Skocz do zawartości

pperlik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pperlik

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    wrocek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 E
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

219 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pperlik

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich zwracam się z prośbą o opinie. Posiadam a4 b6 2004r. radio 1 din chorus. W internecie można kupić w bardzo atrakcyjnej cenie https://www.seicane.com/one-din-radio-android-bluetooth-dvd-player-gps-sat-nav-support-audio-system-usb-sd-mirror-link-wifi-16g-flash-s560008 Pytanie jak to podłączyć, żeby to działało. Aby aktywowało się z kluczyka, trzymało pamieć, działały tyl głośniki. Prosze o informację czy to gra warta świeczki. Znalazłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/ramka-radio-modul-tylne-glosniki-audi-a4-b6-b7-7227653642 Czy to wszystko czy jeszcze cos należało by kupić. Cena radia to 150 $ więc oferta jest ciekawa. Z góry dziękuję za informację Test radia
  2. Witam wszystkich. Posiadam Hak westfalia jak się okazało zamontowany w Niemczech nie fabryczny. Centralka jak na zdjęciu. Podczas wymiany żarówki świateł w przyczepie (niestety nie wyłączyłem świateł w aucie) zrobiłem zwarcie i od tego czasu mam wielki problem. W przyczepie nie działają żadne światła a na komputerze wyświetlają się kolejne komunikaty o brakach w oświetleniu. Dotyczy to również tyłu pojazdu. Po odłączeniu przyczepy i ponownym włączeniu stacyjnki wszystko wraca do normy w aucie. Co ciekawe gdy auto jest wyłączone i wszystkie światła również po podpięciu przyczepy świecą się w niej światła. Jakiś przekażnik puszcza prąd. Nie wiem teraz jak się za to zabrać. Sterownik - moduł umieszczam na zdjęciu. Po rozebraniu wewnątrz jest płytka a w niej 10 przekażników 51nd12-w1. Moduł kupiłem używany na allego i sa takie same objawy wiec zepsuty lub to nie jest ta część winna. Dodatkowo przy włączonym wstecznym w aucie nie ma kierunków z tyłu ;-( Czy ktoś miał podobny problem, nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. I czy winny może być ten moduł. Bezpiecznik niestety sie nie spalił ten o nr. 32 20 A. Może coś innego odpowiada za ten problem. Komputer podłączony przez kabel pokazuję awarię świateł tył. z góry dzięki za pomoc
  3. Czyli są jednak opinie zupełnie odwrotne. Ja kupiłem bo taki był nie chciałem diesla. Taki był 2.0 bez turbo nawet mi to pasowało. Zalany był 5w30 nie pamiętam producenta. Jak kupowałem olej nie było motula 5w30 był 5w40 i taki kupiłem. Zapewniali że jak nie bierze oleju to brać go. Czy dobrze nie wiem. Moja mechanika skończyła się na 126p ;-). Auto jest cieżkie silkin może nie jest może takie super w przyspieszaniu, ale za to spokojnie osiaga wysokie predkości i co najważniejsze hamulce ma wspaniałe. W porównaniu do focusa. ;-) focus przy 180 czy 200 i wciśniecu hamulca wył ;-) Ale komfort audi to już wogle auto ma swoje lata a jak wjade na niemiecka kostkę nic nie trzeszczy totalna cisza. Czyli są jednak opinie zupełnie odwrotne. Ja kupiłem bo taki był nie chciałem diesla. Taki był 2.0 bez turbo nawet mi to pasowało. Zalany był 5w30 nie pamiętam producenta. Jak kupowałem olej nie było motula 5w30 był 5w40 i taki kupiłem. Zapewniali że jak nie bierze oleju to brać go. Czy dobrze nie wiem. Moja mechanika skończyła się na 126p ;-). Auto jest cieżkie silkin może nie jest może takie super w przyspieszaniu, ale za to spokojnie osiaga wysokie predkości i co najważniejsze hamulce ma wspaniałe. W porównaniu do focusa. ;-) focus przy 180 czy 200 i wciśniecu hamulca wył ;-) Ale komfort audi to już wogle auto ma swoje lata a jak wjade na niemiecka kostkę nic nie trzeszczy totalna cisza. Wybierając olej patrzyłem żeby były oznaczenia z instrukcji klasa VW 502.00
  4. Witam, przyglądam się wszystkim wpisom odnośnie ALT. Wszędzie narzekanie że żre olej że to wadliwy silnik. Powiem tak kupiłem A4 z ALT półtora roku temu. przebieg 68 tys km. Wiem rozmumiem wszyscy teraz szydzą śmieja się i mówią dodaj sobie 300tyś. Ok ja też tak myślałem. Mimo że mam książki i byłem w niemczech w zakładzie który od nowości to auto serwisowało i to potwierdziło. Przepłaciłem ten rocznik o ok 5-6 tyś zł. W zamian za stan bo wyglądał jak nowy. Pod spodem masakra widok wszystko takie czyste jak nowe, luz ale wiadomo wszystko można umyć. Założyłem LPG. W tej chwili przejechałem od zakupu 22 tys km. w tym czasie wymieniłem raz olej teraz właśnie czeka mnie wymiana troche jeździłem bez wymiany po zakupie. Od zakupu nie było problemu z dolewkami oleju nic nie dolewałem. Kiedy wymieniałem olej wlałem motul pełny syntetyk 5w40. Powiem tak bo mam w tej chwili wymianę mam 14,5 tys po wymianie dolałem teraz 400-500ml które mi zostały po wlaniu bo było prawie minimum. I jest prawie max. Nie ma żadnego zużycia oleju bo 400 gram na 15 tys to nic. Dlatego dziwie sięe tym co piszecie. Albo rzeczywiście to jest przebieg oryginalny albo coś jest nie tak, że tak wszyscy psioczą na ten silnik i on zużywa olej po jakiś astronomicznych przebiegach. Auto ciężkie wiec nie jest taki zrywny - przesiadłem się z focusa o tej samej mocy ale 200kg lżejszego. Ale Audi to 3 klasy wyżej nie ma porównania. Jeśli chodzi o gaz to zimny Wag występuje i trzeba znaleźć gazownika który sie zna bo ja nie trafiłem i musiałem szukać innego ale już jest ok. Piszę ten wpis tak ogólnie aby trochę zaprzeczyć bo u mnie ALT okazał się trafny a opinie które czytam wszędzie u mnie się nie sprawdziły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...