Skocz do zawartości

picitph

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O picitph

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Człuchów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

226 wyświetleń profilu

Osiągnięcia picitph

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie. Zmieniony wczoraj, zobaczymy co będzie.
  2. Zgadza się kolego, tak jak mówisz. Dziś zbierałem mapy benzyny i gazu w programie od lpg. Mapy lpg wyszły bardzo wysoko przez co pewnie po jakims czasie psują mapy benzynowe. Więc problem z mapami leży po stronie lpg, tym się zajmę w następnym tygodniu. Jednak wyszło w vagu, że mam uszkodzony czujnik temperatury wody. Tylko nie wiem gdzie on się znajduję czy mogę liczyć na pomoc w lokalizacji oraz linku do cześci na alledrogo badz innym sklepie?
  3. Cewki podmienione i bylo to samo. Wczoraj wypielem aku, reset ecu, adaptacja ze zdrowaskami, dzis odpalam z rana i... jakgdyby nigdy nic. Auto normalnie pracowalo, po pracy jeszcze dowiem sie czy to nie byla jednorazowa akcja.
  4. Spróbuje dziś podmienić i z rana sprawdze. Nie wiem czy od razu nie zrobić reset komputera.
  5. Witam, jak w temacie mam problemy z moim 1.8t. Po wstępnych ustaleniach dzieje sie tak tylko na PB nawet wtedy kiedy gaz całkowicie odpiełem od wtryskiwaczy celem wykluczenia lania na postoju gdy zimny. Od początku, z rana gdy zimny odpalam bez problemu, przez 2-3 sek chodzi na obrotach ponad 1000, potem zaczyna drgać nadwozie a z silnika dochodzi dzwiek pracy na 3 cyl i tak przez pewien czas do 30 sekund, po czym zadrga mocniej i chodzi na 4. Przez ten czas 30sekund nie idzie nim jechac poniewaz szarpie i brakuje mu mocy ze ciezko ruszyc ale dla wtrwalych mozna probowac. Jak juz zlapie troche mocy to jest lepiej ale gdy mam go na 2 biegu i 1500obrotow, deptam w pedal gazu i lekkie szarpanie nastepuje do czasu tak 2000/2200 obrotow i lapie turbo i leeeci. I tak sie dzieje na kazdym biegu ze od dolu na PB nie chce jechac. Na LPG nie ma takich problemow, jednak od 2 dni jezdze z odpieta instalacja aby wylapac troche wiecej informacji co sie jeszcze dzieje na PB. Dzieje sie tak od 2 tyg i czasem slabiej czasem mocnoej sie to objawia. Swiece zmieniane 20kkm temu i jak wspomnialem na lpg nie ma tego objawu wiec cewki odrzucam. Raz gdy odpalilem auto i od razu zaczelem je rozpedzac gdy ono drgalo i szarpalo zapalil mi sie check. Podjechalem do mechanika i wyskoczyl blad zbyt duzej dawki paliwa.
  6. Witam po przerwie gdzie uzywalem auta takiego jakie jest bo uzywalem do w delegacji. Auto nadal pali duze ilosci PB a gazu w normie. Udalo mi sie zlapac gazownika ktory sprawdzil czy auto pobiera PB na lpg i nie pobiera. Udalo mi sie tez kupic kabel VAG i co jakis czas musze usuwac bledy (co 3-4dni) i wtedy auto spala normalne ilosci PB i lepiej chodzi. OTO te bledy: - 17536 Mieszanka za uboga strona 1 -regulacja dlugoterminowa brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY - 17538 Mieszanka za uboga strona 2 -regulacja dlugoterminowa brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY - 17536 Mieszanka za uboga strona 1 -regulacja dlugoterminowa brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - 17538 Mieszanka za uboga strona 2 -regulacja dlugoterminowa brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem
  7. Sondy nie wykazały błedów ale w środe jeszcze bede testował je miernikiem manualnie. Dziwi mnie to spalanie w trasie również bo znajomemu w a6 quattro spali w tej samej trasie z 10lpb
  8. Własnie w tym rzecz ze spalanie gazu normalnie. Tylko z tym PB jest cos nie tak. Na trasie PB pali 15l, w miescie nie sprawdzane. Sprawdzalem raz to zalałem do pelna i predkosci do 130km/h na Koszalin, weszło te 15 litrów. Gdzie gazu na tej trasie, przy tej predkosci spali z 11-12... Wycieku raczej nie ma bezposrednio z baku poniewaz auto stalo tydzien w garazu i nic nie ucieklo ani nie pachnialo PB. Gaz zakładany w Mławie
  9. Witam, problem polega na wielkim spalaniu PB na którym jezdze około 800m aktualnie i wchodzi LPG. Uprzedam ze byłem na komputerze i zadnych błedów zwiazanych ze spalaniem nie wykazalo u mechanika. Auto przełącza sie na LPG przy 30stopniach, te 30stopni osiaga w te 800m na pewno przy aktualnych warunkach. LPG spala od 11-14l. Czas na test. Samochód zalany PB do pełna, gazu również. Auto było odpalane na wychlodzonym silniku 24razy i zrobił 21km na PB. Dziś wybiło 260km na liczniku z czego 170km po trasie na samym LPG. Weszło 28,5l LPG oraz 8.5l PB łacznie za 94,55zł. Z czego spalanie PB wyszło 42LITRY!!! a LPG 11,8 litra. Mozecie mi poradzić co w danej sytuacji mogę działać? Na rozgrzewaniu silnika jade spokojnie te 50/60km/h i FIS pokazuje okolo 17/18litrow gdy jade na zimnym silniku a spalanie jest o wiele wieksze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...