Skocz do zawartości

raśpel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O raśpel

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Obrów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia raśpel

0

Reputacja

  1. No właśnie problemem jest to ze nie posiadam tutaj vaga
  2. Witam Pacjent to audi a4 b5 2001 rok, silnika 1.9 tdi 115km ( ajm ) Mam taki problem, że nie pokazuje mi dokładnie na liczniku temp. płynu chłodzącego. Jade samochodem 15 km i potrafi skoczyc z 60 na 70 stopni, za chwile spadnie spowrotem do 60 i wskoczy na 80. potem potrafi spasc spowrotem do 60 i wskoczyc na 90, ogólnie wariuje. Ściagnałem wtyczke z czujnika, zapsikałem środkiem do kontaktów i jutro sprawdze czy bedzie poprawa. Dodam że w tym roku czujnik ten był wymieniany. Przechodzać jednak do sedna moje pytanie brzmi,czy jeżeli dalej wskazania temperatury bedą wariować moge wracać samochodem do domu, pytam dlatego że na chwile obecną jestem w Niemczech, wyjazd mam pojutrze, a do domu mam prawie 900 kilometrów. Pozdrawiam i prosze o szybką odpowiedź
  3. Witam wszystkich Mam taki problem w swojej audi, a mianowicie zapala mi się kontrolka od oleju w czasie jazdy, a olej oczywiście jest. Dorzucam link do filmiku i czekam na jakieś pomocne rady. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu
  4. raśpel

    AWX DO AJM

    Witam W Ajm-ie padła mi turbina i moje pytanie brzmi czy mogę do ajm-a wrzucić turbo od awx-a ? I co trzeba by było ewentualnie po przerabiać ?
  5. Witam wszystkich Kupiłem niedawno audi a4 b5 1.9 tdi 115km, samochód miał regenerowaną turbinę, ale raz na kilka dni zdarzyło się że przy prędkości 120 km/h samochód przeszedł w tryb awaryjny. Podjechałem do mechanika i stwierdził że trzeba wymienić przewody podciśnieniowe, więc zrobiłem tak jak kazał, Kupiłem wężyk podciśnieniowy w sklepie i razem ze znajomym zabraliśmy się za wymianę, wymienialiśmy każdy przewód osobno. Po wymianie tych przewodów samochód chodzi tak jakby nie miał turbiny, przy 110 wpada w tryb awaryjny, nie pomaga zgaszenie i ponowne odpalenie auta.Dodam jeszcze że przed wymianą turbina uruchomiała się przy 2500 obr/min, więc wydawało mi się to troszkę za późno. A teraz auto chodzi jakby było bez turba. Moje pytanie brzmi jaką średnice powinny mieć te przewody ( ja założyłem 3,2 mm, bo takie dostałem w sklepie ) i czy ktoś z was ma dokładny schemat podłączenia najlepiej z opisem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...