Skocz do zawartości

Rafalb_111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rafalb_111

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

248 wyświetleń profilu
  1. Witam, znacie przyczynę tarcia? Mam takie samo tarcie ale na skrzyni S-tronic i silniku 2.0 TFSI
  2. Witam, czy ktoś z was orientuje się, czy jest możliwość podłączenia oryginalnego subwoofera do zestawu nagłośnienia audi a4 b8 2010. Posiadam MMI 3g w wersji High. W ustawieniach nagłośnienia w MMI mam możliwość zmiany poziomu subwoofera, ale nic się nie zmienia. Posiadam w bagażniku po lewej stronie Harman/Becker automitive JTB-074. w załączniku zdjęcia http://www.directupload.net/file/d/4440/suhb7kc7_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4440/j3egwvbu_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4440/294fsqs8_jpg.htm
  3. Akurat dzisiaj auto wraca od mechanika. Sytuacja wygląda następująco - zdiagnozowany został przegub wewnętrzny prawy przód. Mechanik rozebrał i stwierdził, ze wieloklin i cały przegub jest tak rozjechany ze nie da się go nawet zregenerować. Za chwile jadę odebrać samochód bo została wmontowana stara półoś, a na nową oryginalną muszę czekać 2 tygodnie. Myślę, ze po wymianie półosi ustanie przynajmniej drżenie budy podczas przyspieszania pod obciążeniem i stuki które występowały podczas gwałtownego dodania gazu zaraz po jego odjęciu. Mam nadzieję, że pomoże to też na falowanie obrotów, ale wątpię bo to chyba grubsza sprawa. Za dwa tygodnie będę wiedział więcej. Dodatkowo wymieniony zostanie olej w skrzyni i filtr. A z tym szarpaniem podczas jazdy w korku tez czasami występuje, najbardziej jak zmienia co chwile bieg z 1 na 2 i z powrotem. Witam, przegub wewnętrzny wymieniony. Wibracje ustały całkowicie. Wymieniono tez olej w skrzyni biegów i filtr, lecz falowanie nadal pozostało. W miarę jak pokonuje kolejne setki kilometrów jest coraz częstsze. Występuje przy wszystkich prędkościach na wszystkich biegach. Jadąc 120 na 4 biegu faluje tak samo jak jadąc 120 na 5, 6 czy 7 biegu. Zauważyłem też, że jadąc na tempomacie dodam gazu aby przyspieszyć tez nastąpi wahnięcie obrotów góra dół i ciągnie. Jadac wolno tez falują obroty, ale cze nie czuc poszarpywania autem. Przy wyższych prędkościach szarpie delikatnie. Ma ktoś jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?
  4. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Dodatkowo umieszczam film na którym problem jest widoczny. https://youtu.be/YU9M80YsPsY Najbardziej widoczne to jest podczas przyspieszenia z 152 do 154 kmh obrotomierz faluje pomiędzy 3000 a 3100 rpm Może ktoś z Was zna dobrego mechanika w opolskim, który mógłby to zdiagnozować.
  5. Jeszcze nie był wymieniany. Mechanik przy ostatniej kontroli stwierdził, że olej jest "czysty" i w odpowiedniej ilości. Auto ma dopiero 55 tys przebiegu.
  6. Witam, mam problem z moim audi a4 b8 2.0 tfsi 211 km rocznik 12.2010 przebieg 55 200 km Mianowicie podczas jazdy ciągle lekko falują obroty na obrotomierzu. Przy niskich prędkościach nie czuć szarpania. Szarpać zaczyna jak np. jadę z prędkością 150 kmh i na tempomacie dodam 2 kmh, wtedy obroty falują +- 100 rpm. faluja takze bez dodawania gazu, jadąc po równejdrodze - z górki nie szarpie, pod górę tez nie szarpie. Na komputerze u mechanika nie wyświetla żadnych błędów, mechanik też nie widzi rozwiązania. Wcześniej podczas przyspieszania w granicach 80-140 po rozgrzaniu silnika i skrzyni strasznie trzęsło cała budą auta. Wymienione zostały świece i problem ustał. lecz problem szarpania pozostał. Czy może ktoś z was miał taki sam problem? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...