Jump to content

grzesiek2104994

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About grzesiek2104994

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Podkarpacie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. W sobote kozystajac z chwili wolnego czasu zabralem sie do wyczyszczenia zaworu N75. Chwile dlubania wd 40 i zaworek wyczyszczony. troche brudu bylo w srodku. Zlozylem wszystko.zrobilem juz okolo 40 km i jest elegancko bo chrobotania nie ma:D zobaczymy jeszcze dalej co bedzie ale rzed czyszczeniem caly czas charczalo a wiec mysle ze problem bedzie juz rozwiazany:) dzieki CzarekJ za przekazanie niezbednych wskazowek:) Panowie, po przejechaniu okolo 120 km dzwiek powrocil. Ale zauwazylem ze u mnie jest on rowniez slyszalny przy przyspieszaniu. Tak okolo 1500-1700obr. Wydrlem turbo moze jutro nagram film jak tam wygladja luzy na wirnikach i ocenicie to. O zapomnial bym dodac zalozylem inny n75 te same nr i wszystko poprostu nowy uzywnany i nic nie pomoglo. Auto ma moc nie wbija trybu awaryjnego na vagu czysciutko nie pokazuje zadnego bledu. Mam film.
  2. Ale jesli chce go wyczyscic musze ten pierscien metalowy rozwalic a potem go skleic czy jak? Skleic zaworek nie chodzilo tu oczywicie o piercien.
  3. W wolnej chwili zobacze jak to u mnie bedzie i dam znac. A wiec sprawdzilem czy chrobotanie ustepuje przy zdjeciu wezyka z gruszki i okazalo sie ze tak, co wskazywalo by wine w zaworku N75 lecz podmienilem ten zaworek z zaworkiem N18 ( wyczytalem na forum ze sa blizniacze) i jakby troszeczke ucichlo ale nadal jest ten dzwiek. Jeszcze zauwazylem ze on lubi wystepowac przy obrotach mniejszych niz 2k. Obydwa zawory sa oryginalne byc moze obydwa sa zanieczyszczone a nie mam od kogo podmienic w 100% dobrego. kupowac tez na oslep nie ma chyba sensu po jeszcze z pol silnika wymienie... wyciagac turbo i dawac do kogos kto sie zna czy czysccic zaworek moze ktos cos wie jak to zrobic? I czy sie da wogule.
  4. Witam panowie. rozwiazal ktos moze problem z ta z tym dziwnym odglosem. Czy poprostu odpuscic ten temat i jezdzic jak jest?
×
×
  • Create New...