Skocz do zawartości

maciek513

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek513

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Poznan

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia maciek513

0

Reputacja

  1. maciek513

    Schemat Elektryczny

    Witam. Czy ma moze ktoś z was schemat elektryczny polaczenia od A do Z czujnika predkosci ? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Audi a4 b5 1,8 adr w manualu
  2. Witam Panowie. Mam nastepujacy problem. Nie działa predkosciomierz( reszta zegarów jest sprawna, nie wariują ) w moim Audi. 1,8 ADR z 96r. wymieniłem czujnik prędkości i dalej to samo. Wszedłem na klimatroniku na kanał 17 i tam caly czas pokazywalo mi predkość 0. Wtyczke przeczyściłem, zaizolowałem dodatkowo zeby nigdzie sie woda i wilgoć nie dostawała. Czy jesli reszta zegarów działa to czy szukać przyczyny w samym liczniku czy raczej uderzyć w strone pierscienia magnetycznego w skrzyni ? Z góry dzięki za odpowiedzi ! ps. Gdyby ktoś był tak miły i napisał mi jeszcze jak w razie czego ten pierscien sie wymienia byłbym wdzięczny.
  3. Dzieki za odpowiedz. Bede walczyl z tym !
  4. podłącze sie pod temat. Mam podobny problem ale mi szarpie przy dynamicznym ruszaniu miedzy 1 a 2 biegiem a miedzy 2 i 3 oraz 3 i 4 biegiem wszystko jest delikatnie bez szarpania. Olej i filtr wymieniony. Moglby ktos mi opisać o co chodzi z tą synchronizacja pedału gazu ? nie słyszałem o tym nigdy wczesniej. Dodam ze gdy delikatnie ruszam tego problemu nie ma.
  5. maciek513

    1,8 ADR automat

    Witam. Posiadam audi a4 b5 1,8 ADR w automacie. Sprawa dotyczy skrzyni biegów. Gdy auto jest zimne np. po calej nocy stania gdy ruszam moge na kazdym biegu pakować jej ile fabryka dała i nie ma nawet minimalnego szarpniecia miedzy zmianą biegów, natomiast gdy juz sie rozgrzeje i np. stoje na swiatłach i chcialbym dość dynamicznie ruszyć to miedzy 1 a 2 biegiem jest dosyć mocne szarpnięcie. Dodam ze miedzy 2 i 3 a 3 i 4 biegiem nie wystepuje coś takiego. Olej oraz filtr w skrzyni wymieniałem i to nic nie zmieniło. Wie ktoś może co jest przyczyną czy to juz poprostu wiek i przebieg robi swoje ? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedz.
  6. Witam. Jestem nowy na tym forum i z góry przepraszam jesli post nie jest w tym dziale co powinnien. Posiadam Audi a4 b5 1,8 benzyne ADR w automacie. Silnik mi pochłania ogromne ilości oleju. Szykuje sie do generalnego remontu ale znajomy mechanik mi powiedział zebym się rozejżał za silnikiem. I teraz mam pytanie odnośnie tego: 1. Czyli silnik sprzęgnięty z automatyczną skrzynią rózni sie budową od tego ktory jest sprzegnięty z manualem ? 2. Czy któs z forum oriętuje sie gdzie jest w okolicach Poznania miejsce w ktorym moglbym kupić takowy silnik z w miare znaną historią oraz gwarancją rozruchową albo gdzie jest jakaś stacja demontażu częsci z pojazdów. z góry dziękuje za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...