Skocz do zawartości

Gandalesch

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gandalesch

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

426 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gandalesch

0

Reputacja

  1. WV1ZZZ2EZF6017819 - VW Crafter. Ktoś sprawdzi jaki numer tarcz i klocków przód i tył?
  2. Witam, chciałem zapytać jeszcze raz o tarcze z klockami na przód. Jeden kolega napisal wyżej ze do mojego modelu podchodzą 288mm, lecz w komplecie na aukcjach widzę same tarcze z klockami z czujnikami zużycia, a sprawdzałem dzis i mam obecnie klocki bez czujnika, a kontrolki od czujnika tez raczej nie ma. VIN WAUZZZ8DZWA213569 audi a4 b5 98r avant 1.9 tdi AFN. Wiec jak to jest?
  3. A coś o czujnikach wiadomo? Czujniki zużycia klocków? Czy manualnie mam sprawdzać? A i ten? Przód wentylowany tak? Poza tym dzieki kolego za odpowiedz
  4. Może mi ktoś powiedzieć jaki rozmiar tarcz przód VIN WAUZZZ8DZWA213569?
  5. Czeka mnie wizyta w warsztacie i sprawdzanie oraz przypuszczalnie wymiana wentylatora.
  6. Dobra mniej więcej czaje. To przy okazji tematu wentylatora. Oczytałem się dużo na temat, który to właśnie jest ten wentylator. Jedni piszą, że to ten po lewej stronie obok wiskozy stojąc na wprost auta od przodu, drudzy, że to jeest ten sam wentylator co pod deska rozdzielczą. Zapewne będzie to wentylator obok wiskozy, racja? U mnie on w ogóle się nie uruchamia
  7. Czyli łopatologicznie jak sprężarka w ogóle się załączy to jest kaput. Jeżeli jest brak czynnika lub inne to powinna się załączyć i wyłączyć si?
  8. Właśnie czytałem i mniej więcej czaje, ale nie wiem jak rozróżnić załączającą się sprężarkę. Ogólnie po wciśnięciu śnieżynki słychać jakby coś się przestawiało i inaczej zaczyna dmuchać, inaczej niż na nawiewie.
  9. Właśnie to jest błąd z climatronica i jeszcze mam błąd 4.1, ale to podobno jakiś zwykły czujnik... Możliwe, że to czynnik, ale czy przy małej ilości czynnika klima słabo chłodzi? Słabo to znaczy, że po wciśnięciu śnieżynki (przycisku od klimy) nie ma dużej różnicy niż na zwykłym nawiewie bez załączonej klimy.
  10. Pompa widocznie daje za małe ciśnienie. Zacząłbym od tego.
  11. Gandalesch

    Ubytek płynu afn

    Nie nie nie. Tym zaworkiem ucieka płyn, gdy w układzie jest za duże ciśnienie, którego nie daje rady wyrównać korek, czyli gdy ciśnienie idzie w układ i gdy gotuje się płyn.
  12. Gandalesch

    Ubytek płynu afn

    Proszę bardzo. Oczywiście to nie do końca ten zbiorniczek, bo wejście na kostkę powinno być 2 - pinowe, prostokątne, ale kształem zbiorniczka to samo i powinien mieć taki zaworek. Bynajmniej nie spotkałem się ze zbiorniczkiem, który nie ma takiego zaworka/króćca.
  13. Gandalesch

    Ubytek płynu afn

    Na dole jest zaworek bezpieczeństwa, a korek jedynie ma za zadanie upuścić ciśnienie!!! Inaczej zaworek to krócieć przelewowy. Kolego tak jak mówiłem. Przed próbą sprawdź ile masz płynu w zbiorniczku, podwieś butelkę, przejedź się z dużą prędkością, żeby wytworzyło się ciśnienie. Po jeździe zobacz, czy poleciał płyn do butelki, jeśli tak przelej ten płyn z powrotem do zbiorniczka i zobacz czy poziom po dolaniu wrócił do takiego, jak przed testem. Jak tak to już wiesz mnie więcej w którym kościele biją dzwony.
  14. Gandalesch

    Ubytek płynu afn

    Uważam, że to najlepsza metoda na początek, żeby wykluczyć ubytek przez zbiorniczek, co za tym idzie jakąś poważniejszą usterkę. Z reguły najlepszy sposób z butelką, gdyż normalnie wszystko co leci w okolice silnika szybko schnie z powodu temperatury silnika i nie ma żadnych sladów ani kropel. Może również być wyciek przy króćcu przy głowicy, gdyż tam z reguły lubią robić się mikropęknięcia przy śrubie i tak jak wyżej pisałem, wszystko cieknie po bloku silnika, schnie w moment i nie ma śladów. Napisz jeszcze jakie ilości Ci ubywają. Chociaż dziwne jest to, że po paru dniach dalej masz ciśnienie. Najlepiej jakbyś po ostrej jeździe wziął znajomego i Ty przygazował autem lub kolega, a drugi złapał za przewód chłodzący idący od góry chłodnicy i zbiorniczka, wchodzący do głowicy i sprawdził, czy twardnieje lub jest twardy jak kamień.
  15. Słyszałem, że jedni mają twarde, drudzy miękkie przewody. Ciśnienie zawsze jest, a nadmiar upuszcza korek. Jeżeli temperatura jest w normie i nie ubywa płynu ja bym się nie przejmował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...