Skocz do zawartości

Thomash43

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Thomash43

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witam serdecznie ! Panowie proszę was o pomoc . Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem uszczelkę pod głowica wraz z całym rozrzadem oraz regeneracja głowicy , planowaniem i sprawdzeniem szczelności . Polatalem autem z 3 miesiące i płyn znowu zaczął uciekać i to w takim tempie ze głowa mała ... zalewam cały zbiornik przejdę ze 100 km i płynu nie ma ... gdy rano schodze na parking to widzę mega wielka plamę pod silnikiem od płynu , można powiedzieć że kapie z niego . Robiłem również test na obecność CO2 i niestety dostaje sie .. co robić ? Czy to może być źle założona uszczelka ? Czy pękniety blok ? Podczas tych 3 miesięcy po wymianie uszczelki nic się nie działo. Po Proszę o pomoc bo juz nie mam sił ...
  2. Głowica była sprawdzana i jest szczelna , tak samo jak bloki . Tylko , że uszczelka była wymieniana z 1,5 miesiąca temu i nie kopciło tak mocno jak teraz ( zauważyłem to z 2 tygodnie temu , że tak dymi ) . Jutro jadę z nią tak czy siak do mechanika i zobaczymy co on powie . Jest spore spore prawdopodobieństwo , że spartolił robotę z wymianą uszczeli i dlatego te objawy wszystkie ? Martwi mnie jeszcze te bzyczenie gdy silnik jest rozgrzany ...
  3. Witam serdecznie ! Jestem debiutantem na tym forum i mam nadzieję , że mi pomożecie , bo już sił brak do tego silnika i auta ... A mianowicie chodzi o moje nieszczęsne Audi A4 b6 z silnikiem 2.0 ATL z gazem ... Całkiem niedawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą z wymianą oleju , uszczelniaczami itd .. wraz z planowaniem, regeneracją ( dość dużo kamienia ) . Przy okazji kompletna wymiana rozrządu oraz kompletna wymiana sprzęgła . Po wymianie tego wszystkiego przejechałem może z 1500 km . Po tym wszystkim jest jeszcze gorzej niż przed wymianą ... 1 .Przy odpalaniu auta z rana , bądź w każdej innej porze dnia przez około 20 sekund z audiny tak kopci białym mega gęstym dymem , że praktycznie nic nie widać , dym utrzymuję się dość długo w powietrzu . Po 20 sek kopcenie ustępuję lecz nie do końca , cały czas kopci ale nie tak mocno jak zaraz po odpaleniu silnika . Gdy auto stoi na jałowym na światłach też dość mocno kopci , praktycznie nie widać auta , które stoi za mną w lusterku ... Co to może być ? Wystarczy wymienić odmę aby to dymienie ustało ? Dodam , że płynu nie bierze jest cały czas taki sam stan . Z olejem jest tak jak w każdych altach czyli lubi sobie wypić ( 10w40 LOTOS ) 2 . Następnym problemem jest dziwne bzyczenie ( metaliczny dzwięk " bzzzzzz " ) gdy auto jest juz mocno rozgrzane ( na zimnym silniku tego nie słychać ) Najczęściej słyszalne na przełomie 1.9 - 3.0 tys obrotów jak dodaję delikatnie gazu . Wtedy słychać ewidentnie dzięk typu " bzzzzzzz " raz słyszalny głośniej , raz troche ciszej . Cieżko mi określić kiedy ciszej a kiedy głośniej . Czy to może być ten nieszczęsny wariator wraz z zaworem czy całkiem coś innego ? 3. Inna rzecz to ogrzewanie .. Przestało grzać . Robiłem kilka dni temu płukanie 3 krotne nagrzewnicy . Pomogło na 1 dzień . Następnego dnia jak wsiadłem do auta znowu dmuchało zimnym powietrzem ( na każdej ustawionej temperaturze ) . Układ odpowietrzałem 2 razy i również nic nie pomogło . Bardzo proszę o pomoc Panowie bo idzie zwariować ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...