Skocz do zawartości

wosia1500

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wosia1500

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wosia1500

0

Reputacja

  1. Kurcze to nie ten filmik... Gdzieś znalazłem ostatnio że też ludzie pisali ze gdzieś przez cewki się leje. Czy faktycznie jest taka możliwość to nie wiem... Jeszcze pogrzebie za tym filmem może znajdę
  2. Oczywiście to nie jest filmik mojego przypadku ale chyba o to chodzi. Nie jestem mechanikiem i wiem tyle co mi się uda znaleźć w tych tematach. Też mi się wydawało że nie możliwe ale jednak. Wtryski robiłem przy 250k. Teraz po ponad 100k takie coś. Ponoć były źle złożone podczas regeneracji.... Nie wiem ile w tym prawdy. Po zrobię u wtrysków problemu nie ma już. Mechanik na ostatniej operacji nic nie zarobił także chyba nie chciało by mu się takiego kitu wciskać
  3. Cześć. Tak już zrobione. Wtryski zregenerowane i teraz wszystko działa jak powinno. Problemem okazały się wtryski. Prawdopodobnie źle było zrobione podczas ostatniej regeneracji i ciekło gdzieś z cewek
  4. 370k. Ale nigdy nie potwierdzałem przebiegu. Ja nim zrobiłem 200k przez ostatnie 10 lat.
  5. Samo uszczelnienie ok 300 zł
  6. Hej, właśnie dostałem odpowiedz od mechanika. Leje z cewek... Zaś wydatki na zrobienie wtrysków...
  7. Mechanik będzie w poniedziałek sprawdzał czy wszystko jest dobrze poskładane. Co do pękniętej głowicy to była robiona pełna regeneracja. Mam nadzieje że jak by była pęknięta to by ktoś to zauważył... Silnik pracuje normalnie, na wszystkie gary, kopcić też nie kopci ...
  8. Musze zapytać mechanika. W poniedziałek zostawiam mu z powrotem auto to wezmę namiary. Samo tulejowanie to koszt ok 500 zł.
  9. Vacum już wymienione, przed wymianą było tak że na niskich obrotach hamulec twardniał bardzo, teraz po wymianie już jest wszystko ok.
  10. OK, dzięki za podpowiedź, już kiedyś robiłem wtryski bo lały, ale nie objawiało się to w taki sposób, w sensie ropa nie lała się do oleju. Sprawdzę temat z wtryskami i dam znać czy pomogło.
  11. wosia1500

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    Cześć, Mam problem z przedostającą się ropą do oleju. Walka z tematem trwa już trochę W pierwszej kolejności zostały wymienione uszczelniacze pompek, niestety to nie pomogło. Kolejnym krokiem miała być wymiana uszczelnienia pompy vacum - popma była w kiepskim stanie to została wymieniona na inną (używaną) Niestety to też nie pomogło. Ostatecznie zdecydowałem się na tulejowanie głowicy. Przy okazji zregenerowana została cała głowica i wymienione wszystkie możliwe uszczelki. Niestety.... po tych wszystkich akcjach dalej jest ten sam problem. Są jeszcze jakieś inne możliwości? Czy raczej mechanik coś zrobił nie tak....
  12. Witam wszystkich posiadaczy a4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...