Skocz do zawartości

piko20

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piko20

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Rzepiennik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia piko20

0

Reputacja

  1. Witam Mam dziwny objaw w moim b5. Ciężko jest to opisać, ale spróbuje. Jak stoję na ręcznym i wrzucę 1, puszczam delikatnie sprzęgło to słyszę delikatne puknięcie i czuję delikatne szarpnięcie autem. Gdy znowu wcisnę sprzęgło i puszczę nic takiego się nie dzieje, czyli tylko za pierwszym razem. Ale wystarczy, że wtedy wrzucę wsteczny i puszczając delikatnie sprzęgło jest to samo co na 1 tylko szarpnięcie jest do tyłu. Jeśli po każdym wciśnięciu sprzęgła bym zmieniał z 1 na wsteczny to objaw się powtarza. W innej sytuacji, jadę w korku na 1 np. dodam trochę gazu szarpnie, puszczę gaz auto przez ułamek sekundy toczy się jakby na luzie po czym szarpnie i czuje opór silnika. Na innych biegach też toczenie "jakby na luzie" występuje, ale nie jest tak odczuwalne. Wygląda to tak jakby jakiś wałek w skrzyni miał luz i w zależności czy ma opór w lewo czy w prawo to ten luz czuć. Podczas jazdy na drugim biegu tak do 3000 obrotów drążek drży na innych jest ok. Na przegubach luzu nie wyczułem, półosie wyglądają ok, zawieszenie nie ma luzów, poduchy silnika nowe lema, skrzyni Meyle, nie zmieniana tylko ta guma pod chłodnicą. Sprzęgło komplet LUK'a dwumas i tarcza robione w czerwcu tamtego roku. Z tym, że ta usterka cały czas występowała odkąd mam to auto i zmiana tych podzespołów (była konieczna), ale na to niewiele pomogła. Ma ktoś jakiś pomysł ? Podobny problem? Skrzynia do wymiany? Wolałbym już w ciemno kasy nie wywalać. U mechaników których byłem różne opinie, a ładować kasy na ich przypuszczenia bym nie chciał. pozdrawiam
  2. Witam Podepnę się pod temat. Silnik 1,6 ANA, EGR jest połączony metalową rurką(która biegnie nad kolektorem wydechowym) jest połączona z czymś co wygląda jak silnik (turbinka), z tego czegoś wychodzi rurka plastikowa i łączy się z obudową filtra powietrza. Może mi ktoś zdradzić co to jest?
  3. Koledzy a co myślicie o regenerowanych kołach dwumasowych? Oddajesz stare koło płacisz 700 zł i dostajesz koło zregenerowane z 12 miesięczną gwarancją. Pytam bo na wiosnę szykuję mi się wymiana w moim b5 silnik ANA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...