Witam
Proszę o pomoc w analizie logów VAG.
Samochód A4 B5 2,5 v6 AFB przebieg 250 000, skrzynia automatyczna TIPTRONIC.
Objawy:
a) Do 3000 obr/min samochód przyśpiesza zadowalająco, ale to nie jest to.
b ) Po wciśnięciu gazu w podłogę biegi się redukują prędkość obrotowa wzrasta a samochód tak jakby się zastanawiał czy ma jechać.
c) Kilka razy miałem tak, że wyprzedzam dochodzę do 3000 obr/min, a samochód nie przyśpiesza wtedy raz albo dwa trzeba popuścić gaz i zbiera się już powyżej 3000 obr.
d) Testując prędkość maksymalną trzymając gaz w podłodze na 4 biegu dochodzi do ok 4100 obr i dale nie wzrasta, ani nie przerzuca na wyższy bieg (poluzowanie gazu pomaga, aby wrzucić wyższy bieg)
e) Prędkość maksymalna z trudem 180 -190 (do 150 zbiera się ok).
Sprawdzona gruszka - ruch ok 1,5 cm (turbinę słychać - wygląda na wporządku), wymienione wszystkie filtry i olej.
Błędy
00519- Czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym-G 71. - zwarcie do plusa
00575 - Intake Manifold Pressure
Logi basic settings
grupa 003 - http://vaglog.pl/log_253860.html
grupa 004 - http://vaglog.pl/log_253854.html
grupa 011 - http://vaglog.pl/log_253859.html
Logi dynamiczne.
grupa 003 - http://vaglog.pl/log_253659.html
grupa 011 - http://vaglog.pl/log_253658.html
Logi podczas krótkiej jazdy po mieście (pewnie nie potrzebne ale mam to wrzucam)
Grupa 003 008 011 - http://vaglog.pl/log_253934.html
Grupa 003 008 011 - http://vaglog.pl/log_253935.html
Dzisiaj wyczyściłem przepływomierz. W efekcie na trasie ok 25 km stwierdziłem wyeliminowanie objawów przedstawionych w punkcie:
a) jest dużo lepiej, ale chyba jeszcze to nie to.
b ) jest bardziej zrywny.
c) nie zdarzyło mi się ale raczej za krótki odcinek aby stwierdzić czy zostało wyeliminowane
d) zdecydowanie lepiej prędkość obr wzrastała do 4200, a później już nawet na opcji TIPTRONIC przerzucał bieg wyżej.
e) tutaj niestety nic się nie zmieniło
Błąd
00519- Czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym-G 71. - zwarcie do plusa
Logi dynamiczne po wyczyszczeniu przepływomierza.
grupa 003 - http://vaglog.pl/log_253953.html
grupa 008 - http://vaglog.pl/log_253954.html
grupa 009 - http://vaglog.pl/log_253951.html
grupa 011 - http://vaglog.pl/log_253952.html
grupa 013 - http://vaglog.pl/log_253955.html
Jeżeli są potrzebne jeszcze jakieś logi to proszę napisać, a postaram się zrobić.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Edit
Dzisiaj objaw z punktu c) znów się powtórzył przy 2700 obr (ja wciskam gaz, a samochód nie może pokonać wartości 2700 obrotów. Musiałem popuścić gazu i ponownie gaz w podłogę )
Czy jest na tym forum osoba, która może się wypowiedzieć w temacie? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka