Skocz do zawartości

granitex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O granitex

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Włodowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia granitex

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio zauwazylem ze zaczelo mi cos trzeszczec z tylu, przynajmniej tak to slysze, jakby z tylu gdzie jest kanapa, kanapa nie jest składana, trzeszczy na nierownej drodze, wtedy trzeszczy jednostajnie, zauwazylem to jakis tydzien temu kiedy zrobilo sie zimniej, ma ktos pomysl co to moze byc
  2. Witam, od okolo 2 miesiecy jestem posiadaczem Audi A4b8 1.8 TFSI 120km, auto wczesniej serwisowane co 30 tys Long Life, teraz nalatane 107 tys, olej wymienialem jakies 2300 km temu, zalalem Liqui Molly 4200 5W-30,wymienilem wszystkie filtry, wczesniej chyba tez bylo to lane bo taka mial plakietke, dokupilem sobie bagnet serwisowy do sprawdzania oleju, tuz po wymianie i przejechaniu kilku km sprawdzalem olej i jak wyciagnalem bagnet to na jego koncu przylepione byla taka mala spirala z metalu, i tak za drugim i trzecim razem wyciagnalem to samo, potem juz nic nie bylo, sprawdzalem potem jakos i bylo czysto, po przejechaniu tych 2300 dzis sprawdzalem i wyciagnalem znow to samo na koncu bagnetu, za drugim razem juz czysto, co to za zanieszyszczenia, opilki? co to moze byc? auto jezdzi normalnie, nic nie szarpie, nie dymi, wszystko jest ok jeszcze tak mysle, a moze z sitkiem na smoku cos sie stalo i to moze jego kawalki
  3. witam, jak poznac silnik CABB, czy ten silnik ma tez 160 km, sam przymierzam sie do silnika 1.8 tfsi, pytanie czy ktos robil wymiane tlokow i pierscieni, tzn przerobienie tych rowkow, tutaj jest artykul http://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,1864800 i firma co sie tym zajmuje: http://krasnobrodzka-racing.com dzwonilem do nich i koszt to 2000 zł, trzeba zdementowac co trzeba i dowiezc im, potem zlozyc przerobione, mowia ze co dzien robia 1 silnik tfsi z ta wada, i ze jest to 100% skuteczna metoda na problemy olejowe tych silnikow, trzeba by liczyc jeszcze koszt demontazu i zlozenia, mysle ze max w 4000 zł by sie zamknelo, czyli nie tak tragicznie wydaje mi sie, tym bardziej ze samo b8 tez malo nie kosztuje, sam mysle o kupnie i zrobieniu takiego zabiegu, plus do tego wymiana rozrzadu, czy ktos robil na forum to z ta firma lub jakims innym zakladem?
  4. Witam, przymierzam sie do audi a4 po liftingu wlasnie z tym silnikiem, czyli rozumiem ze problemy olejowe zostaly rozwiazane, a jak jest z rozrzadem? trzeba profilaktycznie zmienic jak w silniku 160 km?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...