Skocz do zawartości

Dawidoff123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dawidoff123

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Dawidoff123

0

Reputacja

  1. Poniżej logi o których mówiłeś: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_257574.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_257573.html Coś jeszcze może do poprawki?
  2. Witam po krótkiej przerwie. Turbinę wysłałem skąd brałem regenerowaną, stwierdzili, że sporo nagaru i wyczyścili w ramach gwarancji. Wyrzuciłem również katalizator i wstawiłem jego atrapę (pusty w środku). Przesyłam zrobione przed chwilą logi z grupy 3 i 11 prośbą o ocenę. Dodam, że po czyszczeniu nie ma szans, żeby auto weszło w tryb awaryjny. DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_257470.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_257469.html
  3. Nie jeżdżę dziadkowo. Często staram się go wysoko przeciągać na obrotach a katalizator przy wymianie turo był czyszczony kretem . Spróbuje go jeszcze porządnie przegonić na trasie, jeżeli nie będzie zmiany to biorę się za wtryski. Jakaś rada was jeśli chodzi o wtryski? Co robić a czego nie i na co uważać żeby auto nie chodziło jeszcze gorzej. Bo różne opinie słyszałem po wymianie bądź regeneracji wtrysków.
  4. Sam tego nie sprawdzę ?? Czy jest jakiś sposób na potwierdzenie tego faktu zanim oddam gdzieś wtryski do naprawy?
  5. Nie nie było tego od początku. Zaczęło się dziać po 2 miesiącach. Z poprzednim turbo też tak miałem. Jak wyczyściłem wszystko było ok przez miesiąc i później znowu tryb awaryjny. Zdecydowałem się na regeneracje bo mocno dzwoniła i dziwnie obcierała gdy schodziła z obrotów. Poprawiałem jakiś tydzień temu również kąt wtrysku. Przed zmianą można powiedzieć że wcale go nie było. Komputer pokazywał 255/0, teraz jest 49-51. Mam również nieprawidłową dawkę - 6mg ale to nie powinno mieć raczej znaczenia bo 6 mg z tego co czytałem to za niska a nie za wysoka dawka. Może spróbwać go dobrze przegonić na trasie?
  6. Turbo regenerowane i założone 2-3 miesiące temu. Myślicie że przez złe sterowanie w ciągu 2 miesięcy mogło się aż tak zasyfić?? Na regenerowanym turbo zrobiłem może 2500 km.
  7. Niestety po połączeniu trójnika przy pompie do n75 (po drodze zaworek zwrotny) i połączeniu bezpośrednio górnego króćca n75 z filtrem powietrza dalej występuje błąd 575. Podciśnienie wszędzie jest prawidłowe i nigdzie nie uchodzi. Zrobiłem ponownie logi dynamiczne grypy 3 i 11 i proszę o opinię. Coś może pominąłem? Coś jeszcze innego mogę sprawdzić?? Wspomnę,że błąd pojawia się gdy próbuje robić logi czyli wciskam pedał gazu w podłogę od 1500 obr., gdy przyspieszam dynamicznie ale nie wciskając pedału w podłogę to spokojnie przeciągnę auto do 4500 obr. Poniżej logi: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255655.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255654.html
  8. Ale to raczej schemat z silnika 130 KM bądź innego 110 niż mam ja. Nie przypominam sobie aby była tam klapa gasząca przy egr. Sens rysunku zrozumiałem. Tak naprawdę mogę zostawić goły n18, aby tylko był podłączony pod wtyczkę, z n75 puścić jeden przewód bezpośrednio do filtra, drugi bezpośrednio do trójnika od pompy i będzie działać. Chyba, że się mylę to mnie poprawcie. Zrobiłem coś prawie podobnego, aby było wszystko poprawnie muszę wężyki kupić. Na tą chwilę i tak jest znaczna poprawa przy pracy turbiny. Kika razy próbowałem przeciągnąć auto na 3 biegu od 1500 do 4200 obr. i żadnego błędu. Zaworek daje ciśnienie na gruszkę 0,84. Mam nadzieję, że to koniec tej usterki. Jeszcze jutro jak znajdę chwilę to zrobię logi i podeślę z wielką prośbą o opinię.
  9. No to jeszcze jedno moje głupie pytanie. Ten wężyk co idzie do filtra jest rozdzielony i łączy się z n75. Rozumiem że to nie wpłynie na pracę n75? Wyjście z n18 mam zaślepione wężykiem ze śrubą, a jak podłącze bezpośrednio podciśnienie z głównego trójnika to nie będzie zasilania podciśnieniem na n18, czy mam również wejście do n18 zaślepić wężykiem ze śrubą czy tak zostawić odczepiony niezaślepiony wężyk?
  10. To przy zaślepieniu egr n18 spełnia jakiekolwiek zadanie czy jest bezużyteczny? Do niego jest podłączony wężyk co idzie na przepływomierz ma to na coś wpływ?
  11. Witam ponownie. Sprawdziłem tak jak radziliście podciśnienia po wyłączeniu silnika i wychodzi mi że spada gdy podepnę wakuometr na trójniku przy n18. Więc teraz nasuwa mi się kilka pytań. Czy mogę poprowadzić bezpośrednio wężyk z głównego trójnika za pompą do n75, czy n18 jest przydatny gdy egr mam zaślepiony. Proszę o radę co mogę z tym zrobić?
  12. http://allegro.pl/zawor-cisnienia-turbiny-egr-n75-audi-1h0906627a-i5893242260.html według was na cos takiego nie warto wydawać 150 zł? Uważacie że to chamska podróbka i koło pierburga nie leżało? Może ktoś już coś takiego kupował i się przejechał?
  13. Dążę do tego czy te n75 na allegro to w rzeczywistości oryginalne pierburgi czy to jakis bubel. W sklepach n75 pierburga sprzedaja po 400 zł. Skąd taka duża różnica ?
  14. A co byś doradził jako fachowiec? Kupić na allegro pierburga za 150 zl z identycznym nr jak moj czy lepiej poszukać oryginalnej używki ?
  15. Ok to jeszcze się pobawię, tylko na tą chwilę i tak muszę kupić n75 bo ułamałem dolny króciec zaworu. W związku z tym mam pytanie czy n75 sprzedawane na allegro to nie jakieś buble? Mój n75 ma nr 1H0 906 627 A, a te sprzedawane raz są z literką A, a raz nie. Nie wiem czy niektóre z nich to zawory n18 tylko sprzedawane jako n75. Czy jest wogóle jakaś różnica?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...