vSilveR
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O vSilveR
Informacje
-
Imię
Lukasz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
381 wyświetleń profilu
Osiągnięcia vSilveR
0
Reputacja
-
Witam, otóż poprzedni właściciel zamontował w aucie zegar turbo boost, lecz chcę go całkowicie zdemontować. Odłączyłem już wężyk powietrza, ale problem leży w tym, że nie wiem, dokąd idą kable od podświetlenia ukazane na zdjęciu. Idą one w nawiew, a gdzie dalej to nie mam pojęcia. Czy mogę kable uciąć i zaizolować czy muszę znaleźć miejsce podłączenia i bezpiecznie to odłączyć? Nie ukrywam, ale niezbyt mam chęć na demontaż deski, a chciałbym się tego zegara bezpiecznie pozbyć, a jestem w tym temacie zielony. Dodam, że podświetlenie załącza się przy uruchomieniu już świateł pozycyjnych.
-
Posiada może ktoś takie felgi na swojej B5 i chciałby pokazać jak one się prezentują? Chcę kupić takie same, ale jestem ciekawy efektu właśnie na B5.
-
Witam, otóż mam problem z jednym błędem ABS'u. Wyskakują mi dwa błędy: 018014 - P1606 - Informacja o nawierzchni drogi/docelowe obroty z modułu sterowania ABS - uszkodzenie elektryczne 065535 - U48023 - Błąd wewnętrzny modułu sterowania - błąd sumy kontrolnej Miał ktoś takie przygody? O co z tym chodzi? Błąd pojawia się również na liczniku (czerwony wykrzyknik) oraz ikonka ABS. Przy odpalaniu jest pyknięcie 3 razy oraz uruchamia się wtedy ten błąd. Ostatnio miałem przygodę, że musiałem ostro hamować i system ABS mi nie zadziałał. W czym tkwi problem, czujnik ABS czy coś innego?
-
Płyn sprawdzałem - jest. Akumulator jest dobry, raczej chyba nie w tym tkwi problem. Podłączany był pod komputer to pojawił się jakiś błąd od ABS'u. Błąd na czerwono pojawia się wraz z kontrolką ABS'u.
-
Witam, co może oznaczać błąd pokazany na filmiku? Auto jest po wymianie tarcz i klocków.
-
Witam, otóż mam pewien problem z moim samochodem. Otóż 2 tygodnie temu były wymieniane klocki hamulcowe oraz tarcze, wszystko było dobrze przez tydzień. Zaczął mi wyskakiwać taki błąd jak na filmiku. Dodam, że błąd znika i sam się pojawia po odpaleniu auta. Ktoś miał już taki błąd i wie, jak to naprawić?
-
Duzy koszt naprawy tego i czy w ogole oplaca sie robic?
-
Auto jak narazie stoi u właściciela ponieważ byłem go dzis ogladac i zastanowilo mnie to stukanie. Wstrzymalem sie dzis wlasnie z kupnem ze wzgledu na to. Zastanawialem dzis czy ten silnik jest na lancuszu czy normalnie. Nie mam pojecia ponieważ w silnikach 1.8t jestem poczatkujacy. Moze autko stalo troche i dlatego.
-
Odpisuję teraz na przyszłość, gdyby ktoś miał podobny problem. Co do oleju okazało się, że po prostu UPG kończyła swój żywot i dlatego tyle brał, tak samo z płynem chłodniczym i dymieniem. Po wymianie ustąpiło, od wymiany czyli 3k km, wypiła może z 500ml.
-
Panowie, od 3 dni mam dość upierdliwy problem z audicą. Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi co jej jest. Otóż Audi powyżej 3k obrotów na 3,4,5 biegu szarpie, tak jakby się dławiło. Jest to dość widoczne i wkurzające. Wieczorem jadę podłączyć go pod kompa, ale może wy coś będziecie wiedzieli na ten temat. Ktoś miał coś takiego? Kiedyś już miałem ten problem, ale wymieniana była wtedy UPG i na jakiś czas przestało.
-
To o to mi najbardziej chodziło. Chyba za bardzo przewrażliwiony jestem już na punkcie tego samochodu, bo trochę pieniędzy wydałem i szykuje się jeszcze kilka wydatków Dzięki
-
O to mi chodziło, dzięki za zainteresowanie tematem. Znajomy mi mówił, jak i czytałem po różnych forach, że podobno to stukanie/pukanie(?) jest normalne w tym, to prawda?
-
Witam, powie mi ktoś co to jest za część i dlaczego mi to tak jakby wali? Nie zawsze, ale co jakiś czas. Wkurza mnie to osobiście, i nie wiem czy to akurat przez to, czy nie, ale audi nie ma wtedy siły jechać na 3 i 4 biegu. Co to jest, ile kosztuje?
-
Jak narazie dolałem trochę tego płynu i tak jeżdżę na tym, ale w planach mam wymianę na taki co będę wiedział ja. Dzięki za odpowiedź.