Skocz do zawartości

jnow

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jnow

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CGWB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jnow

3

Reputacja

  1. Zdecydowałem się finalnie na sportowe katalizatory MG Motorsport. „Przy okazji” ich montażu, robię rozrząd, uszczelnienie silnika, dekli zaworów i skrzyni. 🤒
  2. No to dobra opcja, w UNIQUA AC-szyby jest w pakiecie standardowego AC, nie traci się zniżek AC przy realizacji szkody w postaci szyby, no ale warunki gorsze.
  3. @marcinch001próbowałem rozmawiać z ubezpieczycielem - każda inna opcja to udział własny + pokrycie kosztów różnicy w cenie szyby + opłata za montaż. Niestety, w takich momentach pewnie warto by było mniej bardziej „luksusowe” AC - jednak to moja pierwsza szkoda przez 13 lat (od zdania prawa jazdy) i stąd wybór takiego a nie innego AC.
  4. Z nowości: 1) Wleciały felgi 20” OEM Audi z nowymi oponami Vredestein Quatrac Pro 255/35/20 - takie były w komplecie, zobaczymy, bo sceptycznie podchodzę do opon całorocznych. 2) Niestety w trasie kamień uszkodził mi szybę czołową ? Wymieniona na nowy zamiennik z AutoCasco szyby. Też akustyczna.
  5. Dobra, zabieram się za te katalizatory. Czy macie do polecenia jakąś alternatywę dla MG Motorsport? Interesuje mnie opcja decat w oryginalnych downpipe + sportowe katalizatory na front pipe. Czy kojarzycie czy od razu po tej modyfikacji muszę robić remap? Jak tak to musiałbym to od razu zgrać z wizytą u gregora10… ?
  6. Na lato wrzucać 20” czy 19”? Muszę kupić felgi i opony. Chcę żeby było w miarę rozsądnie pod kątem komfortu, krawężników (żona jeździ głównie).. lepiej pewnie 19”?
  7. Kurde, @qujotto trochę mnie teraz nastraszyłeś. MG Motorsport proponuje taki mod: Czyli katalizatory zostają, ale nie mam pojęcia co z tymi rezonatorami - spróbuję dopytać. Mocno mi zależy żeby ten samochód pozostał cywilnie brzmiący
  8. Masz je w front pipe'ach (czyli decat z w downpipe)? Taką ofertę dostałem z MG Motorsport. Czy kojarzysz czy jak założę taki zestaw na auto to mogę dojechać spokojnie 600 km na strojenie na kołach czy powinienem to wszystko zakładać już bezpośrednio u tunera? Chodzi mi o błędy sondy lambda, które zapewne się pojawią. Ta cena za 'komplet', którą wyżej podawałem to przy założeniu, że robisz jeszcze dwumasę oprócz tego co wyżej wymieniłeś.
  9. Nie, jeszcze się za to nie zabrałem - najpierw ogarniam całość mechanicznych kwestii. Jaki kod w specyfikacji powinien być na ten Key-Less? Może coś pomerdał, bo po spec VIN nie widzę takiej pozycji, choć z drugiej strony np. Start-Stop jest dezaktywowany, więc coś było modyfikowane. Klamki zawsze mają te czujniki Key-Less, nawet jak nie ma ich na wyposażeniu? To nie na Pomorzu, specjalnie jechałem do Poznania, bo u nas było jeszcze drożej - samo sprzęgło i oleje 7-8 tys. zł. Ciekawe co mówisz, bo dzwoniłem do jednego serwisu na Śląsku i też za kompletny remont wołali około 14 tys. zł. Mam w samochodzie jeszcze jeden problem - przy włączonej klimatyzacji słychać taki bardzo cichy świst/pisk, jakby jakiś pasek. Co to może być? Słyszę to tylko przy totalnej ciszy, więc nie jest to jakiś wielki problem, ale zastanawiam się co to może być.
  10. @Wandej, VIN WAUZZZ4G2CN064456. Co do skrzyni to dolicz jeszcze dwumasę żeby mieć komplet, około 4 tys. zł - total wychodzi te +- 13 tys. zł.
  11. @Langista, chodzi mi o te koła po których chodzą paski. Mam wrażenie, że jedno nie chodzi równo w osi, dlatego chcę to naprawić. @Gremlin0209, tak, bo mechatronika była stosunkowo niedawno naprawiana i nie ma oznak zużycia, a dwumasa nie wyglądała jeszcze na nadająca się do wymiany. Jedynie profilaktycznie mógłbym to zrobić, ale serwis zapewnił mnie, że dwumasa nawet jak kiedyś padnie to nowych sprzęgieł nie uszkodzi, więc jedyne co dojdzie po raz drugi do płacenia to robocizna za wyjęcie skrzyni - w razie czego jest to więc około 1.200 zł, a obecna dwumasa może jeszcze pojeździć długo. Gdybyś chciał robić komplet sprzęgła, dwumasa i mechatronika, olej i filtry to razem około 13-14 tys. zł brutto.
  12. Thnx @Langista- jak by ktoś tym handlował to jestem chętny na zakup, bo nie mogę znaleźć akurat Continentala.
  13. Jestem już po wymianie zestawu sprzęgieł w S-Tronic, wymianie oleju w skrzyni oraz obu filtrów (ASO wymieniło tylko jeden z dwóch podczas naprawy mechatroniki). Zrobiona również adaptacja skrzyni - drgania ustały, skrzynia działa płynnie, równo i nie szarpie. Koszt zabawy: 5.600 zł brutto, prosiłeś o informację @Gremlin0209. W trakcie wyjazdu miałem też awarię - strzelił mi króciec pompy układu chłodzącego (taka plastikowa, czarna rurka). Całe szczęście wszystko wydarzyło się w trakcie serwisu, więc ten temat również już naprawiony. Całość wykonana przy przebiegu: 170.883 km. Chcę teraz jeszcze wymienić zestaw paska wielorowkowego (klinowego), razem z tymi kołami pasowymi - czy polecacie jakiegoś konkretnego producenta części? INA / GATES / GK / STARK albo HEPU?
  14. @Ogiprzeczytałem cały temat - bardzo fajne, rozsądne mody, fajne auto. Będę szedł prawdopodobnie podobną ścieżką co Ty z moim dupowozem rodzinnym. Jak finalnie rozwiązałeś sprawę zużytych katalizatorów? Masz to auto jeszcze? Trójmiejskie pozdrowienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...