Jump to content

karol2984

Pasjonat
  • Content Count

    626
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About karol2984

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Białystok

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli wychodzi że klocek się zablokował.
  2. Ok. Dzięki. Tylko zastanawia mnie co się stało że tylko od wewnątrz wcale nie bierze.
  3. W lewym kole mam zamiennik zacisku to musiałem linkę od ręcznego popuścić bo dzwignia była inaczej wyprofilowana.
  4. Czyli lepiej kupić zestaw naprawczy, w sumie z ręcznego nie cieknie to może by jeszcze dało się go uratować. A który jest najlepszy?
  5. A co powiecie na taki? ZACISK HAMULCOWY TYŁ PRAWY AUDI A4 B5 SEDAN KOMBI 8840593269 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 146,98 zł - ZACISK HAMULCOWY TYŁ PRAWY AUDI A4 B5 SEDAN KOMBI (8840593269). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  6. Rozebrałem prawy tył i od wewnątrz klocek praktycznie nie hamuje. Prowadnice nie zapieczone. Co to może być?
  7. No w sumie fakt. Wezmę przy okazji przejade się z wyjętym bezpiecznikiem od abs, może coś sie wyjasni.
  8. Ale weźcie pod uwagę że jak hamuje ręcznym to dzwigni pod ręką też czuć te pulsowanie.
  9. Pulsowanie pedału jak by tarcza była grubsza w jednym miejscu, nie udar od absu.
  10. Wiem że to zakręcone. Z tym właczjącym się ABS na rolkach to nie wiem czy tak ma być czy nie i to jest jedna sprawa. Mech mowił pojechać na rolki i poszukac z którym kołem jest coś nie tak i na tylnej osi od razu się włączał i nie dało się sprawdzic tylnych koł. a druga sprawa to te pulsowanie pedału. żeby to było takie proste to już dawno by było ogarniete.
  11. Ja bym abs wykluczył. Bo te pulsowanie pedału czuć równo z prędkością obrotową koła. Jak by tarcza była grubsza w jednym miejscu. Jak miałem zdjęte koło na podnośniku i kręciłem tarczą to nie było czuć oporów ani nierównego łapania tarczy. Jak zmieniałem zacisk to musiałem trochę linkę popuscic bo haczyk do ręcznego był inaczej wyprofilowany. Jak jadę i wolno i szybko to czuć te pulsowanie.
  12. Kolejna część mojej biedy. Odległości zrobiłem dobre. Ale cały czas coś jest gdzieś krzywe. Aż czuje na pedale hamulca. Dziś zrobiłem test że hamowałem samym ręcznym i wychodzi że coś jest nie tak z tylną osią bo czuć te pulsowanie na dzwigni ręcznego. Cyba to lewy tył. Zacisk jest nowy SKV. Odpowietrzałem go ze 3 razy. A mimo to dalej widać po tarczy że słabo bierze. Dodaje foto z hamowania samym ręcznym. Widać ślad tylko z prawego koła. Jakieś rady?
  13. Hej, dobrze widzę że sworzeń ma luz?
  14. Dosunąłem aż do pierścienia a potem co raz cofałem do około 2mm aż i ciągle się włączała na różnych odległościach. dmuchałem tez kompresorem ale jest jeszcze osłona tarczy to nie widać za bardzo co tam jest, znalazłem że ma być 0,6 do 0,8. Ale jutro jeszcze raz poruszam tym czujnikiem. Dzięki.
×
×
  • Create New...