Skocz do zawartości

serdzio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O serdzio

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia serdzio

0

Reputacja

  1. Hello, Krótkie pytanko. Czy spalona bądź nie podłączona świeca żarowa powinna dawać błąd na VAGu? Pytam bo odkryłem, że miałem jeden przewód od świecy przerwany a błędu żadnego nie wywaliło i zastanawiam się teraz czy te świece w ogóle działają w takim razie.
  2. Dzień dobry, Wymieniałem jakiś czas temu u siebie amortyzatory i sprężyny w sedanie z tyłu. Na aucie brakowało gum o numerze 8D0512297A, które powinny być u dołu i sprężyna powinna na tej gumie siedzieć. Obdzwoniłem hurtownie i jakieś sklepy i niestety ten element jest niedostępny a chciałbym, żeby było tak jak fabryka przykazała. Nie sprawdzałem jeszcze w ASO ale może ktoś z Was miał podobny przypadek i wie z czego to można by ewentualnie dopasować? Bądź gdzie to dostać? Pozdrawiam
  3. Dla jasności: jeżeli pompa daje przykładowo - 0.9bar to tyle powinno być w każdym miejscu w układzie?
  4. Dzień dobry, Chciałem zapytać o analizę logów z mojego A4 B5 1996r. z 1Z. Auto jeździ generalnie poprawnie, ma moc jednak trochę dymi. Ma założony sterownik 16bit z chipem na ok. 115KM więc pewnie też to wpływa na dymienie natomiast wykonałem dla własnej ciekawości logi dynamiczne paru grup i chciałem zapytać o analizę. Logi robiłem na 3 biegu od +- 2000RPM do ponad 4000RPM. Jest to mój pierwszy raz gdy robię logowanie czegokolwiek w VAGu więc jestem otwarty na uwagi i wytknięcie błędów w podejściu Znalazłem poradnik jak zdiagnozować przepływkę i było napisane aby zacząć od grupy 011 dynamicznie. Podsyłam linki do znanej stronki z wynikami. 1. Grupa 011 https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-502d7a94-b346-4364-969d-a91b67201a26 Tutaj widać, że ciśnienie, które chce sterownik jest osiągane dopiero około w okolicach 2800RPM. Na początku wykresu jest to aż 300mbar różnicy. Pytanie czy to jest poprawnie czy ewentualnie turbo jest już stare i nie daje rady? Do końca wykresu jest raczej OK z jakimś tam małym spadkiem na koniec możliwe, że wywołanym błędem w wykonanych pomiarach. 2. Grupa 000 https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-e32d8578-f322-4baf-a920-a4d17005750c Tu nie wiem czy coś źle zrobiłem bo nie ma RPM na logach natomiast z tego co się orientuję to wartości są OK (sprawdzałem w tabeli sollwerten dla 1Z) 3. Grupa 003 https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-f1e210c6-034c-4fc0-a464-9dc308406c7d Tu wyczytałem, że wartości 2 i 3 powinny być takie same. Z jakąś tam minimalną odchyłką są więc zakładam, że OK. 4. Grupa 008 https://vaglogs.com/log/008-Not-Running-Not-Running-9ff1c3cb-802e-4d65-bf95-b1795de900be Tutaj z kolei mam info, że wartość poz. 2 [życzenie kierowcy] powinna być najwyższa; wartość poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego] powinna być najniższa; wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] powinna być wyższa od pozycji 3 a niższa od pozycji 2. jeżeli wartość poz. 4 jest najniższa - G70 mierzy nieprawidłowo. No i mam zagadkę gdyż wartość poz. 2 jest najwyższa natomiast poz. 3 nie zawsze jest najniższa i czasami poz. 4 jest minimalnie niższa. Chociaż większość przebiegu jest w porządku zgodnie z tym co znalazłem. Czy to jest ok? 5. Grupa 010 https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-8428b2b9-3e5b-45e5-b327-d17290751793 Tutaj wartość z poz. 1 powinna być taka jak w grupie 003 poz. 2 i generalnie tak jest. Czy ktoś jest w stanie ocenić te logi i ewentualnie dać znać. Najbardziej ciekawi mnie log z grupy 008 bo tam są jakieś minimalne rozbieżności. Byłbym wdzięczny za opinię. Dziękuję z góry.
  5. U mnie nie ma takiego czujnika w misce. Auto wyszło bez FISa z najbiedniejszym licznikiem.
  6. Dzień dobry, Wymieniłem sobie licznik na przedliftowy z voltomierzem oraz wskaźnikiem temp. oleju. O ile voltomierz działa od kopa (wiadomo), to czujnik temperatury niestety leży. Zakładam, że nie mam samego czujnika oraz instalacji do niego. W necie znajduje różne wersje, raz że czujnik ma być w misje, raz że w podstawie filtra oleju. Czy ma ktoś pewną informację na temat: 1. Jaki czujnik (nr części) powinien być w 1Z 96r.? 2. Jak powinien być podpięty? 3. Dodatkowo, którędy najlepiej puścić kable?
  7. Polaryzacja jest niepoprawna zapewne. Musisz kupić LEDy, które działają nie zależnie od polaryzacji
  8. Zrobiłem nastawy podstawowe i wywala teraz błąd 00604 - G113 Open or short to B+. Mialem wrazenie, że tylko 3 silniczki chodziły. Podpowiesz za co jest ten odpowiedzialny?
  9. serdzio

    1Z Wymiana rozrządu

    Nie chcę dziadować tylko ich nie znalazłem jak wspomniałem w pkt. 5. Możesz podpowiedzieć gdzie je mogę dostać?
  10. serdzio

    1Z Wymiana rozrządu

    Dzień dobry, Planuje samodzielnie wymienić rozrząd w 1Zcie. Robiłem już kilka razy 1.9 wprawdzie SDI więc trochę podobnie chociaż tam były silniki poprzecznie i w związku z tym mam kilka pytań. Zestaw jaki planuję kupić do wymiany to: - Kompletny zestaw rozrządu tj. pasek, napinacz, rolka prowadząca - Koło zębate wału wraz z nową śrubą - Cały zestaw osprzętu przy okazji tj. pompa wody ( z tego co rozumiem pompa w 1Z nie jest na rozrządzie ), pasek, napinacz, koło pompy wody, pasek od klimy - Uszczelka pod pokrywę zaworów oraz te uszczelki trzy pod śruby pokrywy zaworów - Uszczelniacz wału I teraz tak: 1.Jak bez blokady na wał odkręcić śrubę na wał? Mam klucz akumulatorowy z udarem i nim chcę spróbować ale gdyby nie poszło to jak to inaczej ugryźć zwykłym kluczem, który przecież obróci mi wał? Tak samo jak zrobić z dokręceniem bo o ile klucz aku pewnie go odkręci to już dokręcić chciałbym na odpowiednią siłę kluczem dynamometrycznym. 2. Ile nm idzie na tę śrubę na wale? Gdzieś wyczytałem, że 90NM ale nie jestem pewny. EDIT: Znalazłem już, że 90NM + 90 stopni. 3. Czy wymieniać szpilkę od napinacza? Trochę się boję, że wyjdzie mi razem z gwintem. 4. Czy są tam jeszcze jakieś inne rzeczy, których nie wymieniłem a można je wymienić przy okazji robienia rozrządu? Chodzi mi głównie o uszczelnienia ale może o czymś zapomniałem. 5. Może ktoś po prostu poleci gdzie mogę kupić blokady i wtedy problem się rozwiąże? Na allegro do 1Z coś nie widzę. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  11. Czy mogę prosić o poradę jaki olej i ile L do: WAUZZZ8DZTA119531 skrzynia biegów CPC?
  12. Cześć, Mam słabe ogrzewanie w aucie. Jak dam na HI to z górnych i dolnych kratek leci dość ciepłe powietrze, ze środkowych leci ledwo ledwo letnie. Auto jest odpowietrzone i ma dobry stan płynu chłodzącego więc zakładam, że to problem jakiś w klapach bądź sterowaniu nimi. Jak ustawię np. 26 stopni to niestety ale wieje chłodem zewsząd. Dopiero ustawienie na HI daje jakiś efekt. Jedyny błąd jaki jest na VAGu to: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Czy ktoś może podpowiedzieć za co odpowiada ten V71? Znalazłem sprzeczne info, raz piszą, że to klapa od recyrkulacji a drugi raz, że to jakaś klapa mieszająca powietrze zewnętrzne. Co robi ten V71 i jak go wymienić?
  13. Mój B5 1Z 95r. ma 318 na blacie a ile w rzeczywistości to nie wiem
  14. Czy są jeszcze jakieś spoty organizowane w Katowicach? Chętnie bym przyjechał
  15. Cześć wszystkim, Pozdro ze Szwajcarii
×
×
  • Dodaj nową pozycję...