-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Piotr Ciechanowski

Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Włocławek
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
529 wyświetleń profilu
-
Piotr Ciechanowski zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Cześć, mam felgi 17' 7j et35 i potrzebuje do nich pierścieni centrujacych. Wulkanizator mówił coś o takich parametrach 760/57,1 w sumie nie widzę czegoś takiego w ogóle na internecie.
-
Jakie opony do felgi 17' 7j ET35?
Piotr Ciechanowski odpowiedział(a) na Piotr Ciechanowski temat w Opony
Niestety OC by mnie zjadło, jest to mój pierwszy samochód. Przeliczając moje OC przy silniku 1.8t, 2.4 i 2.6 to była masakra, a tez nie miałem na kogo wziąć by było taniej. Trzeba się przemęczyć jeszcze trochę. Aktualnie mam zawieche -4cm i dojdą felgi 17 to powinno to jakoś wyglądać, a nie chcę większej felgi ani auta niżej bo nigdzie nie wjadę w moim mieście :/ -
Jakie opony do felgi 17' 7j ET35?
Piotr Ciechanowski odpowiedział(a) na Piotr Ciechanowski temat w Opony
To i tak już nie "jeździ" to niech chociaż wygląda :/ -
Jakie opony do felgi 17' 7j ET35?
Piotr Ciechanowski odpowiedział(a) na Piotr Ciechanowski temat w Opony
Dzięki wielkie za pomoc -
Witam. Mam dylemat nad doborem opon do mojej audi. Chciałbym połączyć komfort z wyglądem żeby nie było tragedii. Pod maską mam 1.6 i też nie chcę aby to auto odpychało się jeszcze gorzej niż robi to teraz bo już jest słabo Uważacie że 205/50, 215/45 czy może 225/45 będzie najlepszym wyborem?
-
Czy sprężyny od gwintu podejdą pod normalne amortyzatory?
Piotr Ciechanowski opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Tak jak w temacie. Mam zawieszenie gwintowane TA-TECHNIX. Tylne amory padają i chcę je wymienić, ten gwint nie ma wymienialnych wkładów stąd też chce wymienić tylny gwint na "zwykłe" zawieszenie ale nie wiem czy muszę kupić sprężyny+amory czy wystarczą same amory i sprężyny z gwintu? -
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
Piotr Ciechanowski odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
Cześć, mam w planach wymienić klocki w swojej B5. Byłem dziś w sklepie motoryzacyjnym i poprosiłem o klocki do Audi A4 B5 1997r 1.6 to pracownik mi powiedział jaki kształt mam klocków no i mnie wtedy trochę zamurowało. Wiecie może skąd to mogę odczytać? Nie mam zbytnio teraz gdzie to rozebrać na spokojnie i sprawdzić :/ -
Cześć, padł mi jeden głośnik w drzwiach i przymierzam się do kupna nowych. Polecacie coś?
-
Dzięki wielkie!
-
Witam od dłuższego czasu zastanawiam się od czego jest przycisk na moim kluczyku (podejrzewam że to latarka, ale od początku nie mam baterii). Mój kluczyk wygląda tak jak ten w linku poniżej: https://www.google.pl/search?q=kluczyk+audi+a4+b5+1997&espv=2&biw=1455&bih=726&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjBzrKzy5nPAhXBO5oKHblfBJ0Q_AUIBigB#imgrc=FwAKe4gHsoEm_M%3A Ogólnie gdyby ktoś powiedział jaka bateria do tego pasuje to było by super, jakoś nie mogę znaleźć tego na internecie :/
-
Ubywający płyn chłodniczy
Piotr Ciechanowski odpowiedział(a) na Piotr Ciechanowski temat w Audi A4 B5
Z tego co zauważyłem to po naprawie kompresora klimatyzacji problem zniknął. Może jest to spowodowane że jakoś przez klimę mi to uciekało albo gdy Panowie mi to naprawiali to i zlikwidowali problem z wyciekiem, ale nic mi nie mówili o tym. Zobaczymy czy będzie znów ubywać. Jak na razie wszystko jest ok. -
Witam. Mam problem z moją audią Ubywa mi płyn chłodniczy, spod auta nic nie leci. Jedyne co mnie martwi to że z wydechu leci woda (wydaje mi się że to własnie płyn chłodniczy). Pod zakrętką nie mam "masła" ani w zbiorniczku nie widać śladów oleju. Czyżby uszczelka pod głowicą?
-
Cześć, zepsuła mi się sprężarka klimy (rolka podczas pracy strasznie hałasuje) i chce ją wymienić. Są jakieś różnice pomiędzy np sprężarką z audi a4 b5 2.5 v6 a a4 b5 1.6 i jak już to które pasują do 1.6l? Dziękuje!
-
hej Mam chyba podobny problem jak go rozwiązałeś? z góry dzięki za odpowiedź Nic z tym jeszcze nie zrobiłem
-
Cześć, moja audica ma problem z odpalaniem na zimnym silniku (tak jakby paliła na 4 gary). Gdy chcę odpalić to muszę długo trzymać zapłon żeby załapał a gdy już silnik się odpali to pracuje na wolnych obrotach i powoli rośnie do góry, po czym wszystko działa bez zarzutu. Dodam że ten problem pojawił się po wymianie świec, olejów, rozrządu, filtrów itp.Jestem "zielony" w takich sprawach Miał ktoś taki problem może kiedyś?