Skocz do zawartości

WiLLove

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WiLLove

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia WiLLove

0

Reputacja

  1. A więc tak prościej Kompresor klimatyzacji się załącza (>5stopni) - ogrzewanie działa Kompresor klimatyzacji się nie załącza (>5stopni) - ogrzewanie nie działa I dlatego zastanawia mnie czy jest między tym jakaś zależność w starej B5 '98. Co do odpowiedzi : - dogrzewacz jest bodajże po faceliftingu, u mnie niestety nie - w trasie obroty poniżej 2,5tys nie spadały, a mimo to nie grzało. Jak byłem na tym postoju gdzie było 7stopni, to jazda miejska 1,5tys obrotow a grzało - Właśnie dlatego zastanawia mnie czemu to tak się stanęło (jak wiemy w koncernie VAG każde zachowanie dziwne robi się potem kosztowne )
  2. Witam serdecznie. Nie moglem nigdzie znalezc odpowiedzi na ten temat, dlatego pytam tutaj. Czy pomiedzy sprezarka klimatyzacji, a ukladem ogrzewania (nagrzewnica) jest jakas wspolna zaleznosc. Otoz audi mi nie grzeje, albo grzeje minimalnie. Wiem ze to przez zapowietrzona nagrzewnice, ale nie mam czasu sie tym zajac. Ale zastanawia mnie jedna kwestia. Od uruchomienia dzisiaj Arci, przez podroz, az do dotarcia do punktu B przyjechalem jakies 40km. Bylo okolo 4 stopni wiec audi nie zalaczalo klimatyzacji, a ogrzewanie nic nie dzialalo. Kiedy wrocilem do punktu A, stanalem na parkingu ktory byl osloniety blokami i bylo tam 7 stopni. Przerwa na papierosa i wracam i odpalam samochod. Pokazala sie sniezynka na klimatroniku, audi chrobocze wesolo i nagle z nawiewu wyczuwam delikatne chuchanie cieplem. Ale kiedy wyjechalem z tego miejsca, w tym samym momencie kiedy sniezynka zgasla, chuchac cieplym rowniez przestalo. I teraz pytanie wlasnie, jaka jest miedzy tymi rzeczami zaleznosc? Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam (prawie) goraco
  3. Tak jak pisałem, po większej naprawie i bezproblemowych kilku tysięcy kilometrów, mogę z całym sercem polecić. Teraz jak coś dzieje się z audi to tylko do niego
  4. Udało mi się z tym uporać. Znalazłem gotowe kodowanie na forum A3: A3 pre-1997 *samochody tylko z centralnym zamkiem wartość 00000 *samochody z centralnym zamkiem i oryginalnym alarmem AUDI wartość 01288 *samochody z centralnym zamkiem i pilotem radiowym (scyzorykiem) wartość 08768 *samochody z centralnym zamkiem, oryginalnym alarmem AUDI i pilotem radiowym wartość 10056 A3 1998-2000 *samochody tylko z centralnym zamkiem wartość 00000 *samochody z centralnym zamkiem i oryginalnym alarmem AUDI wartość 00266 *samochody z centralnym zamkiem i pilotem radiowym (scyzorykiem) wartość 12864 *samochody z centralnym zamkiem, oryginalnym alarmem AUDI i pilotem radiowym wartość 13130 A3 2000+ *samochody tylko z centralnym zamkiem wartość 02049 *samochody z centralnym zamkiem i oryginalnym alarmem AUDI wartość 02315 *samochody z centralnym zamkiem i pilotem radiowym (scyzorykiem) wartość 14913 *samochody z centralnym zamkiem, oryginalnym alarmem AUDI i pilotem radiowym wartość 15179 I właśnie 13130 działa jak najbardziej. Dodałem syrenę z A6tki, pilot z A6tki i wszystko śmiga bardzo ładnie. Alarm działa, syrena też, powyżej 30km/h sam się zamyka, jak go zostawiam otwartego też się sam zamyka.. Jednym słowem bajka
  5. Witam, Posiadałem pompkę 8L0 862 257 E (czyli ni pilota i brak alarmu, w dodatku nie z tego rocznika - 1998). Wszystko działało ok (otwierał zamykał). Ale z racji tego że auto jest wyposażona w alarm (mam czujniki w słupach, wolne przewody w drzwiach, czujnik pod fotelem tylnym oraz klakson w bagażniku, postanowiłem zmienić pompkę na 8D0 862 257 "E" Czyli obsługuje i alaram fabryczny i pilota. Pilota nie mam na razie, ale przy próbie adaptacji różnymi kombinacjami kodów Arcia zamyka z kluczyka, ale nie otwiera. Co teraz mogę zrobić? aha i jeszcze jedno. Pompka sama w sobie zamyka (np. jak zmieniam kodowanie, ale wtedy np. przez chwile, zamknę, nie chce sie otworzyć, alarm mruga) 2. W audi centralny łapie tylko w drzwiach pasażera, od strony kierowcy tylko kierowce mogę zamknąć/otworzyć, a od strony pasażera wszystko. Ma ktoś zdjęcie jak powinny wyglądać przewody przy zamku w boczku kierowcy? Pozdrawiam
  6. Również się podlaczam. Gdzieś, kiedyś, jakoś, ktoś, podawał stronę z całą lista numerów pompek, z podziałem na numery, ilość węży, opisem (np. Z pilotem, alarmem itp.) nawet zdjęcia chyba były. Pamięta ktoś?
  7. Mogę potwierdzić co napisał kolega wyżej. Nadal ma warsztat na tracku i niestety (albo stety), jako jedyny zna się na AUDI w olsztynie (miasto, tramwaje, prawie metropolia i tylko 1 człowiek ). Potwierdza to, co nawet laik może zobaczyć po jego diagnozie. Jeden rzut oka i diagnoza (w dodatku trafna), sprawia że gości naprawdę zna się na tym. W dodatku sprawia wrażenie porządnego, miłego i "równego" gościa (który nie chce wydymać na pieniądze). Byłem już u niego w sprawie turbiny. Okazało się że silnik to nie 1Z tylko AHH i był po wymianie wtrysków i czipie, a mocy miał jak maluch. Fachowe oko i już wiadomo o co chodzi, turbina do czyszczenia, wykryte nieszczelności, padnięta przepływka i coś tam jeszcze. Jako ciekawostkę dodam, że 4!!!! mechaników męczyło się z założeniem zwijaka kierownicy (po ich operacji mam 3 z urwaną taśmą), a on zrobił to w gratisie Ogarnął wszystko, za dużo nie zabrał. Teraz czeka mnie większa naprawa, chce doprowadzić audi do stanu świetności, tak więc zostawiam u niego auto na kilka dni, mam nadzieję że zdania nie zmienię, bo jak na razie z całym sercem (i portfelem) mogę go polecić.
  8. No właśnie, tylko w tym teraz cały ambaras. Bo tam przejścio jo mam. I teraz jakieś pomysły? P.S. Szukałem pompki na szrocie (tą już fajniejszą taką, z alarmem, jak burżuj), z tym że macałem 8 rozbieranych a4ek, a tam każda inna. Naprawdę tyle rodzajów jej jest? Nawet trafiłem na taką z początkiem 4O....
  9. Kurcze, tylko teraz nie mam pojęcia co dalej. Zaznaczyłem gdzie mam przejście: Czy to dobre punkty czy gdzie jeszcze mam zmierzyć? (A to ta dziurka po lewo, a B to nóżka lutu) Pozdrawiam
  10. Tak! Dokladnie to samo. I teraz pytanie, da radę to jakoś naprawić? W sensie puścić lut skąd/dokąd? Bo niestety ciężko mi to ogarnąć bo płytka jest "dwustronna".
  11. Żarówki są dobre na sto procent. Bezpieczniki naprawdę są dobre, obiecuje Sprawdzałem kilka razy, a raz to wyciągałem wszystkie i z miernikiem jak głupi 30 min straciłem, a tu nadal nic. Instalacja oryginał. Z resztą jest bezpiecznik, który działa na oświetlenie bagażnika oraz sterownika centralnego zamka. Zamek działa, oświetlenie nie. Tak więc musi być jeszcze inne miejsce o którego muszę zajrzeć, a o nim nie wiem
  12. Żarówki (bo 2 nie działają) sprawne. Prąd gdzie? W samochodzie jest Na żarówce nie (gdyby był, nie tworzyłbym tematu). Bezpieczniki wszystkie sprawdzane (tak jak pisałem).
  13. A4 B5 SEDAN Witam, Pewnego razu postanowiłem wymienić żarówkę w bagażniku (tą co daje światło "w dół". Jednak głupi ja, przyłożyłem całą oprawkę z przewodami do blachy bagażnika. Poszły fajne niebiesko/białem iskry, ale światło zgasło. Myślę sobię że bezpiecznik jakiś, ale po dokładnym przejrzeniu wszystkich ich, nie znalazłem ani jednego spalonego (gdy zrobiłem zware w podsufitce wymiana bezpiecznika i jest ok). Sprawdziłem mikrostyk (ten biały, centralny przy końcu klapy co do niego idzie cięgno z pumpy). Przejście ma w normalnej pozycji i brak przejścia też tak jak powinien mieć. Napięcie ok. 6V na nim jest (więc chyba ok). Zwarcie i rozwarcie samych przewodów też nic nie dało. Pytanie: Co dalej? Gdzie jeszcze szukać mam. Proszę o odpowiedzi i pozdrawiam
  14. Dzięki za temat. Mam coś takiego pod kanapą. Zawsze myślałem że to coś od absu Dzięki Ci wielkie kolego za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...