Skocz do zawartości

paweeel822

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paweeel822

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Chełm

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia paweeel822

0

Reputacja

  1. Problem chyba rozwiazany. Wymienilem sterownik silnika (ecu) o takich samych nr. Nowy sterownik nie dzialal prawidlowo dopuki nie przelutowalem immo ze starego. Jakby ktoś potrzebował wymienić sterownik to stawiam zdjecie co trzeba przelutowac ze starego sterownika do nowego aby dzialalo immo i nie bylo problemu z odpalaniem. Ja zrobilem to spawarka do plastiku plus stacja lutownicza i wszystko dziala
  2. Dalej uwazam ze to wina sterownika jest. Jak rozkrecilem sterownik i podlaczylem do auta sama ta plytke to dzialal dobrze tylko wtedy jak przeginalem gniazdo do gory, a jak puscilem to sypal bledami. Na proble wsadziłem kawalek trytytki pod gniazdo komputera a plytke na ktorej jest przylutowana, w ten sposob zrobiła sie lekka szczelina miedzy gniazdem a plyta. Po tym skrecilem sterownik do kupy. Efekt jest taki ze wszystko dziala ? zero bledow?. Przejechalem juz tak prawie 60km a samochod juz ze dwie godziny byl uruchomiony i nic sie nie dzieje ?. Ruszam kablami od sterownika i wogole calym sterownikiem i zero bledow. Wczesniej jak juz jakos sie ulozylo ze przez chwile nie sypal bledami to wystarczylo tylko kablami ruszac i odrazu gasl silnik i bledy sie pojawialy. Wiec dlatego mysle ze to wina sterownika, moze cos nie laczy, moze cos masuje sie w nim, albo moze jest plytka gdzies peknieta... Nie wiem... Śmieszne jest to ze jak zwykle wszystko na trytytke ?. Wymienie sterownik i jak nie uda sie mi z immo to go przelutuje i tyle. Tylko nie wiem ktora to kosc?
  3. U mnie chyba jest inaczej, wrzucam zdjecia jak jest u mnie, ogolnie przekazniki sprawdzałem i raczej dzialaja, styki wszystkie czyscilem. A ktory u mnie zamienic z ktorym bo nie wiem?
  4. Zamowilem drugi sterownik o tych samych nr, bo przelutowanie wszystkich pinow pomaga ale na bardzo krótko. Bede mial jakies problemy z immo? Vagiem jak cos immo ogarne? Czytalem ze mozna tez przelutowac epprom ze starego, mysle ze umialbym to zrobic tylko ktora to kosc jest wrazie "W" ?
  5. Uwazam ze na 90% cos nie tak jest ze sterownikiem. Jak ruszam kostka od sterownika to czasami jest dobrze. Rozkrecilem sterownik, rozgrzalem spawarka do plastiku wszystkie piny na plycie co ida do kostki i odziwo wszystko wrocilo do normy, po skasowaniu bledow brak. Przejechalem tak 20 moze 30km i juz sie cieszylem ze wszystko ok a tu nagle zdechl... Jak juz zgasnie to nie odpali i znowu sypie bledami. Zeby odpalic i jakos wrocic do domu sciagam wezyk z klapy gaszacej i jakos ledwo ale auto jedzie. Po powrocie do domu jeszcze raz rozkrecilem ten sterownik i tym razem wzielem lutownice i kazdy z pojedyncza pin na plytce roztapialem. Po tym zabiegu znowu wrocilo wszystko do normy ale juz nie mialem sily jechac patrzec czy to wroci. Jutro zrobie test drogowy. Mysle ze na 90% sa to zimne luty w kompie ale sam juz nie wiem
  6. Dzis ppsprawdzam przy czujnikach kable. Przekazniki raczej sprawne. Wiazka od komputera do grodzi raczej jest ok bo wczoraj sprawdzalem kazdy kabelek z osobna. To wyglada mi na zwarcie do masy i sypie bledami z kilku czujnikow ale nie wiem czy dobrze mysle
  7. Sucho, zero wilgoci. Juz wczoraj ecu wyciagalem
  8. Witam. Do dzis auto jejzdzilo bardzo dobrze. Dzis na jednej z glownej ulic w moim mieacie auto zdechlo i kaplica... Objawy, zdechlo nie zapalalo, wentylator chlodnicy zacza pracowac na full obrotach na zaplonie. Temperatura na desce 90C. Po 30min jakos odpalilo przejechalrm moze z 5km i znowu to samo. Caly czas check sie swieci od pierwszego zdecjniecia. Po diagnostyce komputerowej jest kilka bledow ktore wciagle wracaja. Troche dlubalem ale nic nie wskuralem. Czasem da sie wykasowac bedy i jie wracaja, ale gdy rusze wiazka kabli od sterownika to potrafi zgasnac. Kable przejrzalem wygladaja na cale, wtyczka od sterownika czysta, jedynie co zauwazylem to moze pasowaloby wymienic przekaznik od pompy paliwa w zbiorniku . Prosze o jakas pomoc... Moze to sterownik pada albo ma zimne luty? Od roku jejzdze i nic sie nie dzialo. Zawsze zero bledow a tu takie cyrki... Dodaje zdjecie jakie bledy pokazuje vag
  9. paweeel822

    TDI B6 AVF 130KM

    Dobra juz wszystko jasne. Dawka na jalowym 8.2-8.4 spalanie 1.2L ,a bez klimy 1.0L Tylko ze obroty na jalowym sa 903. Jak zmienilem na 780 to dawka paliwa zmienila sie na 6.5 a spalanie z klima 0.8 bez klimy 0.6. Nie wiedziałem ze wolne obroty maja taki wplyw na to?. Zostawilem obroty tak jak byly bo jakos na nizszych wydaje sie ze mocniej trzęsie.
  10. paweeel822

    TDI B6 AVF 130KM

    Logi dynamiczne zrobic?
  11. paweeel822

    TDI B6 AVF 130KM

    Pali od strzala. Winny byl czujnik polozenia walka, chyba jakos blednie dzialal czy cos. Ogólnie zmienilem kat synchronizacji z 0 na -1., -0.6 bo na idealne 0 to jakos tak slabo na obroty wchodzil, ale palil dobrze. Na ustawienu -1 pali lepiej jak na 0 i lepiej sie zbiera wiec tak zostawilem. Wczoraj jeszcze zmienilem filtr paliwa i wyczyscilem wtryski preparatem tec2000 ( jakies 15min odpalone auto na samym tym preparacie pracowal ) i nawet troszke parametry sie poprawily wiec chyba warto. Tylko jeden parametr mnie nie pokoi. Otoz jak podepne lapka i bodajrze grupa 15 jest tam spalanie wyrazone w litrach na godz. Moje spalanie jest tam 1.2L/h to chyba duzo? Dodam ze jaki kat synchronizacji by nie byl to spalanie ma podobne... Ogólnie idzie vagiem sprawdzic czy np mam wgrana inna mape czy oryginal? Moze gdzies po dawce paliwa czy cos ?
  12. paweeel822

    TDI B6 AVF 130KM

    Zmienilem czujnik polozenia walka rozrzadu i dziwna sprawa. Na starym czujniku kat synchronizacji ustawiony mialem na -06, -1.1. Nowy czujnik wartosc juz pokazal -4.5, -5. Przestawilem na 0, +0.6 Silnik chodzi miekko, mniej klekocze. Nie wiem jak z odpalaniem na goracym bo przez to wszystko co sie teraz dzieje nie chcialo mi sie nawet jechac przetestowac, jutro po robocie zobacze czy cos się poprawilo. Czy to normalne ze inny czujnik pokazuje inne wartosci? Wydaje mi sie ze teraz silnik chodzi na sluch lepiej, nic nie telepie i taki miekki chod ma. Jutro sprawdze jak sie jedzie.
  13. paweeel822

    TDI B6 AVF 130KM

    Luknijcie prosze na te zdjecie. Moze ja mysle ze jest dobrze a nie jest?
  14. paweeel822

    TDI B6 AVF 130KM

    Rozrusznik zrobiony. Kreci jak szalony. Niestety dalej jest problem, silnik na goracym lapie dopiero po 4 sek krecenia... Do tej pory pomoglo tylko to ze kat synchronizacji przestawilem blizej 0 bo teraz przynajmniej odpala. Nie wiem co jeszcze moge sprawdzic... Chyba kupie nowy czujnik polozenia walka ale nie wiem czy to ma sens. Co jeszcze sprawdzic?
  15. paweeel822

    TDI B6 AVF 130KM

    Rozrusznik zregenerowany, kreci jak szalony, a i tak jest problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...