
cino89
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cino89

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
UK
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
202 wyświetleń profilu
-
A szybe przednia wymieniales? Bo znam przypadek gdzie przez nie fachowe wklejenie szyby woda dostawala sie do srodka
-
Jezdze autem juz drugi dzien niby nic sie nie dzieje ale jednak czasami slysze na biegu neutralnym lekki stukot z dwumasa wiec jak myslicie czy to ma prawo tak byc czy faktycznie wada fabryczna tego nowego dwumasa?
-
Znalazlem duza strzykawke napelnilem ja okolo 100ml plynu i podpiąlem ja do wezyka ktory zalozylem na odpowietrznik wysprzeglika. Cala zawartosc plynu wstrzyknalem i wszystko dziala jak powinno biegi ladnie wchodza i sprzeglo bierze tak jak powinno
-
Wiecie co juz chyba wiem jaki jest problem.. nie mam plynu w wysprzegliku i juz chyba w przewodzie tez nie bo zlecial mi caly niechcaco... czy da sie jakos napelnic spowrotem bez zaawansowanych narzedzi?
-
To ja juz niewiem... robie tak jak mowisz i nic sie nie dzieje pedal caly czas wpada w podloge i wogole nie twardnieje...
-
A auto musi byc na chodzie?
-
No i tak wlasnie robie.. przyczepilem do odpowietrznika wysprzeglika metrowy wezyk przezroczysty i widze jak powietrze uchodzi z plynem ale pedal nadal wpada... cos zle robie?
-
Nigdy wczesniej nie mialem doczynienia ze sprzeglem wiec szczerze nie mam pojecia ale wiem ze to jest polaczone z systemem hamulcowym
-
Zaryzykowalem i zalozylem i smiga cichutko teraz tylko sprzeglo musze odpowietrzyc bo pedal wpada luzno w podloge ktos wie moze jak to zrobic?
-
Panowie chcialem sie zabrac za skladanie dzis ale stwierdzilem ze chyba cos jest nie tak z nowym dwumasem czy ta gorna plyta powinna tak luzno sie ruszac wzgledem tej grubszej plyty? Bo wsumie lata na boki tak jak moj stary dwumas
-
Tak zgodze sie z Toba aczkolwiek nie powiem bo troche mialem problemow z odkreceniem kilku srob i mocowan i tak jak Dev napisal ze bez podnosnika ciezko bedzie -mial racje bo pewnie z podnosnikiem kilka godzin szybciej bym to zrobil...ale jeszcze nie kracze bo czeka mnie montaz tej oto skrzyni bo dzis kupilem zestaw sprzegla i dwumasu.. Dev - kupilem dzis ten zestaw luka i to narzedzie do centrowania ktore mi poleciles ale jak to jest z tym sprzeglem nie trzeba go najpierw naprezyc jakos?
-
Panowie wywalilem dzis skrzynie i dwumas i sie okazalo ze mam zestaw firmy sachs wstawiony o numerze 2289 000 187 wiec chcialem zamowic na ebayu ta czesc ale jak wpisalem marke auta i kod silnika to wyskoczyly mi tylko zestawy luk a jak wpisalem z dopiskiem sachs to wyskoczyly mi zestawy sachs tylko troche sie numery roznia tak wiec moje pytanie brzmi czy numery z oryginalnie wstawionych czesci w auci moga sie roznic od tych kupionych ze sklepu osobno?
-
A trzeba wywalic dpfa zeby odkrecic gorne sroby skrzyni?
-
zabiore sie za kupno i przygotowanie wszystkiego i niedlugo sie odezwe.. Pozdrawiam Witam ponownie! Juz wszystko mam przygotowane i w srode po pracy zabieram sie za rozkrecanie wszystkiego po kolei..mam kilka pytan bo tak jak mowilem nie robilem tego wczesniej a dzis wszystko obejrzalem dokladnie i wolal bym wiedziec od jakiej sroby lepiej zaczac rozkrecanie itp...tak jak naprzyklad niewiem czy bedzie niezbedne odkrecenie czegos od strony `maski" czy dam rade wszystko od spodu...czy moge odpiac przewod od sprzegla.. to jest takich kilka przykladow gdzie wasza wiedza bardzo by mi sie przydala.. pozdrawiam serdecznie
-
ok w takim razie zaopatrze sie w to urzadzenie czyli mam rozumiec ze nie jest z tym wszystkim jakas wielka tragedia oprocz tego ze jest to ciezkie i bede potrzebowal drugiej osoby? zagladalem juz wczesniej pod samochod zeby sie mniej wiecej rozeznac jak to wyglada itp i stwierdzam ze dojscie jest w miare ok i chyba plusem jest to ze silnik jest ustawiony wzdluz..