Skocz do zawartości

Wolter

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wolter

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Nysa

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Wolter

0

Reputacja

  1. Nie wykluczone, że jest źle ustawiony rozrząd, dlatego pokazuje czujnik położenia wałka i nie ma mocy. Kiedyś miałem passata, palił, ale nie miał mocy i cały czas wywalało czujnik położenia wałka (okazało się, że miał źle ustawiony rozrząd o 1 ząb
  2. Wydaje mi się, że mój 2.0tfsi ma tylko jedną odmę, tą przy pokrywie zaworów...nie mogę znaleźć innej. To syczenie to faktycznie gaz od klimy, bo w okolicy serwa są rurki klimatyzacji. Zmierzyłem też sprężanie i wszędzie jest ok. Mam jeszcze jedno pytanie: 06F129101N 06F129101P Jak zamawiałem te odmy to nie zauważyłem małej różnicy: numer części nowej jest taki sam, ale w oryginale kończy się literą N a ja kupiłem z literą P Czy to może mieć wpływ na pracę odmy?
  3. Ten drugi idzie z odmy do jakiejś plastikowej puszki pod kolektorem ssącym przy bloku, na przewodzie nie ma żadnego zaworu... Odnośnie tematu chciałbym zapytać czy ktoś się orientuje, czy po zgaszeniu 2.0TFSI, przez około 7-10sek ma być słyszalne syczenie(jakby ulatywało powietrze) z okolic serwa? W w mojej Audi tak jest. Nie wiem jak sprawdzić czy do kolektora dostaje się lewe powietrze z turbo...czy ktoś ma jakiś pomysł?
  4. Witam, Jestem tutaj nowy. Prześledziłem chyba wszystkie tematy odnośnie P1297 ale nadal mam problem z tym błędem, postaram się wytłumaczyć mój problem: AUDI A6 C6 2.0TFSI 170KM P1297 Pressure drop between Turbo and throttle valve (check D.V) diagnozowany launchem x431pro Za każdym razem kiedy się pojawi auto faluje i szarpie Zaczęło się od ssania korka wlewu oleju, więc wymieniłem zawór przewietrzenia skrzyni korbowej na nowy zamiennik. Ssanie z korka oleju ustało ale błąd p1297 po przygazowaniu nadal się wyświetlał i cały czas słychać nieprzyjemny pisk (świst) z okolic tej odmy(bardzo trudny do zlokalizowania). Sprawdziłem pod kątem szczelności układ od turbo do przepustnicy i wszystko jest ok. Również szukałem nieszczelności przy kolektorze ssącym i też nic. Sporadycznie wyskakiwał błąd zaworu turbiny N249, a na forum wyczytałem, że to on może być przyczyną. Wymieniłem go na nowy oryginał i dalej pojawia się błąd p1297 z tym że już nie pojawia się błąd zaworu n249. Pomyślałem że może sprzedali mi lipny zawór odmy więc na wszelki wypadek zamówiłem i wymieniłem go ponownie.....i dalej błąd p1297 i falowanie. Jak skasuje błąd na wolnych obrotach Audi chodzi równo. Jak jadę dynamicznie również się nie pojawia, ale jak dojeżdżam do krzyżówki i puszczam całkowicie gaz pojawia się błąd i Auto szarpie i telepie. Wyczyściłem również przepustnicę i zrobiłem adaptację. Ale: kiedy zdejmę przewód kolektor ssący-odma i zatkam go palcem wszystko wraca do normy (nie piszczy i nieszarpie) Panowie....nie mam już sił i pomysłów co z tym samochodem a usterka bardzo dokuczliwa. Bardzo proszę o rade albo wskazówkę, Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...