-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Piosko93

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Polsak
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
527 wyświetleń profilu
-
Ostatnio przeprowadziłem serwis wymiana oleju filtrów i płynu chłodniczego przy okazji miała zostac zmieniona uszczelka (oring) w pompie tandemowaj lecz nistety mechanicy zle mnie zrozumieli i wymienili tylko uszczelke pomiedzy pompa a głowica Po wyjaśnieniu sobie nieporozumienia ustaliliśmy ze mam zrobic krótki przebieg i sprawdzic jak wyglada ropa w baku Moge na samym poczatku stwierdzic ze to jak reaguje sprzegło podczas ruszania zmieniło sie w ciekawy sposób a mianowicie bierze znacznie delikatniej jeszcze tylko sprawdze paliwo i bede wszystko wiedział A co do zaworu EGR który dwa razy sie zawiesił to od tamtej pory jest spokój, oby tak dalej
-
Co do turba to bede musiał sie udać do znachora który powie mi co ona kryje. Czy zestaw uszczelniający do pompy będzie wystarczający aby udało sie ją naprawić??? Bo uszczelniacze pompo-wtrysków były wymienione wiec to raczej można wykluczyć
-
Akcja z ropą wyszła całkiem przypadkiem, ojciec puścił 5l bo brakło w ciągniku i wtedy wyszło na jaw. ropę postawiłem w słoiku i nic sie z nia nie dzieje jak była czarna lecz przezroczysta tak dalej tak jest . Najlepsze że ojciec stwierdził ze traktor stracił na mocy przez ta rope i dymił na czarno. Dodam ze pompa olejowa z racji swej wady fabrycznej została przerobiona tak aby nie doszło do obrócenia wieloklina w pompie. Dzis wiec zamówie nowy zawór i zobaczymy co sie bedzie dalej działo. Musze jeszcze sprawdzić turbo , bo wydaje mi sie ze zbyt pózno sie włacza do pracy. Czytałem ostatnio cos o kierownicach i o elektrycznym tłoczku który tam jest i może powodować ze turbo sie tak zachowuje. Czy możecie mi coś powiedziec o tym ?
-
Dziękuję za opinie po dłuższych przemyśleniach tez stwierdziłem ze oryginały beda lepsze
-
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5591804469&ref=last-visited Co o tym sądzicie czy warto zainwestować w to ????
-
Witam Dwa tygodnie temu doszło w moim Audi do awarii, wszystko wskazywało na to ze pękła głowica lecz na szczęście okazało sie że zawór EGR był tak ubrudzony że nie mógł poprawnie funkcjonować. Mechanicy wyczyścili go i wszystko wróciło do poprzedniego stanu lecz po przejechaniu 250km problem powrócił. Mechanik wyją zawór nie był on brudny lecz ewidentnie klapa od zaworu zawiesiła sie w pozycji otwartej przez co brakło mu mocy . Od tamtej pory jezdze i wszystko wydaje sie być ok lecz auto wydaje sie być słabe i bez życia ,czy może to być spowodowane tym ze zawór będąc zatkany próbował sie otwierac i zamykać na siłe co sprawiło że silniczek sie uszkodził i teraz działa on wolno i ospale przez co spaliny dostają sie do ponownego spalenia w dużych ilościach i nie wtedy kiedy jest to koniczne ???czy wymiana egr-u jest dobrym pomysłem ?? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5944594454&ref=last-visited co wy na to ???? Druga sprawa to czy podczas tej awarii mogło dojść do uszkodzenia lub zabrudzenia pompo-wtrysków ??? Dziwnie nim co jakiś czas kiwnie I ostatnia rzecz . to czy pompa wacu może być przyczyna tego ze w ropie w zbiorniku jest olej silnikowy??? ropa nie jest w normalny kolorze tylko ciemna zalatuje na czarno . Prosze o pomoc bo zaczynam sie martwić
-
Dziekuje wam za podpowiedzi ,bede szukał innych pompek jak bede juz po wszystkim to napisze co i jak wyszło Pozdrawaim
-
Robiąc tak jak mówisz tez nie mam pewności że po przejechaniu 1tys km nie stanie mi auto na kupionych pompkach wolałbym jednak zrobić swoje
-
Dziekuje za odpowiedzi
-
ostatnio zagladałem do ojca 1,9 TDI i tam tez był widoczny olej w przewodzie, wiec faktycznie cos w tym moze być ze to normalne
-
od 0,5 do 0,75litra jakos tak, co 15tys kilometrów wymiana
-
gdzieś widziałem post którego nie mogę teraz znaleźć i była taka sytuacja to pisali że to nie dobrze
-
a możesz polecic jakąś pasę
-
Witam Od jakiegoś czasu zauważyłem że w gumowej rurce od egra do interculera widac niewiwlką ilośc oleju, co może być przyczyną Audi A4 B7 2005 2.0 TDI
-
Witam chce sobie wypolerować przednie lampy w swoim aucie i chcialbym wiedzieć co sądzicie o tym zestawie http://www.motochemia.pl/turtle-wax-headlight-restore-kit-zestaw-do-regeneracji-reflektorow-lamp-owiewek-motocyklowych-p-2182.html