Skocz do zawartości

3Rider

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 3Rider

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Cieszyn

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

150 wyświetleń profilu

Osiągnięcia 3Rider

0

Reputacja

  1. Mam podobne objawy i pytanie - myślałem że odma to to samo co zawór PCV, gdzie w takim razie jest odma i jak ją wyczyścić? Zawór PCV wymieniłem (chodzi mi o część 06F 129 101R, mam silnik AXX)
  2. Witajcie, Jestem posiadaczem Audi A3 8P z 2005 roku z silnikiem 2.0 TFSI o kodzie AXX. Jako że od jakiegoś czasu brzmiał on nieco jak diesel, postanowiłem wymienić łańcuch i napinacz wałków rozrządu, przy okazji zmieniając szklankę popychacza HPFP. Całą procedurę wykonałem zgodnie z poradnikami, w tym oficjalnym http://xcxc.vot.pl/a4klub/camshaft.pdf Użyłem blokady rozrządu, odkręciłem wariator i założyłem z powrotem. Po tej procedurze silnik zaczął nierówno pracować na wolnych obrotach (obroty skaczą od 700 do 1100), podczas jazdy wydaje się OK. Co ciekawe, po zatkaniu palcem przewodu prowadzącego od odmy do kolektora dolotowego silnik momentalnie się uspokaja. Wymieniłem na najnowszą odmę i sprawdziłem jej przewody - wszystko ok. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Znajomy mechanik twierdzi że przy przekręcaniu silnika do pozycji umożliwiającej montaż blokady - robiłem to kluczem mocowanym do wypustki wałka dolotowego i najpierw naciskałem przez chwilę w złą stronę (dźwignią w dół zamiast do góry) - mogłem przestawić rozrząd (dziwi mnie jednak, że komputer nie pokazuje błędu), lub źle ustawiłem łańcuch (czy to możliwe z założoną blokadą?) Jakie są waszym zdaniem możliwe przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...