Skocz do zawartości

bananowiec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bananowiec

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Ząbki

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bananowiec

0

Reputacja

  1. bananowiec

    Moje prace

    Jedno słowo - P R Z E P I Ę K N E !!!
  2. Sprzedający powiedział, że robione było tylko tylne prawe nadkole przez poprzedniego właściciela. W ostatni weekend widziałem się z Bartkiem i Andrzejem (polecani na A4) apropo DPF-a i rzucili okiem stwierdzając, iż często się to zdarza. Pewności jednak nie mam, bo nie latałem z miernikiem po całym aucie. Wiem, że jest to spore, stąd chcę działać, póki się nie powiększy ... P.S. Co najwyżej mogę podjechać do jakiegoś blacharza, aby mi potwierdził, iż było coś tam grzebane lub nie ...
  3. Witajcie Zakupiłem jakiś czas temu swoje pierwsze Audi (A6 C6 z 2008r. 2.0 TDI PD 140KM) i niestety potwierdziło się stwierdzenie, że kupujący podczas zakupu/oględzin auta jest ślepy. Zauważyłem wczoraj mały ubytek na klapie przy tablicy rejestracyjnej: http://zapodaj.net/e19d09e982dff.jpg.html http://zapodaj.net/5d32c89fb660f.jpg.html Rozmawiałem z 2 osobami z ASO i powiedzieli mi, że auto nie było bite i po prostu w tym miejscu to wychodzi - nie jako wada. Kolor lakieru: LZ9Y. Od razu potem umyłem całe autko i przeleciałem cały lakier i suma sumarum miejsc po uszkodzeniach mechanicznych (uderzenia innych drzwi, kamienie) jest +- 10. Chciałbym to wszystko porządnie profesjonalnie zabezpieczyć przed zimą - nie chcę bawić się w samoróbki/zaprawki, bo szkoda mi auta. Czy możecie powiedzieć: - czy da się coś z tym zrobić (wkleiłem najgorzej wyglądające miejsce), - czy możecie polecić kogoś z rejonu Warszawy do tej pracy (miło by było, jakby to było sprawdzone miejsce i człowiek miał dobry stosunek ceny/jakości wykonanej pracy), - z jakimi mniej więcej kosztami trzeba by się liczyć? Pozdrawiam
  4. Wysłałem e-maila i PW w sprawie swojego A6 (ręczne przeczyszenie DPF-a, pocące się turbo, spalanko). Dam znać, jak rozwija się sytuacja z kolegą rodzyn889 Pozdrawiam Dzisiaj rozmawiałem z Bartkiem telefonicznie. Na wszystkie pytania i zagadnienia cierpliwie odpowiedział. Jesteśmy ustawieni na ten weekend na akcję z DPF-em i sprawdzenie czujnika różnicy ciśnień. Pierwsze wrażenia pozytywny. CDN Tak jak obiecałem, CD: Około 14-ej spotkałem się z Bartkiem i Andrzejem. Podjechali swoim A6 C6 i pierwsze wrażenie było pozytywne - budzili zaufanie. Pracują w jednym z warszawskich ASO. Osoby bardzo kontaktowe i orientujące się w temacie. Podpięliśmy auto pod komputer i sprawdziliśmy DPF-a (o dziwo nie było tragicznie). Poprosiłem jednak o wykonanie wymuszonego wypalania, po czym wybraliśmy się na trasę. Przy okazji wymienili się swoimi doświadczeniami dotyczącymi poszukiwać auta i doposażaniem. Podyskutowaliśmy również o potencjalnych rzeczach do wykonania, modach, opnach z felgami. Podesłali mi kontakt do sprawdzonego elektryka, który może pomóc załatwić mi kilka tematów związanych z moją A6. Rzucili jeszcze okiem na silnik. Po 15-ej rozstaliśmy się w dobrych nastrojach i na pewno skontaktuję się z Bartkiem ponownie. Generalnie jestem bardzo zadowolony i uspokojony. Znają się na rzeczy i mają potrzebne doświadczenie. POLECAM i będę dalej się kontaktować. Pozdrawiam Piotrek
  5. Oczywiście, że nie wliczam tego jako naprawy. Moim zamierzeniem było wskazanie, z jakimi nakładami należy się liczyć przy zakupie używanego Audi. Naturalnie może być inne podejście: - robić tylko to, co trzeba, bo padło lub wpływa na bezpieczeństwo. Jednak moim zdaniem jest to gorsze podejście, które suma sumarum się zemści. W mojej ocenie lepiej przeciwdziałać, niż po fakcie walczyć z ofektami zaniedbań. Pozdrawiam
  6. Popieram przedmówców. Wyprowadz auto na prostą i jest duża szansa, że będziesz się nim długo cieszyć. Jak teraz sprzedasz, to i tak będzie w plecy. Zakupiłem we wtorek naprawdę zadbane A6 C6 z 2008r. ale przed ostateczną decyzją podjechałem do warsztatu na kontrolę i wyszło, że koszty zakupu auta i naprawy wyniosą: - zakup OC/AC w opcji warsztat plus bez amortyzacji części (nie mam zniżek, bo auto służbowe od 8 lat) - 3 300, - podatek - pewnie z 800, - montaż systemu antykradzieżowego zeder - 1 500, - regeneracja zbieraka od pompy oleju w Rumii - całość się zamknie pewnie w kwocie 1300-1400, - ręczne przeczyszczenie DPF-a (w czasie kontroli komputer pokazał, że jest w nim około 53g sadzy) oraz rzucenie okiem na pocące się turbo (przebieg rzeczywisty auta 133 000km) - koszt jeszcze nie znany, czekam na info od kolegi rodzyn889, - montaż zamka kierowcy, bo z pilota się nie otwierają drzwi kierowcy i trzeba ręcznie z kluczyka - kwota pewnie około 500 zł za używkę oryginalną już z wymianą, - tarcze z klockami tył, wahacza 2 przód, 2 łączniki przód - pod 2 000, - wymiana płynów eksploatacyjnych i filtrów - pewnie pod 1000, - wymiana oleju w skrzyni biegów - multitronic - koszt jeszcze nie znany, - wymiana przednich lamp na ledowe - liczę do 2 000 za całość. W niedalekiej przyszłości (max. 2 sezony) zakup 5 felg (1 do zapasu) + 2 komplety opon (letnie, zimowe), parktronic i może webasto. Jak podliczę to wszystko, to wychodzi grubo ponad 10 000. Nie da się kupić fajnego niemieckiego auta i nic w nim nie robić/nie inwestować. Wyjaśnię jedną rzecz - wyprowadzić na prostą, czyli zrobić wszystko, co możliwe. Liczyłem się z wydatkami, znałem ich poziom, ale wychodzę z założenia, że to auto ma mi służyć przez ładnych kilka lat, więc warto w nie zainwestować. To tak na pocieszenie Powodzenia i wytrwałości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...