Skocz do zawartości

kaes

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaes

Informacje

  • Imię
    Mścisław
  • Miasto
    3M

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kaes

0

Reputacja

  1. Masę podpinałem do niebieskiej kostki z prawej [tj. tej, która jest bliżej przełącznika świateł], szukałem czy jest możliwe, aby w moim roczniku był inny pinout, ale nic takiego nie znalazłem.
  2. Wrzuciłem ori pin, ładnie zablokował się w kostce, porównałem jego wygląd z pozostałymi - na pewno jest taki sam. Kostkę dokładnie docisnąłem, klamra bez żadnego problemu zaskoczyła. Efekt? Na budziku dalej pojawia się SAFE. Nie mam już pomysłu co to może być... edit: Oczywiście próbowałem zarówno z pinem podłączonym do masy, jak i wiszącym luźno - bez zmian, SAFE nadal wyskakuje na liczniku.
  3. Saturday,09,January,2016,16:00:17:33490 VCDS Version: Release 12.12.3 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Control Module Part Number: 8E0 920 900 M Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 44938 Additional Info: WAUZZZ8E25A117451 AUZ6Z0D0351150 VCID: 2E5578E3EA95976E391-5000 11 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-10 - - - Intermittent 00457 - Control Module for Network (J519) 49-10 - No Communications - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 49-10 - No Communications - Intermittent 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-10 - No Communications - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent Wychodzi na to, że teoria @niestandardowy chyba jest słuszna. Odezwę się na PW. Dzięki!
  4. Jakiś pomysł skąd taki pin wziąć? Chociaż szczerze nie jestem do tego rozwiązania przekonany, kabel który mam teraz jest zbliżony wymiarami do ori, kostka wchodzi bez problemów. Próbowałem także włożyć bardzo cienki przewód, bez pinu na końcu, by wykluczyć że pin powoduje niemożliwość dociśnięcia kostki i efekt był ten sam - SAFE. Myślałem, że może piny są zamienione ale nie mam pojęcia jak do tego dojść.
  5. Hej, mam problem, otóż działając zgodnie z instrukcją zamontowałem manetkę, zakodowałem i działa poprawnie, więc wziąłem się za pin 1 podpinając go do masy. [auto to a4 b6 AVF AVANT 11.2004] Po podpięciu w niebieskiej kostce pinu 1 (puste miejsce, oznaczony jako 1, sprawdzałem kilkukrotnie) oraz połączeniu go z masą, po przekręceniu kluczyka na zegarach pojawiał się napis "SAFE", auto dało się uruchomić ale po chwili gasło. Na początku myślałem, że uwaliłem zegary ponieważ odpięcie pinu 1 od masy nie dało żadnego efektu, na zegarach nadal świeciło się "SAFE", jednak po wyjęciu pinu 1 z kostki, zegary wróciły do poprzedniego stanu i wszystko funkcjonowało normalnie. Próbowałem kilkukrotnie - mam kabelek z pinem od CD-Romu - i niezależnie od tego czy jest on podpięty do masy czy też nie, samo jego umieszczenie w kostce powoduje opisane powyżej objawy. Jakieś pomysły? Może znacie kogoś w trójmieście, kto by to ogarnął bo wkurza mnie ten pomarańczowy piktogram od spryskiwaczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...