Skocz do zawartości

G4wcio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O G4wcio

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Molna

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia G4wcio

0

Reputacja

  1. G4wcio

    2.0 TDI brd nie odpala

    Problem rozwiązany po blisku 1.5 miesiąca, może komuś się kiedyś przyda. Pisząc w kolejności jakiej robiłem to rozrząd został sprawdzony, miska rozebrana w celu weryfikacji części z dołu,pompki sprawdzone + wymienione uszczelniacze, czujniki z wałka i wału wymienione kilkakrotnie, zmierzone ciśnienie na pompie tandem, sprawdzona wiązka do czujników i pompek( podłączone także na krótko prosto z ECU), wymieniony ECU i na końcu wymieniony pierścień magnetyczny z czujnika wału który był przyczyną (po podłączeniu oscyloskopu w prawie nie widocznym stopniu czujniki się nie synchronizowały przez co pompki zostawały odcinane przez sterownik)
  2. G4wcio

    2.0 TDI brd nie odpala

    Witam, pacjent Audi A4 B7 2.0TDI 170km(BRD) quattro, wczoraj zrobiłem trase 100km i wszystko było w porządku jak zawsze, chciałem dzisiaj odpalić auto i nic, kręci regularnie ale nie odpala, dopiero po psiknieciu plaka w dolot odpali ale zaraz gaśnie. Błędy jakie VCDS pokazał to czujnik położenia wałka rozrządu (g40)-wymieniłem go i dalej te same objawy Paliwo do pompy Vacum dochodzi, bezpieczniki ok, klapa gasząca otwarta, na drugich kluczykach też nic. Wg VCDSa brak ciśnienia na pompowtryskach, obroty silnika z czujnika wału pokazuje, a z czujnika wałka pokaże przez 2 sekundy po czym spadają do 0 Jakieś pomysły gdzie dalej szukać? Z góry dzięki za każdą pomoc
  3. Witam od kilku tygodni zmagam się z problemem w mojej A4 B5 1.9 TDI 115km jakim jest mocne szarpanie(przerywanie) podczas przyspieszania. Wymieniony już filtr paliwa i pompka w baku(smok wyczyszczony). EGR zaślepiony, turbina pompuje, przepływomierz sprawdzony, wtryski też wyglądają w normie. Co ciekawe jak jest pełny bak auto zachowuje się normalnie, dopiero po niżej 3/4 zaczynają się objawy, jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić? Gaz na filmiku nie licząc zmiany biegów cały czas wciśnięty w podłogę VID_20210807_140621.mp4 VID_20210807_140621.mp4 VID_20210807_140621.mp4 VID_20210807_140621.mp4
  4. Jak w temacie, potrzebuje znaleźć moment dokręcenia śruby centralnej koła zębatego wału. Pacjent Audi A5 B5 2.5 TDI q 150km rok 2000. Z góry dzięki za odpowiedzi
  5. Rozebrałem dzisiaj jeszcze raz miskę i błąd z mojej strony, nie dokręciłem jednej śruby z pompy przez co gubiła ciśnienie ?
  6. Luzu nie było, pompa była wymieniana ok 60k km temu Profilaktycznie
  7. Cześć, wymieniałem ostatnio zabierak pompy oleju tzw. Imbus, wszystkie filtry i uszczelniałem czujnik ciśnienia oleju(również już wymieniony). Zrobiłem samochodem jakies 20km i wszystko wydawało się ok po czym zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju. Zmierzyłem manometrem wyniki to: -na wolnych obrotach 0.2bara (normalnie powinno być 0.4) -przy 2000 obr 1.4 bara (normalnie 2bary) Jakieś pomysły co mogło się stać? Jakiś zawór regulujący? Sama pompa? Z góry dziękuję za pomoc
  8. Witam, czy ktos spotkał sie z problemem kodowania radia pod aux. Dokladnie chodzi mi o to ze chcialem podpiac moduł bluetooth pod radio rns-e. Podłączyłem owy modul tak jak trzeba zmienilem kodowanie w vcds aby w radiu pojawila sie funkcja "aux", wiec zrozbione jest wszystko co byc powinno aby dzialalo ale w opcjach w radiu nadal nie ma wejscia aux. Sam modul laczy sie z telefonem wiec raczej nie tu tkwi problem. Moze ktos ma jakis pomysl co jest nie tak?
  9. Vag nie pokazuje żadnych błędów, więc też podejrzewam że uszkodził się przycisk od blokowania otwierania szyb w panelu, ale pytanie czy ma to coś wspólnego z szybą kierowcy
  10. Witam od zakupu borykam się z problemem elektrycznych szyb. Mianowicie pasażerowie nie umieją otwierać szyb, ale kierowca już potrafi, zaś lewa przednia szyba nie otwiera się w ogóle. Gdzie może leżeć problem?
  11. Witam! Mam na imię Marcin, jestem z okolic Lublińca i od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A4 B7 2.0 TDI q
×
×
  • Dodaj nową pozycję...