Skocz do zawartości

Jakub Wałkowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakub Wałkowski

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Bochnia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

194 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jakub Wałkowski

0

Reputacja

  1. Panowie, wymieniłem termostat, czujnik temperatury i nic to nie dało. Temperatura dalej opadała podnosiła się i samochód praktycznie nigdy nie dochodził do 90 stopni. Z pomocą przyszedł mi użytkownik joker13 któremu serdecznie dziękuję. Z informacji które mi podał udało mi się odnaleźć taki nieduży regulator który jest wpinany w węże które są oznaczone na powyższej etce jako 23 Regulator ten wygląda tak: http://www.vagczesci.pl/product-pol-8453-REGULATOR-PLYNU-CHLODZACEGO-1K0121113A-VW-AUDI-SEAT-SKODA.html Wymieniłem go dzisiaj (mój był mechanicznie "zacięty") i od razu widzę poprawę. Samochód nagrzewa się dużo szybciej i trzyma 90 niezależnie jakimi obrotami i z jaką prędkością jadę. Regulator ten jako nowy jest dosyć ciężko dostać. Ja go kupiłem w autoryzowanym serwisie. Kosztuje 160zł. Może to jest też rozwiązanie waszych problemów. Mi pomogło.
  2. jo Po kolejnej diagnostyce okazało się, że mam dwa termostaty. Po wymianie drugiego jak na razie wszystko jest ok, i jakby szybciej się grzał, chociaż temperatury teraz nie są niskie. Jeżeli po dopalaniu dpfa temperatura silnika nie zacznie spadać to powinno być już wszystko ok. Nie wiadomo jak przy ujemnej temperaturze, ale jeżeli już ich nie będzie to dowiem się za rok Napisałeś, że masz dwa termostaty. Zaciekawiło mnie to. Mógłbyś opisać gdzie one są lub porobić jakieś fotki??
  3. znalazłem informację że od 2009 roku jest montowany inny termostat. Tzn nie taki klasyczny tylko dokręcany. Przyszło mi na myśl że może to była jakaś wada i w ten sposób ją poprawili. Ktoś coś wie???.
  4. mam podobne audi tyle że z 2008 roku. Problem ten sam tyle że u mnie nawet cięzko jest osiągnąc 70 stopni. Na postoju nagrzewa sie do 90 jednak po przejechaniu 10km temperatura spada. przy temperaturze zewnętrznej +8 jest to moim zdaniem dziwne, zwłaszcza że wymieniłem termostat. Dodam że do pracy mam 25km i temperatura silnika nigdy nie osiąga 70 stopni. Ma ktoś podobny problem albo zna ktoś rozwiązanie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...