
Adrian Nowotarski
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Adrian Nowotarski

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Jastrzębie Zdrój
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
335 wyświetleń profilu
-
Miska zrzucona, smok byl zatkany, w misce syf, nawet kawalki jakiegos oringa tam byly, dodatkowo wymienione panewki na wale korbowym bo nabieraly juz koloru zużycia wiec odrazu to zrobilem. Jak narazie autko hula. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
-
Manometrem tylko na postoju. Mechanik juz wzial sie za sciaganie michy i dzis powinienem miec autko spowrotem jesli nie bedzie zadnych komplikacji. Dam znac pozniej. Pozdrawiam
-
Autko nie mialo robionej zadnej plukanki
-
Przed wymiana byl zalany Liqui Moly 5w40, aktualnie po wymianie jest North Sea 5w40 (nie rozlewany w Polsce). W obydwóch przypadkach problem wystepowal wiec nie wydaje mi sie zeby byla to wina kiepskiej jakosci oleju Gdyby byl zatkany smok to czy kontrolka cisnienia oleju nie powinna zapalac sie gdy olej nie jest jeszcze rozgrzany czyli jest gesty? U mnie kontrolka wyskakuje tylko wtedy gdy olej jest bardzo rozgrzany czyli jest rzadki i latwiej przechodzi przez smoka. Nie wiem juz sam. Chyba zrobie tak jak mowicie. Nie chce ryzykowac zatarciem. Tylko mechanior mowil mi ze zrzucenie miski jest problematytczne, robota na 5 godzin?
-
Problemem okazal sie filtr oleju ktory rozlecial sie w srodku. Wymieniony na nowy, w dodatku wymiana oleju bo juz zblizal sie termin. Wszystko w porzadku samochod chodzi jak powinien dopoki nie wjechalem na autostrade i przy duzej predkosci znow kontrolka cisnienia oleju. Teraz autko znow u mechanika, wymienia czujnik cisnienia oleju bo to on moze byc uszkodzony i czyszczenie odmy. Gdy odbiore autko to znow na trase sprawdzic czy nadal kontrolka bedzie sie zapalac. Jesli to nie pomoze to wtedy sciagamy miche i patrzymy co tam siedzi. Jakies sugestie? Pozdrawiam
-
Witam! Poszukuje emblematow A4 , 1.8T ( T czerwone ) oraz Quattro tył oraz przód. Mozecie cos polecic? Pozdrawiam Sorki pomylilem dział. Prosze usunac
-
Tak, przejechalem z kontrolka pare kilometrow dopoki nie zaczal chodzic jak diesel wtedy natychmiast go wylaczylem. Po odczekaniu okolo godziny poszedlem sprawdzic i go odpalilem, niestety dalej klekotal. Treaz jeszcze pytanie czy do mechanika okolo kilometra moge podjechac czy tylko holowanie?
-
Nie potrafie sobie teraz przypomniec ale mechanik twierdzil ze jest wporzadku
-
Cisnienie sprawdzane bylo na postoju z wkreconym manometrem na niskich obrotach oraz na okolo 2,5tys obrotow
-
Olej to 5w40 liquid moly, manometrem mechanik sprawdzal gdy czyscil czujnik lecz nie pamietam ile tam bylo ale mowil ze tyle ile powinno byc,napewno nie ponizej 1 bara, samochod nie katowany kupiony z pewnego zrodla od kolegi z forum. Podejrzewam ze nie przeciagal go na wysokich obrotach i nigdy mu kontrolka cisnienia nie wyskakiwala a jak ja go wzialem to sprawdzalem osiagi i zaciaglo syf do tego nieszczesnego smoka i przez to ten caly problem. Martwie sie ze w pierwszy dzien zajechalem silnik
-
Tylko powiedz mi czy juz moglo dojsc do jakis powaznych uszkodzen co powoduje ze chodzi jak diesel?
-
Witam! Dzis kupilem Bex'a. Wszystko pieknie ladnie. Po przegonieniu go na autostradzie wyskoczyla kontrolka cisnienia oleju. Zatrzymalem sie sprawdzilem stan lecz byl ok. Dojechalem jakos do mechanika, wyczyscilismy czujnik cisnienia oleju i niby problem znikl ale znow po kilku kilometrach sie zapalila kontrolka i w dodatku silnik zaczal chodzic jak diesel. Prawdopodobnie zapchany smok z tego co wyczytalem lecz moje pytanie brzmi czy od tej jazdy na zapchanym smoku moga byc powazne konsekwencje? Bo jak uslyszalem ten dzwiek spod maski to sie przerazilem. Pozdrawiam
-
Witam! Jestem z Jastrzębia Zdroju (śląskie). Szukam Audi A4 b6/b7 1.8T najlepiej Q. Kwota to 30 tys. choć nie ukrywam ze mogę dać więcej jeśli będzie to pewny wózek. Pozdrawiam!