Skocz do zawartości

Krystian.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krystian.

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Krystian.

0

Reputacja

  1. Problem z mocą rozwiązany, ciapciak ktory skręcał mi kolektor wsadził ten wałek nie tak jak trzeba i na pałe skrecil gruszke przez co mimo że gruszka działała to nie kręciła tym wałkiem. Takie pytanie, bo przez to ze w 002 było za mało powietrza podejrzewam ze ECU zalewał paliwem (stąd 17545) i duze spalanie. Jak juz sie wszystko unormowało to sterownik wróci do domyslnego dawkowania czy trzebaby to jakos zmienić? Generalnie dzieki panowie za pomoc, 10 min roboty i w koncu idzie jak nalezy
  2. Wszystko było sprawdzone przez mecha, kolektor też zdejmowali żeby znaleźć nieszczelność i podobno wszystko pięknie.. A z tym dobrym ustawieniem gruszki to mógłbyś wyjaśnić dokładnie? Podejrzewam że to może być to, względem czego ona ma być ustawiona poprawnie i te wcięcia to z tyłu są? I jak zrobić test gruszki na vagu? A z przepływką to było tak, że jak miałem w gruszce połamane ramię, to też pokazywał 80g/s i też nie miał mocy, po sklejeniu wszystko było w porządku, a teraz znów to samo..
  3. Czyli wystarczyłoby czyszczenie przepustnicy czy wymiana? Patrzyłem dziś na zimnym temperature to przy temp. zewnętrznej 4st było 20 stopni, po czym po 20 minutach jazdy znów około 50stopni. Doszedłem do wniosku, że przepływka nie jest winna temu, że w 002 jest 80g/s (wymieniana na nową i oryginalną używkę i to samo), tylko to, że nie działa skracanie dolotu i cały czas na dużym obiegu ma ze 100 a nie 130 kucy :/ gruszka była zdejmowana i wszystko trzyma szczelnie, tak jakby w środku kolektora coś się zepsuło. Nie wiem.. do tego wszystkiego dochodzi błąd na vagu: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - IntermittentVAG-COM Version: Release 311.2-N Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Dwóch mechów rozłożyło już ręce
  4. Witam, czy ktoś może wie czego powodem mogą być wskazania temperatury dolotowej po 45-50stopni zaraz po odpaleniu auta kiedy na podwórku jest 5-10 stopni? Wymieniłem czujnik temperatury z innego kolektora i jest to samo. Dodatkowo dochodzi problem wysokiego spalania zarówno na PB i LPG. (16.5l gazu przy normalnej miejskiej jeździe, w trasie 12-13). Ostatnią sprawą jest to, że oddawałem auto do mechanika w celu sprawdzenia nieszczelności w kolektorze i po jego ponownym założeniu nie działa skracanie dolotu, mimo że gruszka jest sprawna a przed wizytą u mecha miał moc jak należy (105 g/s w 002, teraz ok. 80g/s...). Ręce mi już opadają z tym silnikiem, mechanik jako jedyne rozwiązanie uważa wymiane ECU (?) LOGI (002, 032, 033) http://vaglog.pl/log_259487.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...