FigurA4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O FigurA4
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Grudziądz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia FigurA4
0
Reputacja
-
Witam. Potrzebuje informacji co to za śruba pod pozycją 23 z obrazka poniżej? Zajrzałem wczoraj pod samochód i aż się zdziwiłem. Pomocy nie wiem co wkręcić. http://i1338.photobucket.com/albums/o690/jezutkp/Foto/A40-0464.png
-
[B5 AJM] Zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego
FigurA4 odpowiedział(a) na tomek21420 temat w Audi A4 B5
Witajcie. U mnie też coś niepojącego się dzieje. Ostatnio śledzę wskaźnik chłodzenia i wskazuje mi czasami 100st. Zacząłem szukać kodów i jak to wyświetlić. Tylko że spadła trochę temp na zewnątrz i wskazówka zaczęła trzymać się 90 st. Dziś rano sprawdziłem z klimatronikiem i na wyświetlaczu pokazał 108 st. (wskazówka 90st). Przewód górny od chłodnicy gorący dolny zimny jak dół chłodnicy. Czemu mi wskazuje dwa różne odczyty i jak sprawdzić który czujnik kłamie. Wczoraj przejechałem 25km poza miastem temperatura na blacie prawie 100 st a kanale 49 101-102 st raczej czujniki są w porządku to termostat może broić nie otwiera się calkowicie -
Ja mam problem zbyt wysokiego napięcia. Gdy silnik nie pracuje na zaciskach aku ma ok 15V z tendencją wzrostową a po odpaleniu silnika ma 18V. Pewnie regulator jest walnięty. Samochód świeżo sprowadzony z Holandii. Czy ktoś miał taki problem? Zaraz po wpisie elektryk mi posprawdzał i okazalo się że mój miernik jest do kitu a ładowanie mam dobre. 14.88V bez obciążenia a z wyłączonym silnikiem 12,6v.