Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt duże ciśnienie w układzie


Marcinikot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od niedawna mam problem z moim A4B5 1.9TDI, mianowicie zaczęło wywalać płyn chłodniczy przelewem. Podczas jazdy słychać bulgotanie płynu. Sprawdziłem wszystkie weże i wyglądaja dobrze tylko że po nagrzaniu silnika są twarde. Wymieniony został korek, zbiornik oraz termostat. Czy to koniecznie musi być UPG? Dodam że po nagrzaniu się silnika do 90 dolny wąż jest zimny a górny letni, woda w zbiorniczku zimna. Czasami zdarza się że węże są ciepłe wraz z płynem a dalej wywala przelewem. Pozdrawiam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąć termostat i sprawdzić pompę wody. Jak jest ok to główny podejrzany UPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...