
grantz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
podziękował za odpowiedź krótko zwięźle i na temat ps. nie masz może przypadkowo do zbycia 2 takich zacisków ?
-
grantz obserwuje zawartość A4 B5 97 Quattro Zacisk tył
-
Witam Pytanie brzmi czy zacisk alu z ośki podejdzie do quattro 97 rok ? O fakcie wymiany przewodu hamulcowego zdaje sobie sprawę, z góry dziękuję za odpowiedź.
-
Witam Mam problem z moją A4 wygląda on następująco jeśli mam podłączony zawór n80 błąd nr 01247 to auto pali mi bez problemów i nie wyskakuje błąd spalania mieszanki, zaś jesli podłączę wtyczkę do niego to po kilku razach nie jestem w stanie odpalić auta za 1 lub 2 razem tylko za 3 lub 4. W związku z tym mam pytanie czy owy zawór jest do wymienienia czy przyczyna leży gdzieś indziej? Innych błędów nie mam, dodam jeszcze że autko posiada LPG.
-
I problem rozwiązany dzisiaj rano pali jak złoto winna przepustnica Dzięki za pomoc temat do zamknięcia
-
Pojechałem dzisiaj na szrot wziąłem inna przepustnice zrobiłem adaptacje przeszła bez problemu wyskoczyło że ok , teraz tylko muszę czekać na wyniki do rana i dam znać czy pomogło czy nie
-
Aeb mam na linkę przepustnice i ten tekst widziałem wiele razy i kombinowałem z każdym i za każdym razem nic nie rusza niestety .
-
Adaptacje robiłem tylko i wyłącznie na zapłonie nigdy nie robiłem na odpalonym silniku . W Vagu adaptacja nie chce ruszyć w ogóle ciągle adp error .
-
Odma jest cała , odnośnie przepustnicy z jakiś miesiąc temu ją czyściłem i co jak co ale nie mogłem zrobić adaptacji tj ani vagiem ani kluczykiem z racji tego że na vagu po prostu w wejściu w grupę 098 adaptacja nie rusza ciągle pisze adp error i to się zmienić nie chce ani odpinając aku ani resetując .
-
Zapomniałem dodać że ciśnienie było sprawdzane i jest w porządku filterek paliwa też wymieniowy , dodam jeszcze że kiedy obroty tak falują to silnikiem rzuca jak głupim i mam wrażenie że pali na 3 gary.
-
Witam mam problem z moją furką otóż ma problem przy odpalaniu dzieje się to co na filmiku: Powoli zaczyna mi brakować pomysłów co może być grane na ten moment zmieniłem : czujnik temperatury na ori , świeczki , podmieniłem aku ,zakręcałem gaz przy butli jak i również odpinałem wtyczkę od przepływki . Dodam że dzieje się tak tylko na zimnym i przeważnie po odpaleniu gaśnie po czym jak odpalę 2 lub 3 raz to objawy są tj obroty falują nie mniej jednak silnik już nie zgaśnie . Dodam że mam szarpanie ( delikatne) jak od 1000 obrotów na 2 lub 3 biegu wcisnę pedał w podłogę . Błędów Vag nie pokazał . Prosiłbym o pomoc .
-
Sprawa już ogarnięta dzięki wielkie za pomoc temat można definitywnie zamknąć
-
Wygląda to u mnie tak : https://zapodaj.net/df94406f4bdc7.jpg.html https://zapodaj.net/3fe630810adf3.jpg.html https://zapodaj.net/cc0d47a53a54b.jpg.html I jak podpowie ktoś czy powinien być tak na zewnątrz czy powinien siedzieć w środku ?
-
To mam jeszcze pytanie otóż czy przepływka w AEB powinna być schowana w obudowie filtra powietrza ? Czy powinna wystawać na zewnątrz i powinna być do niej przykręcona rura na opaskę ? Wybaczcie za pytanie ale rzeźba u mnie byłą robiona i nie mam pojęcia
-
Dzięki za odpowiedzi już wszystko wiem pozdrawiam
-
To jeszcze mam takie pytanie , otóż jak wymontowałem przepływkę to była skręcona na 1 śrubkę i moje pytanie brzmi następująco czy w okół niej powinien być silikon ? U mnie jest taki czerwony ale jest go trochę nasmarkane i zastanawiam się czy była już rzeźba robiona czy fabryka tak dała ?