karol2984

Pasjonat
  • Zawartość

    594
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O karol2984

    Informacje

    • Imię
      Karol
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.8
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. karol2984

      Aku jest nowy, ładowanie też jest ok. Dałem zasilanie lpg na plus od stacykji i problem zapudrowany. Teraz nie pada sam z siebie jak dłużej stoi.
    2. karol2984

      Winna była kostka stacyjki, chyba jakaś blaszka się obluzowała i stykała ciągle. Problem rozwiązany.
    3. Witam, wróciłem do auta i nawet centralny nie działał, akumulator rozładowany po 8h, jak się okazało po wyjęciu kluczyka mogę włączyć nawiew i świeci się przycisk awaryjnych. Nie wiem czy to ma związek ale jak jechałem w dzień to jak by nie działały mi kierunki, brak pstrykania i brak migania strzałek, na postoju już działały. Gdzie szukać, co może być przyczyną?
    4. karol2984

      Wiadomo co było przyczyną bo mam to samo, nawiew działa bez kluczyka (chyba że autor miał na myśli wentylator od chłodnicy) i podświetla się ciągle przycisk awaryjnych?
    5. karol2984

      Cześć, czy poduszka (prawa) z foto kawalifikuję się do wymiany? to chyba org. AVON engladn, nie wiem czy to są olejowe bo żadnego płynu przy pęknięciu nie widać. Pytanie 2, poduszka ma wypustki (chyba ustalające) na górze i dole wchodzące w otwory w łapach, czy można ją przekręcić o 180 stopni?
    6. karol2984

      Witam, panowie gdzie pod maską może być gdzieś na wierzchu plus od stacyjki, chcę wstawić przekaźnik do komputera lpg bo rozładowuje mi on akumulator chyba, po wyjęciu bezpiecznika z instalacji pobór zmniejsza się o 0,04A. Instalacja elpigaz.
    7. karol2984

      Jeszcze nie zdejmowałem przodu, od spodu jak zbliżę ucho to bardzo głośno szura, jak zdjąłem pasek wielo rowkowy i próbowałem ruszać kołem to nie miało ani mm luzu w żądnej osi A częstotliwość tego szurania pokrywa się z obrotami paska rozrządu? Nagrałem 2 filmik na ssaniu i bez górnej pokrywki rozrządu i tego dźwięku nie ma, za to słychać jak by łożysko którejś rolki w rozrządzie
    8. karol2984

      Dodam że po przysłuchaniu się najbardziej słychać z okolicy koła pasowego (jak by zza tego koła), tego co napędza pasek wielorowkowy.
    9. Cześć, może ktoś miał podobny dźwięk albo wie co może go powodować, chodzi o te rytmiczne szuranie.
    10. karol2984

      Odkręciłem ten regenerowany zacisk, wkręciłem na maxa tłoczek, założyłem, wypompowałem tłoczek hamulcem nożnym aż oparł się o klocki i teraz ledwo na 5 ząbek wskakuje, potem jazda próbna.
    11. Witam, wymieniłem gumki w zacisku po lewej stronie (po prawej nic nie ruszałem) i po założeniu da się nim ruszać po całym zakresie skoku, chodzi o ten uchwyt co trzyma linkę. W zacisku po prawej da się wcisnąć na około pół skoku, oba zaciski odbijają do końca. Pytam który działa prawidłowo, ten co chodzi po całości czy ten co po połowie, nie wiem czy nie zepsuło się coś przy składaniu bo przy wymianie gumek wyjmowałem cały mechanizm samo regulacji w lewym zacisku. Mam przez to słaby ręczny, max zaciągnięty i nie trzyma tak dobrze na małych górkach.
    12. karol2984

      To jest upust awaryjny jak się płyn zagotuje. Przy nie sprawnej pompie na przykład. Tu wężyka nie ma.
    13. karol2984

      Dałem inna cewkę i szarpanie przy ruszania jak by ustąpiło. Ale dalej "zatyka" silnik po wyżej 4000 przy przyspieszaniu.
    14. karol2984

      Moje identycznie wyglądają
    15. karol2984

      Komory świec suche są. Jedynie z tej na około przecieka. Mam kupiona reintza ale jeszcze nie czas na nią . A na gwintach to może olejem kiedyś po smarowalem przy wkrecaniu. A mam pytanie odnośnie machniecia autem przy opalaniu. To mogą być poduszki? Jak to miarodajne sprawdzić w domu?