Skocz do zawartości

ingolstad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ingolstad

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ingolstad

0

Reputacja

  1. Dziękuję za info. Zatem będę robił logi przy prędkościach do 20kmh i może coś się ujawni.
  2. Witam, podczas hamowania z niezależnie jakiej prędkości pedał hamulca mięknie, delikatnie zapada się, słychać załączający się ABS i następuje nieprzyjemne szarpnięcie. Dziś podłączyłem VAG COM aby sprawdzić prędkości na kołach. Program daje wyniki pomiaru przez chwilę po czym zawiesza się i wyrzuca taki komunikat... Rozumiem, że traci łączność ze sterownikiem w aucie ale dzieje się tak za każdym nowym podejściem W czym rzecz?
  3. Dzięki za podpowiedź. Obczaję temat.
  4. Bystrzak jesteś! ? AVF nie było w B5 to jest silnik przekładka z B6. Oryginalnie był AJM ale też na pompo. Sprawdzę jak Kolega niżej podpowiada: - dolot doładowania - zawór turbo Jeśli to nie pomoże to nie wiem czy jest sens by regenerować turbo skoro odczyt z pompek jest pożal się Boże. Min. 2000zł do włożenia w auto o wartości 3000zł po naprawie :/
  5. Witam, zwracam się z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu logów dynamicznych. Objawy to wyraźny spadek mocy, dymi na czarno a przy prędkości obrotowej bliskiej 3000RPM/min wyskakuje błąd (auto przestaje przyspieszać) 17964 P1556 462C Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie. Sprawdzane grupy to 013 (dawkowanie pompowtryskiwaczy) / 023 (bipy) / 011 (ładowanie turbo). 011.pdf 013.pdf 023.pdf
  6. Mógłby ktoś chociaż zerknąć i dać odpowiedź w jednym zdaniu?
  7. Witam, tak jak w temacie objawami jest szarpanie auta podczas przyspieszania zamiast płynnego nabierania prędkości. Diagnoza postawiona przez jednego z mechaników - "pompowtryski do regeneracji" - nie podłączył nawet kompa pod złącze OBD! Zamiast płacić grube "miliony" postanowiłem zaopatrzyć się w kabel i program do diagnostyki VAG-COM. Silnik przed podłączeniem do komputera nagrzany do zakresu temperatur optymalnych. Pomiar bez obciążenia odbiornikami na paliwie klasy premium (Shell V-Power Diesel). Brak błędów w pamięci sterowników. - Odczyty bloków pomiarowych na wolnych obrotach biegu jałowego (zdjęcia 1-2). - Odczyty bloków pomiarowych na pierwszym biegu w zakresie obrotów od 1000 do 3000 rpm (video). Proszę o informację osoby z większym doświadczeniem od mojego dotyczące diagnozy w oparciu o powyższe dane. 20210627_235644.mp4
  8. Witam, podepnę się pod temat bo mam to samo. Nie do końca chodzi tu o wysokie obroty a obciążenie silnika. 3/4/5 bieg przy pełnym wciśnięciu gazu i jeździe np. pod górkę albo załadowanym bagażnikiem jest masakra :/ Dodatkowo u mnie często łapie "zawiechę", zupełnie traci moc i nie przyspiesza (nie wkręca się na obroty pomimo gazu w podłodze) więc podczas jazdy muszę gasić i odpalać silnik na nowo. Wymieniłem przepływomierz i problem nie ustąpił na kompie zero błędów. Mechanik uważa, że pompowtryskiwacze są do regeneracji. Ktoś coś podpowie?
  9. Koronki wyczyszczone i czujniki w prawidłowym położeniu. Odpowietrzałem dzisiaj ponownie dla 100% pewności przepompowując cały zbiorniczek na każdym kole. Pedał na chwilę był twardy i reagował poprawnie przez dwa, może trzy hamowania. Później znów ta sam sytuacja. Ktoś coś?
  10. Cześć, cierpliwość na mechaników straciłem już dawno a i mnie skończyły się pomysły zatem postanowiłem zapytać tutaj. Problem polega na tym, że pedał hamulca podczas hamowania mięknie i delikatnie zapada się aż w końcu następuje ostre szarpnięcie. Dźwięk przy tym przypomina ten kiedy załącza się ABS. Wszystko zaczęło się po wymianie klocków u "podwórkowego mechanika". Auto w sprawie tego tematu odwiedziło jak dotąd 3 mechaników. Każdy oczywiście snuł inną diagnozę ale problemu nie rozwiązał. Wreszcie za sprawę wziąłem się sam i to co wykluczyć mogę na pewno to: - nie ma powietrza w układzie - pompa ABS była przekładana i nie jest to wina pompy - pompa hamulcowa przy serwie została zregenerowana - wszystkie zaciski i prowadnice są ok Jeśli ktoś z większą wiedzą od mojej ma jakieś pomysły to proszę o wskazówki bo mnie ręce opadły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...