Arek8888

Pasjonat
  • Zawartość

    826
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

13

1 obserwujący

O Arek8888

    Informacje

    • Imię
      Arkadiusz
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1997
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    956 wyświetleń profilu
    1. Arek8888

      Z tego co mi wiadomo, w B5 klima nie włącza się poniżej pewnej temperatury otoczenia, poniżej 3 lub 5 stopni chyba.
    2. Arek8888

      Z etki wynika, że 1Z i AFN mają takie same świece żarowe:
    3. Arek8888

      W moim przypadku przyczyną niskiego podciśnienia na gruszce turbiny była nieszczelność zaworka N75. Kupiłem nowy Pierburga, zamontowałem i od razu nawet wizualnie sztanga poszybowała dużo wyżej. Stary zaworek rozebrałem i ta membrana co jest w środku była lekko pęknięta, a po jej wyjęciu rozpadła się całkowicie.
    4. Arek8888

      Ja zalewam Valvoline Max Life 10W40 i sobie chwalę. Aczkolwiek 5W40 na pewno byłby lepszy.
    5. Arek8888

      Proponuję następujący układ ścian: blachy nie wywalaj, bo ona zapewni Ci w pewnym stopniu sztywność konstrukcji. Na blachę od zewnątrz daj OSB. Między elementy ramy powkładaj styropian 5 cm i zabij go od wewnątrz deskami. Płyta OSB lepiej spełni swoje zadanie na zewnątrz niż deska. Co do dachu, folię paroprzepuszczalną układa się zawsze od strony zewnętrznej przegrody (między pokryciem dachowym a wełną) bo folia paroprzepuszczalna pełni rolę ochronną od deszczu i wiatru, oraz jednocześnie umożliwia usunięcie pary wodnej, która mogłaby nagromadzić się w wełnie. Jeśli chcesz użyć papy na pokrycie dachowe to bezwzględnie musisz zapewnić szczelinę wentylacyjną między papą a wełną, ponieważ papa nie jest paroprzepuszczalna. Od strony wewnętrznej (w Twoim przypadku między wełną a płytą OSB od wewnątrz) powinieneś zastosować folię paroizolacyjną, aby nie wpuściła ona pary wodnej do wełny. No i rzecz w tym można powiedzieć najważniejsza - musisz zapewnić odpowiednią wentylację garażu.
    6. Arek8888

      Efekt hydrofobowy robi wrażenie Robiłeś na nim pełną korektę czy one step?
    7. Arek8888

      Gdybym ja kupował, to na mnie zarobiłbyś więcej na tej 2.8 Z drugiej strony, gdybym to ja sprzedawał, to sprzedawałbym 1.8
    8. Arek8888

      Miałem kiedyś identyczny przypadek, wówczas zdjąłem boczek drzwiowy i okazało się spadł z mechanizmu rygielek klamki. Wystarczyło założyć i działało dalej, ale musisz zdjąć boczek i sprawdzić.
    9. Arek8888

      Nigdy nie demontowałem kierownicy, ale jest dużo instrukcji na ten temat i wygląda to na prostą operację. Aku lepiej odłączyć, a co najmniej wyjąć kluczyk ze stacyjki.
    10. Arek8888

      Druga taka sama kierownica będzie miała taki sam wieloklin i będzie pasowała bez problemu. Jedynie stara czteroramienna z przedlifta ma inny wieloklin. Tak czy inaczej, nie wolisz oddać do obszycia lub kupić skórzane dedykowane obszycie do samodzielnego założenia? Mam taki i sobie chwalę.
    11. Arek8888

      Spoko, po świętach to ogarnę Dzięki wielkie
    12. Arek8888

      Dzięki za radę. W wolnym czasie poszukam informacji na temat Scholl S17, bo nigdy o niej nie słyszałem, ale na pewno warto się zainteresować. Co prawda na kosmetyki do auta nie skąpię kasy, ale po co przepłacać Być może nawet kupię ją tylko po to aby sprawdzić jak działa, bo interesują mnie takie rzeczy. Co do maszyny, to mam jedynie rotację Masner. To niska półka cenowa, ale ma stabilizację obrotów, wolny start, szeroką regulację prędkości i może do domowego użytku wystarczy. Zdaję sobie sprawę, że początkująca osoba powinna zaczynać od maszyn DA, ale wierzę, że jeśli zachowam zdrowy rozsądek to nie zrobię nią krzywdy
    13. Arek8888

      Dziękuję za zainteresowanie tematem Sposób ze szczoteczką wydaje się być spoko, aczkolwiek chyba jednak zdecyduję się na zakup większej ilości padów, tak na wszelki wypadek gdyby (nie daj Boże) upadł mi na ziemię, bo wtedy od razu idzie do wywalenia. Również planuję zakup padów i talerzy o większej średnicy (na maskę i dach) oraz mniejszej (klapa, błotniki itp.). Past jeszcze nie kupiłem bo nadal nie wiem jaki zestaw będzie najlepszy. Wertuję różne fora i filmy na youtube (Swag TV i MX Nowicki) aby jak najwięcej się douczyć i dowiedzieć, ale nie ukrywam, że na razie moim faworytem są pasty z Menzerny. Lakier na aucie jest w dobrej kondycji, ma swój własny połysk. W kwietniu zeszłego roku był w "Nie mam czasu myję auto" na korekcie, ale niestety była to tylko jednoetapowa korekta, która niestety nie usunęła wszystkich swirli, i nie ukrywam, że najbardziej zależy mi właśnie na ich usunięciu. Mam też na drzwiach grubą rysę dzięki uprzejmości sąsiada z gwoździem w ręku, ale w tym miejscu będę musiał robić porządną zaprawkę i dopiero wtedy polerka. Poza tym, detailer, który robił korektę stwierdził, że lakier w zdecydowanej większości jest orginalny, więc jest na czym pracować
    14. Arek8888

      Wolę kupić ich więcej niż prać jeden i czekać aż wyschnie, a właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, kupię w takim razie po 3 sztuki do każdego Dzięki bardzo za odpowiedź.
    15. Arek8888

      Polecam nie zaślepiać wężyka, tylko go zlikwidować i poprowadzić od nowa wszystkie wężyki. Ja u siebie tak zrobiłem, dzięki czemu nie mam ani N18 ani całej wiązki niepotrzebnych wężyków. Tylko że ja mam AFN, nie wiem jak to jest w innych silnikach.