Skocz do zawartości

krzysiekd32

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiekd32

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Sieniawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia krzysiekd32

0

Reputacja

  1. Witam! Po odblokowaniu pełnego FIS wyświetla mi średnie spalanie, tyle że dużo zaniżone. Pokazuje około 7,5-8l/100km, gdzie spala mi tak naprawdę 12-13l gazu, benzyny pewnie 10-11l. Robiłem kalibrację przez VAG (ustawione max, czyli 115). Dodam, że mam założoną instalację LPG. Silnik 1.8T AVJ. O co może chodzić?
  2. Zdecydowałem się na gwint AP. Pierwsze wrażenia super! Nie jest aż tak twardy jak sobie wyobrażałem (nigdy na gwincie nie jeździłem). Nierówności ładnie wybiera lecz zastanawia mnie jedna sprawa. Zaraz po założeniu pojechałem na przegląd, bo akurat mi się skończył. Na tym urządzeniu do pomiaru amortyzatorów pokazało przód 60 pare % a tył 40 pare %. Jest to możliwe na nowym zawieszeniu?
  3. Czyli ma być śruba wkręcona do końca piasty i nie może wystawać tak ?
  4. Felgi 19' ET35 Audi A4 B6 Jaka powinna być długość śrub do tych felg? Teraz mam długość gwintu 2,5cm a śruba wystaje poza felge 14mm(zdjęcie) ale pewien mechanik powiedział że są za krótkie http://imageshack.com/a/img923/8356/YAHfPD.jpg
  5. A gdzie kupowaliście gwint AP? I czy lepsze AP czy Vogtland? Czym sie różnią?
  6. Jeździ ktoś na gwincie AP? Przymierzam się do zakupu i nie wiem co wybrać. Nigdy na gwincie nie jeździłem, ale widziałem niektóre auta jak skakały jak ping pongi po dziurach. Tego chcialbym uniknąć Jakiś w miare komfortowy gwint? Jest w ogóle to możliwe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...