Skocz do zawartości

michal93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal93

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

366 wyświetleń profilu

Osiągnięcia michal93

0

Reputacja

  1. Panowie. Rzeczoznawca ma byc w poniedziałek zobaczymy co i jak dam znać na pewno.
  2. Tyle wiem. Pytanie jak długo to potrwa. Prowadze działalność a samochód jest mi potrzebny do pracy...
  3. Witam. Wczoraj miałem stłuczke b5 nie ze swojej winy. Auto nie nadaje sie do jazdy. Zgłosiłem szkodę., Dzis dzwonili ze sprawca prawdopodobnie nie miał oc. NIe chca dac mi auta zastepczego. Na miejscu była policja.Dlaczego mogli nie ujawnić braku oc? Co teraz mam zrobic?
  4. Wrzuć zdjęcia bedzie łatwiej ocenić czy elementy do odratowania.
  5. Witam. Też mam podobny problem. Moje Audi wg nie kopciło aż zalałem kijowego paliwa. Na tym paliwie dymiła i to grubo. Wyjezdziłem to i wlałem normalnego paliwa. Przestała dymić tak intensywnie ale widać. Czarny dym. Jadę ostro powyżej 3500 czarna zasłona za mną. Jak normalnie do 2500 a bardzo w lusterku nie widzę ale trochę na pewno jest. Jak stoi na jałowych z włączoną klimą to widać jak ostro dymi nawet na wolnych a jak wyłącze klime to przestaje. Gdzie szukać? wtryski dostały? Na kompie błędów brak. Moc w normie.
  6. michal93

    A4 B5 TDI 1z

    Witam. Chciał bym pochwalić się moim Audi Jest to A4 z 1995r. Auto posiadam od lutego i od tamtej pory przejechałem około 11 tyś km bez żadnych problemów. Jestem zadowolony z tego auta. (jak na razie Fakt,że kupiłem je za pół ceny i musiałem trochę doinwestować ale tragedi nie było. do wymiany była skrzynia biegów , bo 3 harczała , 2 wahacze, przegub, rozrzad, kompresor klimy, poduszki pod silniiem, opony przód, itd. Jakies tam pierdoły na pewno pominąłem. W tym mmencie w aucie wszystko z grubsza jest ogarnięte i nie za bardzo jest się do czego przyczepić. Sidać i jechać. Ogólnie auto dość wygodne i bez problemowe. wyposażenie; -elektryczne szyby -ABS -wspamaganie -klimatronik -skórzana tapicerka -elektryczne lusterka -podgrzewane lusterka -cb radio -2x air bag -i jakies pierdoły o których pewnie zapomniałem. Z tylnym nap
  7. Pojezdziłem trochę i kompresor już pracuje dużo ciszej. Jak zmostkowałem czujnik na podszybiu to chodził cały czas ale nie chłodziło. Zauwałyłem, że jprzewód cienki na podszybiu jest zimny ale za łączeniem ( taka skrętka) jest już ciepły. Jest tam jakiś filtr/ Może jest zatkany? Podpiąłem kompa i mam następujace błędy. -01274 -00801 -00797 Klima prawdopodobnie ożyła. Wymieniłem kompresor (pasuje z passata b5) wyczyściłęm dławik ( wymienie go po niedzieli niech wyłapie jeszcze troche syfu) i nabiłem klime. Efekt chłodzi. Co jakiś cs się wyłącza i włącza a nie raz chodzi cały czas. Ale nawet jk wyłącza i włącza to i tak chłodzi. Wydajność sprawdze jutro jak bedzie cieplej ale dziś przy 18 stopniach na zewnątrz zrobiłem w aucie lodówkę. Mam nadzieje że bedzie ok
  8. Troche dziwne. Jest delikatna różnica ale znikoma. 180km/h bez problemu na mostku szedł.
  9. Witam panowie mam podobny problem. Kupiłęm A4 b5 tdi w lutym z niedziałająca klimą. Chce teraz tą klime ożywić. Nabiem wbiłem 700g czynnika. Klima zaczeła pracować ae nie tak jak powinna. Kompresor jak się załączy huczy jak wściekły. Podejżewam, ż to już jego koniec, Ponadto załącza się a 2-3 sekundy i się wyłącza po 5-6 znów się załącza na seknuunde dwie i tak w kółko Zauwałyłem, że jak cyknie czujnik na przewodzie przy podszybiu wtedy kompreor sie włącza cyknie znów i się wyłącza. Klimpa praktycznie wogólnie nie chłodzi. Cienszy przewód na podszybiu jest tylko delikatnie zimny. Z kimatronika są błędy. Jeden z nich to czujnik wysokiego ciśnienia. Wiatraki chodzą. Jak myślicie może być uszkodzony sam kompresor? Bo na pewno kwalifikuje się do wymiany zważającnadzwięki jakie z siebie wydobywa. Ale cy to może mieć wpłw na t załączanie i wyłączanie?
  10. Więc dla potomnych była to wina N75. Po wymianie auto chodzi pięknie aż do końca obrotów. a co do jazdy z mostkiem to lipa, bo więcej pali
  11. To akurat wiem. Dziś jedziłem z tym mostkiem i chodzi jak powinna. Nie ma tego falowania i leci 180 km/h bez problemu. Mógł by wymienić ten zawór to nie problem ale kończy mi się sprzęgło i przy podpiętym n75 przy około 2 tys mi buczy, bez zaworu moc jest troszke słabsza co mi nie przeszkadza bo tak na prawde idzie lepiej bo nie przycina i sprzegła nie słychać tak więc niz złego się nie stanie jak se na razie pojezdzę z tym mostkiem?
  12. Witam panowie. Problem prawdopodobie rozwiązany. Dziś zrobiłem mostek miedzy czerwonym a niebieskim przewodem podciśnieniowym przy turbo omijając n75. Auto szło równo. Delikatny spadek mocy zaoberwowałem ale na prawde delikatny. Przewaliłem N75 z innego 1Z i było ok. Nie faowała ciągnęła cały czas bez przycinki. Potem założyłem z powrotem swój i znowu była lipa. Możliwę że N75 tak miesza? I czeu po odpięciu N75 spadek mocy jest minimalny?
  13. No ok koego sprawdze ten wężyk a z tych logów jestes w stanie coś stwierdzić?
  14. U mnie też buczy na 4 i 5 biegu ale i na 3 tez da się to usłyszec, biegi wchodzą ok , jedynie wsteczny czasem trzeba na dwa razy ale to nic takiego, Szerpie tylko na zimnym i t bardzo delikatnie, u mnie jest tez 2100 i nagle cisza , nie że delikatnie przestaje tylko tak nagle buczy buczi i cisza, pedał delikatnie pulsuje ale to chyba troche może. Twój fimik znalazłem ale tego dzwięku nstety nie słysze.
  15. Więc tak sprzęgło było w słabej kondycji. Tzn tarcza niby spoko grube okładziny ale sprężynki lużne. Docisk standardowy przyjarany a łożysko było ok. Dpdam, że od nie dawna zauważyłem ze na zimnym delikatnie szarpie przy ruszaniu ale po kilku wysprzegleniach ustaje. Sprzęgło siedi jeszcze oryginał Audi. Ciekawe ile ma przejechane... Opisz kkolego jakie dokładnie miałeś objawy możliwe że u mnie to samo może być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...