Witam wszystkich na wstępie chciałbym się przywitać
Od paru dni jestem posiadaczem, audi a4 b5 1.8 ADR z 1995.r i parę spraw go boli a więc po kolei
1 - SILNIK pracuje ok. nie kopci natomiast po dłuższym postoju na jałowym zaczynają falować obroty spadają do 300/400 i podbijają na 1500 i tak w koło , wyczyściłem przepustnicę ,niestety na zamontowanej w aucie bo weny nie miałem do wyciągania , i troszkę się poprawiło ,ale nie dużo . Zrobiłem ręczną (kluczykową) adaptację o której wyczytałem na forum.. ,ale wielkich zmian nie ma... nieszczelności też bo zamontowane wszystko ok .
2 UKŁAD CHŁODZENIA - wskazówka od temperatury żyje swoim życiem ,jeden dzień leży później po zgaszeniu i odpaleniu się podnosi,innym razem ciągle leży , wymieniłem więc czujnik temperatury płynu, ale nic to nie zmieniło...
3 Ostatnia rzecz to ten tajemniczy tytułowy przewód , który dynda sobie beztrosko przykręcony do listwy wtryskowej ( mam benzynę bez gazu ) zastanawiam się do czego on ? i gdzie ma być pociągnięty ? do czego przykręcony ?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam!