
paxstor
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O paxstor

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Ostrołęka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
501 wyświetleń profilu
-
Witam, może ktoś wie gdzie znajduje się sterownik hamulca recznego w a6c6? Szukam i nie mogę znaleźć, może jest ktoś w stanie mi pomóc
-
Byłem i maja to poprawić, powiedział że, dziwna sprawa bo wszystkie tak samo ustawiane, ale powiedział też że, może założą nowe końcówki wtrysku bo te moje były regenerowane i mozliwe że, to od tego
-
Podmieniłem dziś pompki, 1 z 4, wynik taki że, mam teraz na pierwszym +1,5mg a na czwartym -2,30 czyli korekcje zmieniły się wraz z pompka,tak że wina pompki według mnie, zobaczymy co na to powie spec od regeneracji
-
Wszystko robiłem sam zreszta nie pierwszy raz, uszczelniacze śruby nowe, pompki ustawione według instrukcji, podmienie jeszcze pompki jutro miejscami i zobaczymy, bipy teraz sa lepsze niż wczesniej
-
Oglnie to nie wiem co z tym fantem zrobić, reklamować pompki czy jak... Ogolnie autko pracuje jak wczesniej zero dymka pali praktycznie od strzała, ale ta korekcja poleciała teraz po całości i pytanie czy to może zaszkodzić? Pompki regenerowałem ze wzgledu na pukanie, chociaz po sprawdzeniu pompek powiedziano mi ze brakowało naprawde niewiele zeby sie posypały. A pukanie jak było tak jest...
-
I po regeneracji chyba coś tu jest nie tak? Przepraszam że, w dwóch postach ale nie mogłem wstawić inaczej zdjęć
-
Witam wszystkich mam pewien problem i potrzebuje wypowiedzi na ten temat, regenerowałem parę dni temu pompowtryskiwacze, po tym zabiegu korekcje dawki paliwa się zmieniły ale nie koniecznie na lepsze, ponizej wstawim 2 zdjecia, przed regeneracją
-
Witam, mam pewien problem z którym nie mogę się uporać, jakiś czas temu była wymieniana uszczelka pod głowicą, po tym zabiegu coś stuka, cyka, na wolnych obrotach praktycznie nic nie słychać, najbardziej podczas jazdy, sęk w tym że, czasami słychać bardziej a czasami praktycznie wogle, dodam też że, najbardziej słychać np, jak jade 100 i odejme trochę gazu, tak jak by bez obciążenia, dodam tez że, jak puszczę gaz podczas jazdy to jeszcze z sekundę może dwie słychać a później jakby odcina te stukanie i jest cisza, była robiona cała glowica, wymienione szklanki, panewki i wałek, zastanawiam sie czy może mieć to coś z wtryskami?
-
Chyba znalazłem przyczynę, ścięty klin na kole wałka rozrządu, jutro szukam i będę składał
-
Dziś wyciągne, sprawdzałem ciśnienie na pompie, kręcoc rozrusznikiem wskazówka ledwo co się podnosi, nie wiem czy po prostu za wolno czy pompa słaba, wiem ze na jałowym około 3bar powinno być
-
Robiłem już tak i dalej zero reakcji
-
A więc tak, odpowietrzałem dziś jeszcze raz i nic, bąbelków zero ale, jak zaczynam odpalać zaczyna iść powietrze, czy może być tak że, przepuszcza podkładka miedziana i pompuje powietrze w układ paliwowy? bo tą podkładkę wogóle wywaliło i gniazdo w głowicy troche się wypaliło przez co może go nie uszczelniać, (oczywiście uszczelka miedziana jest nowa) nie mam już innego pomysłu, wtryski się otwierają, paliwo dochodzi ale jest d*pa
-
Ok jeszcze jutro spróbuję z tym odpowietrzaniem, sprawdzałem napiecie na pompkach i jest 0,3 V na właczonym zapłonie cyli chyba ok, dodam jeszcze że, auto samo zgasło i walneło chmurkę
-
Brak błędów na kompie, może da rade sprawdzić coś na blokach pomiarowych? Np. czy wtrysk się otwiera?
-
Panowie mam problem, wyrwało mi śrubę stopki mocowania pompowtrysku, dodatkowo odczepiła się wtyczka zasilająca pompowtrysk, zostało to naprawione, wymieniłem też uszczelniacze na pompce bo się poprzecinały, mimo naprawy auto nie chce odpalić, z plaka gada, wygląda to jakby nie dostawał paliwa, pompka w zbiorniku działa bo na filtrze jest ciśnienie, jak zdemontowałem pompowtrysk polała się ropa, więc chyba paliwo dochodzi, jak sprawdzić czy elektronika otwiera wtrysk może to coś z tym, ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzić?