Skocz do zawartości

machina

Pasjonat
  • Postów

    1160
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O machina

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wojcieszków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1650 wyświetleń profilu

Osiągnięcia machina

9

Reputacja

  1. machina

    TDI B6 AVF 130KM

    I jak to wygląda teraz po zmianie czujnika?
  2. Po pierwsze przeczytaj wątek jak prawidłowo zrobić logi. Z tego co tu wrzuciłeś można by wnioskować że pompki już mają dość, ale zacząłbym od wymiany uszczelnienia i wyczyszczenia, dogięcia kolektorów. Jak to nie pomoże to pompki do wymiany/regeneracji.
  3. Zdjąć termostat i sprawdzić pompę wody. Jak jest ok to główny podejrzany UPG
  4. To może być tandem pompa
  5. Test na obecność CO2 w TDI wyjdzie pozytywny gdy przedmuch spalin do układu chłodzenia jest już dość mocny. Żeby było słychać tzw. kamyczki wystarczy delikatna nieszczelność. Najpierw trzeba sprawdzić szczelność układu chłodzenia, czy nigdzie nie podcieka lub nie łapie powietrza. Czy po nocy jak odkręcisz korek zbiorniczka płynu chłodzącego to jest jakieś syknięcie? I jak z twardością przewodów do chłodnicy na gorącym silniku?
  6. Jeśli temperatura płynu jest ok 60-70 stopni a górny wąż do chłodnicy jest ciepły to termostat do wymiany. Przerabiałem temat wielokrotnie
  7. Objawy typowe dla uszczelki, czy górny przewód do chłodnicy jest twardy od ciśnienia? Odkryć na gorącym silniku korek i zobacz czy dużo ciśnienia wyjdzie, tylko się nie poparz. Na gorącym powinno tylko leciutko syknąć a na zimnym nic.
  8. machina

    Szarpanie itd.

    Dobrze że nie wpadł do silnika, mógł np. podeprzeć zawór.
  9. Miałem podobnie w AJMie okazało się że nie kontaktują dobrze fajki na świecach. Podgięcie styków w fajkach rozwiązało problem.
  10. machina

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    To co pokazałeś to plastikowa rurka ktora wchodzi w jeden z dwóch kanałów paliwowych w głowicy a dokładnie w kanał zasilający.
  11. Czy można zamiennie stosować pompy hepu p550 i p569? Czy do AJMa można włożyć p569?
  12. Mogą być uszczelniacze na pd, gniazda w głowicy i same pd. Ciężki temat
  13. Załóż kawałek przezroczystego wężyka na powrocie z tandem pompy i zobacz czy na uruchomionym silniku w paliwie są bąble powietrza a w zasadzie spalin. Jeżeli tak to nie trzyma dolna podkładka pod którymś wtryskiem. Teraz pytanie, jak ustalić pod którym, którymi nie trzyma. Może po nocy wyjąć świece żarowe i na odłączonej wiązce pompowtryskiwaczy zakręcić rozrusznikiem obserwując z którego cylindra wydostanie się mgiełka paliwa które ścieka w nocy na tłok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...