnie lampa która przestała mi świecić (światła xenonowe) w której w środku "odprysł jakiś element - z zewnątrz poza zarysowaniem nie widać uszkodzeń (nie rozbierałem tego jeszcze). Przyjechał rzeczoznawca z Hestii - zaliczył mi w częściach zamiennych błotnik, spoiler zderzaka, mocowanie błotnika, wspornik z L zderzaka. Do lakierowania zaliczyli błotnik, zderzak, spoiler, drzwi przednie lewe, felga. Do tego rzeczoznawca powiedział mi, że jak samochód będzie rozebrany to żeby skontaktować się z towarzystwem to przyjedzie obejrzeć jeszcze tą lampę i jeszcze ją wciągnie do kosztorysu. Po ponad tygodniowym oczekiwaniu zadzwoniłem do Hestii i w końcu doprosiłem się od nich odpowiedzi: 1478 zł (które od razu mi przelali). Do tego na infolini po pytaniu o lampę usłyszałem by składać odwołanie. Co powinienem zrobić? Nie chcę dawać auta do naprawy gdy nie wiem ile będę miał środków na naprawę. Nie bardzo chcę jeździć bo xenon nie świeci ale nie wiem czy go zakwalifikują. Co sugerujecie? Do ASO po kosztorys czy do mechanika z prośbą o rozłożenie i wezwać jeszcze raz rzeczoznawcę by zakwalifikował lampę? Jakieś inne sugestie? A może potrzebne będzie odwołanie jeśli nie będą chcieli wysłać rzeczoznawcy? Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
  8. Ok, też tak podejrzewałem. A co z faktem, że zanim żarnik stracił barwę to świecił w kratkę? Tak jak pisałem szczególnie w trasach dało się to na początku zauważyć. 2h świecenia potem gasł. Wyłączyłem na minutę silnik i od nowa 2h można było jechać. Potem to wyłączanie się było po coraz krótszym czasie, aż doszło do tego, że w zasadzie co 5 minut musiałbym silnik wyłączać. To częste wyłączanie zgrało się ze zmianą barwy więc nie wiem czy to cały taki "cykl" padania żarnika czy najpierw przetwornica nawalała. Co o tym myślicie?
  9. Czy jeżeli powiem w zakładzie że powinni zrobić strojenie "po obrotach" to powinni wiedzieć o co chodzi?
  10. Założone i działa. Zrobione już ok 10 tys km i nie zauważyłem straty mocy. Pojawia się tylko problem z mieszanką. Ustawi się na chwilę i zaraz to samo. Spalanie na poziomie ok 13,5 l w mieście i ok 10 w trasie.
  11. Cześć. Mam fabryczne xenony w moim Audi A4 B6 Avant S-Line 1,8T. Jakiś czas temu zauważyłem, że lewy xenon przy długiej jeździe przestawał świecić. Najpierw było to po 2h jazdy potem coraz częściej. Doszło do tego, że po jakimś czasie w zasadzie po 10 minutach jazdy gasł. Jednak gdy wyłączyło się silnik, odczekało ok 1 minutę to znowu przy zapaleniu silnika wszystko (na podobny czas) było ok. Nic z tym nie robiłem bo rzadko jeździłem w nocy. Niestety później zauważyłem, że lewy xenon dziwnie świeci. Jeśli się zapalał to jego barwa podchodziła pod róż. Po jakimś czasie przestała świecić i teraz "widzę ciemność". Powiedzcie mi proszę. Co nawaliło. Pretwornica czy żarnik? A może coś innego? W jaki sposób można to sprawdzić? Wszystko działo się w jednej prawej lampie. Gdzie w okolicach Lublina można zregenerować przetwornicę (jeśli by trzeba było). Jakie żarniki proponujecie (D1S) - lubię jasne białe światło (nie niebieskie)? Oczywiście jeśli to żarniki... Z góry dziękuję za pomoc.
  12. Czy możecie z czystym sercem polecić jakiegoś dobrego lakiernika w Lublinie lub okolicach który w rozsądnej cenie i terminie polakieruje i spasuje mi błotnik? Dobrze by było gdyby również potrafił "poprawić" kilka wad typu głęboka rysa i malutkie wgniecenie (nie lakierując całego elementu)... Będę wdzięczny za polecenia. Dziękuję
  13. Czy to oznacza że 163KM nie ogarnie ten reduktor? A wtryski są ok?
  14. Ja w końcu wylądowałem u Barta. Trochę daleko ale póki co jestem zadowolony. Robota podzielona na etapy lecz już do końca miesiąca wszystko mam nadzieję będzie dokończone.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...