Skocz do zawartości

Krzysiekfaste

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiekfaste

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Ciechanów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

101 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzysiekfaste

0

Reputacja

  1. Witam, Panowie wracamy do tematu, auto wciąż ma problemy z odpalaniem po postoju dłuższym niż jeden dzień, wystarczy że temperatura na zewnątrz spadnie poniżej "0", mam też wrażenie że jak stoi przodem niżej to jest lepiej. Jakie pomysły ? Myślicie że gumki na pompkach padły po 2 latach? Auto podgrzeje świece dwa razy to odpali "prawie i trzeba męczyć na rozruszniku ok minuty żeby załapało, załapuje tak jakby to powiedzieć stopniowo. Proszę o porady od czego zacząć.
  2. Samochód chodzi jak by miał nowe życie, pali odrazu jak stoję na światłach to zero szarpania, odpaliłem zimny to idealnie równe obroty, winne były oringi były stare i jeden był przeciętny. Gościu który wymieniał zna się na rzeczy ustawial na czujnik i przy montażu używał jakiejs specjalnej blokady do montażu wtryskow.
  3. a co obstawiasz podziel się. Oringi wymienione ich stan był taki ze twarde jak skala na pierwszym wtryskiwaczu był przeciętny, gniazda wyczyszczone wskazania jakie teraz są to 0.75 0.70 0.50 0.75.
  4. Umówiłem się juz na wymianę na wtorek u poleconego człowieka który już nie raz to robił, zobaczymy czy wymiana uszczelniaczy pomoże.
  5. Czy jest możliwość samemu wymienić uszczelnienia? Jeżeli masz "zmysł techniczny" i posiądziesz wiedzę na odpowiednim poziomie a także zdobędziesz minimum potrzebnego wyposażenia, to możesz bezpiecznie spróbować je wymienić Żeby zorientować się o skali przedsięwzięcia poczytaj mój temat o tej robocie : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1 Po przeczytaniu napisz które objawy u ciebie są podobne , a które odmienne. Jak będziesz zdecydowany podjąć się wymiany , to postaram się podzielić resztą niezbędnych informacji . Zdecydowany jestem bo nie zaszkodzi wymienić juz nawet kupiłem 4 zestawy naprawcze bosha
  6. Czy jest możliwość samemu wymienić uszczelnienia? Jest jeszcze taka sprawa że po odpaleniu silnik nie równo pracuje, dopiero po około 2 kilometrach jest normalna praca silnika .
  7. Gościu stwierdził że w tym modelu przy popsutej świecy bądź w sytuacji kiedy nie dogrzewa będzie błąd w komputerze. Ciekawe jak to się ma w praktyce. Myślisz że powinienem wymienić świece na pierwszym cylindrze.
  8. stan płynu cały czas taki sam, oleju też. Myślę też czy wiązać ze sobą fakt zamarznietego plynu i problem z odpalaniem bo wtedy była pierwsza noc mrozów i pierwszy raz kiedy samochód nocowal na dworze. Byłem na komputerze i pokazało na wtryskach wartości: Pierwszy cylinder: 2.6 Drugi cylinder: -1.0 Trzeci cylinder: -0.1 Czwarty cylinder: -1.0 Wiec chyba nie mam co dalej szukać, myślicie że przy takich wartościach miałbym takie problemy?
  9. Witam Mam problem z silnikiem 2.0 TDI. Ostanio miałem sytuację że nie grzał mi samochód w środku, okazało się że zamarzł mi płyn w chłodnicy i tego samego dnia miałęm problem z odpaleniem zimnego silnika. (temperatura jaka panowała na dworze -10 stopni) Od tamtego czasu mam problem z odpaleniem silnika po 8 godzinach przestoju, samochód zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa, muszę trzymać go na rozruszniku dosłownie ze 30 sekund żeby odpalił, zaczyna załapywać coraz bardziej i coraz bardziej i w końcu odpala. silnik po odpaleniu chodzi bardzo nierówno poszarpuje silnikiem, jak tylko złapie temperatury poszarpywanie ustaje i jest wszystko okej silnik normalnie odpali po zgaszeniu wszystko powraca do normy. Jeżeli silnik ma temperaturę jakieś 50 stopni też odpala normalnie tylko że będzie nierówno chodził aż do uzyskania wyższej temperatury. Od czego zacząć. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, wyczyściłem egr ( miałem błąd od zbyt bogatej mieszanki spalin), wymieniłem zaworek na filtrze paliwa ( zbierała się ropa na obudowie filtra) i przewód jakiś od podciśnienia ( był przetarty). Wczoraj na trasie zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych i wyłączył mi chyba komputer turbinę bo samochód nie miał w ogóle siły, po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko było już okej. Proszę o jakieś sugestię i pomoc w temacie. Sprawdziłem też na krótko obwód na świecach, niby na każdej iskrzy to by się wydawało że są okej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...