jnow

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O jnow

    Informacje

    • Imię
      Jakub
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B8 Allroad
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2012
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      CDNC
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Cześć @dzik, na przegląd 120 tys. km w A4 Allroad 2.0 TFSI (CDNC), nr VIN WAUZZZ8K4DA008784 potrzebowałbym następujących części/materiałów: 1. Olej silnikowy Liqui Moly Synthoil High Tech 0W40 5L, ew. 5W40 jeżeli 0W40 nie jest dostępny 2. Filtr oleju 3. Filtr przeciwpyłkowy 4. Wycieraczka szyby tył 5. Siłowniki klapy bagażnika Czy mogę prosić o wycenę na PW z kosztami wysyłki?
    2. jnow

      Dzięki, ale już nieaktualne.
    3. Witamy kolejnego posiadacza A4 Allroad
    4. jnow

      @was002, da się tak zrobić z tego co czytałem na forum, ale same części to około 1.000 PLN - z mojego punktu widzenia nie warto. O tytułowego moda pytam z uwagi na to, że siłowniki w mojej klapie bagażnika i tak powoli nadają się do wymiany, więc jak mam już wymieniać to wolałbym na te co chociaż automatycznie klapę otworzą Z zamknięciem sobie jakoś poradzę
    5. jnow

      Czy ktoś jest w stanie potwierdzić mi, że siłowniki/teleskopy klapy bagażnika A4 Avant B8 pasują również do A4 Allroad B8? Chodzi mi o ten komplet: https://allegro.pl/automatyczne-otwieranie-klapy-bagaznika-audi-a4-b8-i7518073156.html Dzięki.
    6. jnow

      @sitar, VIN WAUZZZ8K4DA008784 Dziękuję.
    7. jnow

      Hej, czy ktoś z Was wie ile kosztuje taka nakładka na tył nowa? Ewentualnie czy zna ktoś kod lakieru szarej nakładki? Mam prawy tył do wymiany, bo ktoś mało estetycznie tuszował zarysowanie (załącznik). Czy łatwo się te listwy wymienia?
    8. jnow

      Powoli zbliża się wymiana klocków z przodu w A4 Allroad (model w moim profilu), VIN: WAUZZZ8K4DA008784 W poprzednim aucie jeździłem na Ferodo DS 2500 i byłem bardzo zadowolony, więc skłaniam się również ku Ferodo. Wstępnie znalazłem model DS Performance: https://allegro.pl/klocki-ferodo-ds-performance-przod-audi-a4-b8-i7535620625.html Jazda w 100% cywilna, głównie w mieście przez żonę. Czy te klocki będą odpowiednie czy wybrać inny (jaki?) model? Przy okazji czy ktoś byłby w stanie powiedzieć mi czy w moim aucie są tarcze 314 czy 320 mm?
    9. jnow

      Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić, że wymiana samego downpipe'u nie wpłynie na zdecydowanie głośniejszy dźwięk auta? Szukam kompromisu do A4 Allroada i waham się czy robić Stage1 czy Stage 2 (remap+IC+downpipe).. Czy kupno IC z FMIC.PL i downpipe Turboworks to wystarczające rozwiązanie? Zależy, aby było przede wszystkim bezpiecznie dla silnika.
    10. Cześć, tak jak w temacie, kupię listwę/dekor aluminiowy (rybia łuska) drzwi kierowcy do Audi A4 Allroad B8. Stan: musi być nie porysowany. Kuba, tel. 791859666 lub PW.
    11. Zobacz ofertę Dekor aluminiowy (rybia łuska) drzwi kierowcy Cześć, tak jak w temacie, kupię listwę/dekor aluminiowy (rybia łuska) drzwi kierowcy do Audi A4 Allroad B8. Stan: musi być nie porysowany. Kuba, tel. 791859666 lub PW. Dodający jnow Wysłano 22.09.2018 Kategoria Audi A4 B8
    12. @Korton555, musisz rozgrzać olej w skrzyni/silniku, ustawić się na wprost na płaskiej powierzchni, wyłączyć ESP, przełączyć skrzynię w tryb Sport, nacisnąć lewą stopą bardzo mocno hamulec, a następnie prawą nogą wcisnąć gaz do oporu - obroty wskoczą na 4 tys., zwalniasz hamulec i jazda
    13. @Korton555, @was002 - dzięki za odpowiedzi. Wczoraj po całym dniu czytania for (w tym zagranicznych), wieczorem wybrałem się na testy auta i stwierdzam, że to szurnięcie/cyknięcie/puknięcie w pedał gazu (nie wiem jak to określić) to ewidentnie coś dotyczącego aktywacji ABS - oprócz uruchomienia auta po dłuższym postoju (co ponoć jest normalne, nazywa się to ABS Self-Test) - https://www.audi-sport.net/xf/threads/abs-self-test-noise-when-pulling-away.245291/, zdarza się to tylko przy dynamiczniejszym przejechaniu przez np. próg zwalniający, auto chyba wtedy głupieje i aktywuje ten ABS, co w sumie potwierdziliście również Wy wyżej. Na ten moment zamierzam więc normalnie jeździć, bo działanie skrzyni nie budzi moich zastrzeżeń (jeżeli ten międzygaz rzeczywiście jest normalny przy trybie S ).. Wczoraj przy okazji testów, skusiłem się na próbę LC, poniżej filmik. Wydaje mi się, że okolice 6.8-7.0 s. do 100 km/h są zachowane:
    14. Cześć, niedawno kupiłem A4 Allroad z 2012 r. z silnikiem 2.0 TFSI (CDNC) i automatyczną skrzynią biegów S-Tronic (7 biegów). To mój pierwszy samochód ze skrzynią automatyczną, stąd może jestem trochę przewrażliwiony i mam kilka pytań, w tym jedno, które jest najbardziej niepokojące. Samochód ma 112 tys. km przebiegu, serwisowany tylko w ASO. Pierwsza wymiana oleju w skrzyni przy przebiegu 60 tys. km. Przed zakupem sprawdzałem samochód pod komputerem, zero błędów. 1. Po praktycznie każdym odpaleniu samochodu po dłuższym/krótszym postoju, gdy np. wyjeżdżam z hali garażowej i toczę się na pierwszym biegu nagle bodajże w momencie przekroczenia 10 km/h, czyli zmiany biegu na drugi, występuje 'szuranie', które jest wyczuwalne pod pedałem gazu - jest to takie drganie z nieprzyjemnym dźwiękiem, które jednocześnie nie powoduje braku płynności zmiany biegu, wyższych obrotów itd. Po pierwszym ruszeniu efekt ustępuje i np. tocząc się potem w korkach on nie występuje. Skrzynia zmienia biegi płynnie, tak samo je redukując. W dniu wczorajszym efekt ten pojawił się jeszcze raz przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający (gdy auto było już rozgrzane i po trasie 50 km). Co to może być? Jak zabrać się za diagnostykę tego problemu? Gdzieś czytałem, że to może być efekt włączania pompy ABS, ale z kolei czemu to wystąpiło również podczas jazdy... Na tym forum nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem. Podobny był na klub A5, ale na razie nikt mi nie odpisał. Tematy w których opisywano podobny problem: 2. Pytanie - czy w Waszych skrzyniach S-Tronic w trybie Sport redukcja biegów również odbywa się z 'międzygazem', czyli podbiciem obrotów? I w trybie Sport generalnie te redukcje są głośniejsze niż w trybie Drive? 3. Redukcje podczas np. wyprzedzania - czy w Waszych skrzyniach S-Tronic zdarza się, że skrzynia potrafi się troszkę 'zgubić'? Tzn. jadąc na przykład 90 km/h na 7 biegu, gdy robię kick-down, wciskając gaz 'do dechy' skrzynia zredukowała mi na za niski bieg, podnosząc bardzo obroty i dopiero przerzuciła bieg wyżej i samochód zaczął 'ciągnąć'. Gdy jadę delikatniej, problem nie występuje - biegi zmienia błyskawicznie, również operując łopatkami. Mój szwagier taki sam efekt przy agresywnym kick-down ma w swojej A-klasie (też 7 biegowy automat). Będę bardzo wdzięczny za pomoc, pozdrawiam, Kuba
    15. jnow

      @Dev, dzięki tylko która linia i jakie parametry? Zakładam, że seria CFS to przerost formy nad treścią.