Skocz do zawartości

Przemo-r87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemo-r87

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Przemo-r87

0

Reputacja

  1. Podaj oznaczenie skrzyni... Samochodzik to A4 B6 1.8t 163 KM silnik o oznaczeniu BFB skrzynia biegów multitronic o oznaczeniu GEB. Pozdrawiam.
  2. Witam Bart-s Skrzynie mam wyciągniętą z samochodu, na razie zdemontowałem tylną pokrywę żeby dostać się do pompy (słyszałem że lubią pękać), takie było moje podejrzenie i stąd słychać to terkotanie . Po wyjęciu pompy wzrokowo nic podejrzanego nie zobaczyłem jednak obracając wałkiem pompy trzeba użyć sporej siły. Na razie nic więcej nie rozbierałem. Zastanawiałem się nad rozkręceniem elementu hydrauliki gdzie jest pompa zębata, ale najpierw chciałem się upewnić czy może te pompy tak mają ze trzeba dużo siły żeby ją obrócić. Nie chce czegoś niepotrzebnie rozbierać. Czy na P i N jest coś napędzane w skrzyni poza pompą systemową??? Pozdrawiam
  3. Witam Chciałbym dowiedzieć się, czy miał ktoś w swoim multitronicu taki przypadek. Po odpaleniu silnika na P i N słychać "terkotanie" ze skrzyni biegów (mam gdzieś je nagrane na telefonie, później postaram się załączyć nagranie).Z tego co wiem (ale mogę się mylić) na postoju i wrzuconej pozycji P, napędzana jest wyłącznie pompa systemowa i prawdopodobnie to ona tak hałasuje. Samochodem da się jeździć jednak przy zmianie na D oraz R mocno szarpnie. Z ciekawości wyjąłem pompę systemową i obracając wałkiem trzeba użyć sporej siły, żeby ją obrócić (może tak ma być)???? . Dodam ze niewiele większej siły trzeba użyć żeby obrócić wałkiem wejściowym skrzyni .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...