Skocz do zawartości

lisu61

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lisu61

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Limanowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia lisu61

0

Reputacja

  1. Panowie mam pytanie wywala mi ciągle błąd od podciśnienia break vacum pump i że usterka mechaniczna. Jak odpale auto i naciskam szybko po hamulcu to tak jak by sie silnik dusił zaczyna nim szarpać i wql. Samochód dalej słaby jak nie powiem co i mam pytanie czy pompka o numerze 8E0927317 może mieć na to wpływ ? jak ją sprawdzić? i czy przez nią auto moze być mułowate ?
  2. Panowie mam jeszcze jedno pytanie wywala mi ciągle błąd od podciśnienia break vacum pump i że usterka mechaniczna. Jak odpale auto i naciskam szybko po hamulcu to tak jak by sie silnik dusił zaczyna nim szarpać i wql. Samochód dalej słaby jak nie powiem co i mam pytanie czy pompka o numerze 8E0927317 może mieć na to wpływ ? jak ją sprawdzić? i czy przez nią auto moze być mułowate ?
  3. Dziś poszło auto do elektryka zobaczymy co bedzie Przy okazji może uda sie go wystroić na 200 kucy
  4. ok ludzie mniejsza z tym czy sprzęgło jest czy go nie ma powiedzcie mi co jest kupiłem dziś ten włącznik stopu wymieniłem i nic jeżeli przytrzymam ten przycisk na wajchy na pozycje P w czasie gdy włącze zapłon i wyłącze to moge zmienić bieg natomiast gdy ponownie go włącze to mi sie blokuje na P albo N tak jak by dbało o to żeby nie ruszył. Auto chwile jak postoi bez włącznika stopu to normalnie zmienia biegi jak sie rozgrzeje to za chiny ludowe nawet bez tego włącznika nie przerzuci biegów czy to może być zwarcie?
  5. Moge się mylić ale chyba w każdym aucie jest sprzęgło nawet z automatem. Stop świeci po naciśnieciu pedała. Teraz byłem w samochodzie wyjąłem bezpiecznik pozycja nr7 10A to jest od włączania sprzęgła itp i po włączeniu zapłonu mogłem ruszać gałką po wpięciu bezpiecznika znów to samo ;/ czytałem że są dwa włączniki od sprzęgła i od hamulca i jeżeli nie działą ten od sprzęgła to sie nie da włączyć biegów...
  6. Witam panowie dziś doszedłem do tego co się działo z moją turbiną okazało sie że przytopiło kable od czujnika n75 i stopiło z kablami od przepływki i przy odłączonej przepływce wszystko grało a przy włączonej odłączło turbo Jednakże teraz jest kolejny problem Po opaleniu silnika wql nie swieci sie ta kontrolka do naciśniecia hamulca przy gałce zaminy biegów otóż to automat i nawet po wciśnięciu hamulca nie moge przełożyć z pozyjci R na żadne biegi Czy może być to czujnik położenia sprzęgła?
  7. lisu61

    Braki mocy AWT

    http://www93.zippyshare.com/v/9jZRTRlH/file.html http://www93.zippyshare.com/v/kFtjr3kb/file.html http://www93.zippyshare.com/v/QkBGGoxa/file.html http://www93.zippyshare.com/v/UfLBIlvp/file.html http://www93.zippyshare.com/v/D8bzGEHH/file.html http://www93.zippyshare.com/v/koVNKQIO/file.html http://www93.zippyshare.com/v/CCKTBvFb/file.html http://www93.zippyshare.com/v/LVC5ypxI/file.html http://www93.zippyshare.com/v/onfiVUdT/file.html http://www93.zippyshare.com/v/TiBq2WhI/file.html http://www93.zippyshare.com/v/NS5bV52a/file.html http://www93.zippyshare.com/v/hjbtWuJK/file.html http://www93.zippyshare.com/v/mlSCBWgc/file.html http://www93.zippyshare.com/v/2LLXoYAS/file.html http://www93.zippyshare.com/v/FdxRERh1/file.html http://www93.zippyshare.com/v/2IkV82wu/file.html http://www93.zippyshare.com/v/AuFuIMHW/file.html Panowie tutaj zrobiłem parę logów nie wiem czy potrzebnych czy nie mianowicie wydaje mi sie że sondy działają i że coś ta temperatura 500 stopni nie halo jest chociaż nie mam pewności od czego ona jest? i zrobiłem też odczyt temp Łukasz13 tak jak mówiłeś i temp w porządku wiatrak włącza się przy 96stopniach. A układ rzeczywiście był troche zapowietrzony jednak to nie było przyczyną braku ogrzewania ponieważ odpowietrzyłem i dalej to samo. Zrobiłem test silniczków od klimy i wydaje mi sie że powinno ich 7 chodzić a tak jak na zdjęciu chodziło tylko 6. Wywaliło mi błąd 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) czy przyczyną braku grzania moze być walniety silniczek v71? wyczyściłem także styki od sondy na wtyczce,poruszałem kablami,zamieniłem cewke 1 z 2 i ku mojemu zaskoczeniu w silniku pojawiły mi sie błędy 17700-map controlled engine cooling thermostat (f265):open circuit p1292-004-no signal/communication 17887-breake bost vacuum system:mechanical failure p1479-008-implausible signal już sie nie pojawiły błędy od sondy i wql. Termostat raczej bedzie na pewno walnięty bo co skasuje bład i odpale auto to znów sie pojawia wiec do wymiany. A pytanie jeszcze mam czy przez walniety termostat moze nie być grzania i czy ten błąd od breake bosta jest spowodowany uszkodzeniem tej dodatkowej elektrycznej pompki czy jaka moze być przyczyna ? jakieś pomysły diagnozy ? I jeszcze mam prośbe zna ktoś kod tegoż silnika Audi a4 b6 1.8t 125KW quattro
  8. lisu61

    Braki mocy AWT

    ok dzięki wielkie jutro sie biorę za to a pytanie jeszcze moje gdzie mniej wiecej zlokalizuje termostat?
  9. lisu61

    Braki mocy AWT

    Podciśnienie sprawdzone waha sie miedzy 0.8 a 0.7 wywaliło mi takie błędy 17700-map controlled engine cooling thermostat (f265):open circuit p1292-004-no signal/communication 17887-breake bost vacuum system:mechanical failure p1479-008-implausible signal 17511-oxygen (lambda)sensor heating: B1 S1;performance too low p1103-008-imlausible signal-intermittent 17536-fuel trim:bank 1 (multi) system too lean p1128-001-upper limit exceeded 17658-fuel level to low p1250-008-implausible signal 01317 - Sterownik zestawu wskaźników (J285) 49-00 - Brak komunikacji 01799-switch for interior locking rear middle(e286)unlock 27-00 implausible signal 00466-control module for steering column electronics (j527) 49-10 no communications-intermittent 01331-door control module; driver side(j386) 80-00-signale-wire operation 01559-drivers door 58-10 -can't lock-intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 004 - No Signal/Communication - Intermittent MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ CZEGO DOTYCZĄ WYŻEJ WYMIENIONE BŁĘDY I JAKIE MOGĄ BYĆ OBJAWY ? Podciśnienie sprawdzone waha sie miedzy 0.8 a 0.7 wywaliło mi takie błędy 17700-map controlled engine cooling thermostat (f265):open circuit p1292-004-no signal/communication 17887-breake bost vacuum system:mechanical failure p1479-008-implausible signal 17511-oxygen (lambda)sensor heating: B1 S1;performance too low p1103-008-imlausible signal-intermittent 17536-fuel trim:bank 1 (multi) system too lean p1128-001-upper limit exceeded 17658-fuel level to low p1250-008-implausible signal 01317 - Sterownik zestawu wskaźników (J285) 49-00 - Brak komunikacji 01799-switch for interior locking rear middle(e286)unlock 27-00 implausible signal 00466-control module for steering column electronics (j527) 49-10 no communications-intermittent 01331-door control module; driver side(j386) 80-00-signale-wire operation 01559-drivers door 58-10 -can't lock-intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 004 - No Signal/Communication - Intermittent MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ CZEGO DOTYCZĄ WYŻEJ WYMIENIONE BŁĘDY I JAKIE MOGĄ BYĆ OBJAWY ? I dodam że nie działa mi grzanie. Jak włączam grzanie leci zimne powietrze i zimno jak w lodówie jest
  10. lisu61

    Braki mocy AWT

    ja wiem o tym ale poprzedni właściciel nie oszczędzał tego auta... Trafiła sie okazja bo auto zadbane z wierzchu i na zewnątrz tylko chyba sobie nie umiał poradzić z tym autem a ja chciałbym go do ładu i składu doprowadzić a czy przyczyną odłączanie sie turba moze być zawór n75? turbo caly czas pracuje bo słychać ją i zawór zwrotny jednak dopiero po skasowaniu błędów auto na prawdę ożywa
  11. lisu61

    Braki mocy AWT

    ok może znajdę kogoś kto bedzie miał podobną i podmienie a czy musi być taka sama sonda chodzi mi o numery ? ponieważ przy pierwszej sondzie ktoś majstrował i nie ma wtyczki tylko są luty a na drugą jest założony emulator bo nie ma kata
  12. lisu61

    Braki mocy AWT

    błąd grzałki mi wywala wiec raczej na pewno jest a to moze być przyczyną ? hunter91- może to być AVJ szczerze powiem że dokładnie sie nie orientuje wiec z góry sory jeżeli błędnie podałem kod ale to moje pierwsze audi wcześniej miewałem francuzy niestety
  13. lisu61

    Braki mocy AWT

    Tak problem także dotyczy PB. Dopiero po odpięciu aku albo skasowania błędów auto przez jakieś 5km ożywa i na prawdę jedzie a potem znów muł.
  14. Witam serdecznie. W ostatnim czasie tata nabył audi a6 c5 2.5Tdi quattro 180 kM. Jest bardzo zadowolony z auta chociaż ostatnio przeżył dużo nieprzyjemności z nią. Auto kiepsko paliło myśleliśmy że to świece ale auto coraz gorzej paliło aż pewnego dnia nie odpaliło wql. Pare razy odpalało przy pomocy plaka jednak zaraz gasło. Akumulator nowy 100ah 900A. Wymieniłem przewody paliwowe odpowietrzyłem układ wymieniłem filtr paliwa i nic. Oddałem auto do mechanika(czarodzieja). Jego zdaniem siadła pompka paliwa w baku wiec bez zastanowienia bez sprawdzenia jej wymienił ją koszt pompki to 350zł. Co z tego jak auto dalej nie paliło. Stwierdził następnie że pompka dostaje różne napięcia od 5v przez 7v czasem jak dostanie 12v to odpali wiec sprowadził kolejnego magika który stwierdził że trzeba wymienić komputer wiec i komputer za 800zł został wymieniony ale auto dalej nie paliło. Wiec elektryk obszedł jakoś(nie pytajcie mnie jak nie znam sie) skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnik ponieważ stwierdził ze pali przekaźnik tak że pompka dostawała cały czas 12v i w końcu auto zapaliło. Wiec tata dalej cieszył sie z jazdy ale co z tego jak od ,,nowości" a6 od 0 do 2000obr to muł taki że by go taczkami wyprzedził natomiast od 2000 to mimo że quattro przypali cztery buty a turbina gwizda jak głupia. Ostatnio chciałem wymienić żarówki w drzwiach od kierowcy i w tylnych prawych oraz pod fotelem pasażera i pod stopami kierowcy. Wymieniłem żarówki ale co z tego jak nie świeciło. Więc wziąłem miernik i na obydwóch pinach pokazało mi 14V więc pierwsza myśl ,,ZWARCIE" wiec doprowadziłem bezpośrednio mase z aku do drzwi i nagle zaświeciło się i pod stopami kierowcy i drzwi kierowcy. Jednak jeździć z kablem z pod maski nie wchodzi w gre. Więc moje pytanie co mogło być przyczyną że nie paliło auto? czy mogło być to spowodowane tym zwarciem? i czemu ten potwór jest taki mułowaty na starcie ?
  15. lisu61

    Braki mocy AWT

    Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość. Niedawno nabyłem moją perełke audi a4 b6 quattro z silnikiem AWT 1.8t 125kW z gazem od 2 lat Auto świeżo po wymienionej turbinie (nie regeneracja tylko nowe turbo) robił to poprzedni właściciel. Jest to mój pierwszy benzyniak dlatego też z początku mocy było wystarczająco jednak po czasie coś mi zaczęło nie pasować. Auto było słabe. Dopiero po odpięciu akumulatora na 5 minut lub skasowaniu błędów auto zaczęło budzić się do życia aż miło i ten dzwięk zaworka upustowego.Ale nie na długo po paru kilometrach to samo. Po podpięciu do kompa pokazywało mi: -przerwa na grzaniu sondy 1 -multiplikacyjna korekcja mieszanki 1 -termostat z charakterystyką map -system podciśnienia układu hamulcowego błąd mechaniczny. I nic o turbo. Więc zacząlem swoją przygodę z audi od wymiany wężów podciśnienia okazało sie ze wszystkie były dobre jedynie na zaworze spustowym był luźno wąż. Następnie wywaliłem katalizator. przeczyściłem przepustnice. Czujnik na kolektorze i cały dolot. Gościu mówił że poprzednia turbina puszczała mu olej. Już byłem u wielu mechaników i żaden nie umie mi powiedzieć co jest zastanawiam sie już nad egzorcystą. I jeszcze jedno pytanie od nośnie tego samochodu. Ostatnim czasem na tych mrozach jak przełącze na gaz strasznie szarpie silnikiem zwłaszcza po ostrej jeździe a po przełączeniu na PB wszystko ok co to moze być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...