Skocz do zawartości

Nazgul88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nazgul88

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Nazgul88

0

Reputacja

  1. Witam Dziś po odebraniu auta od mechanika (wymieniane były uszczelki podstawy filtra oleju i wahacze), zauważyłem że samochód jakby tracił moc. Kilka godzin później podczas jazdy auto przestało reagować na gaz. Pedał wciśnięty w podłogę, a prędkość i obroty nie rosną, dusi się, dławi. Zatrzymałem samochód, zgasiłem silnik, dolałem oleju i nagle auto odzyskało moc, tylko w momencie dodawania gazu słychać odgłos jakby metalicznego stukania. Czy ktoś wie co mogło się stać i czym to mogło być spowodowane? Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Niestety u mnie nie ma tego kluczyka, ale dzięki za odpowiedzi Zapytam jeszcze żeby się upewnić: O którą osłonkę chodzi? Tą o kształcie kwadratu przy samym szyberdachu, czy gdzieś przy tym przełączniku?
  3. Witam Czy w Audi A4 B5 istnieje coś takiego jak manualne otwieranie szyberdachu?
  4. Napięcia nie mierzyłem. Jeśli okazałoby się za słabe, co mogę zrobić żeby jakoś zaczęła działać?
  5. Witam Przy okazji zmiany podświetlenia tablicy, chciałem wstawić żarówkę ledową do bagażnika, gdyż nie było tam w ogóle światła. Po zamontowaniu, żarówka ledwo się żarzy. Dla porównania, ta sama żarówka w Mazdzie brata ładnie świeci. Co może być tego przyczyną? Co mogę zrobić we własnym zakresie, żeby świeciła trochę lepiej. Zdjęcie żarówki: http://zapodaj.net/5db5b5a8aa780.jpg.html Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam Ktoś jest w stanie mi pomóc? Naprawdę nie ma tu nikogo kto byłby w stanie mi pomóc?
  6. Korek wymieniony, wycieki na są tak zauważalne (wcześniej leciało dosłownie ciurkiem) Jednak znajomy powiedział, że wadliwy korek jest najmniej prawdopodobną przyczyną, obstawia termostat lub problemy z pompą wody. Jak się do tego odniesiecie?
  7. Sam ją wkręciłem żeby płyn nie wylatywał I stąd moje pytanie czy ciśnienie nie wysadzi zbiorniczka
  8. Ok, wielkie dzięki za pomoc A wiesz może co może być przyczyną tego że nie świecą mi się kontrolki od oleju, płynu, niskiego poziomu paliwa?
  9. Musiałem coś przeoczyć przy rejestracji, ale nie jestem do końca pewny kodu silnika, bo na naklejce niby jest ADP, ale na 90% moja A4 była bita od przodu, więc nie wiadomo Przejechałem tak do tej pory jakieś 30-40 km i jak na razie się nie odizolowało
  10. Dzięki, a Twoim zdaniem lepiej odizolować czy jechać tak jak jest?
  11. Jechać tak jak jest czy odizolować i niech ucieka ten płyn? I czy mógłbyś mi jeszcze wytłumaczyć dlaczego akurat przez wadliwy korek ucieka płyn, bo nie jestem w stanie tego pojąć
  12. Dziękuję za odpowiedź. A czy nic się nie stanie jeśli będę jeździć na razie z zaizolowanym zaworkiem?
  13. Zlokalizowałem i zaizolowałem. Tylko nie wiem czy to przypadkiem nie jest jakiś odpowietrznik i żeby mi tego zbiorniczka nie wysadziło pod wpływem ciśnienia. Tutaj zdjęcie: http://zapodaj.net/e8a73335c8551.jpg.html Zdjęcie robione od dołu zbiornika.
  14. Witam Dzisiaj rano po przejechaniu ok. 5 km zauważyłem, że temperatura znacznie przekroczyła 90 stopni (było prawie 110). Po otwarciu maski okazało się, że zbiornik płynu chłodniczego jest pusty. Zalałem 4 litry płynu i po przejechaniu 50 km, zbiornik znowu był pusty. Nie świeciły mi się żadne kontrolki, podobnie jest z olejem silnikowym: ubywa go, a kontrolki się nie włączają. Co radzicie w związku z tym ubytkiem płynu chłodniczego? Nie stać mnie na to, żeby co 50 km, wydawać 50 zł na płyn. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...