Skocz do zawartości

Dziewulsky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Dziewulsky

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

479 wyświetleń profilu
  1. @kkamSama przekladka nie jest wyzwaniem, chętnie bym przełożył następną. Większe wyzwanie było z wiązką, siedziałem nad tym w wolnych chwilach dobre 2 tygodnie żeby to wszystko ładnie ogarnąć. Auto po przeglądzie, zarejestrowane, przejechalo już 10tys km. Przyszła pora na zawias. Wahacze oem wystrzymaly 240tys Na zawiasie 1bv przód wydawał się być nieco wyżej niż tyl. Wpadly talerzyki z b5. Poszlo w dół ok 15mm Wydech seria 2.0tfsi
  2. @Robero321 to zostało jak w angolu bo były w idealnym stanie, a wszystkie europejskie które przewinęły mi się przez ręce miały jakieś defekty.
  3. @wielik Kosztowo na ten moment około 11.5 tyś nie liczac nakladu swojej pracy.
  4. Dawno nic nie wrzucalem. Oto i one kolejne zmiany we wnętrzu. Doszło rnse wraz ze zmieniarka I antena gps z chin? Do pełni szczęścia brakuje płyty z mapą i polskim lektorem. Zostało podpiete podswietlanie kubka, wszystko tak jak ori ? Jeszcze przed rnse doszedł kluczyk z b7 bo do tej pory był jeszcze ten z b6. Jak ktoś chce mam jedno etui do opchniecia. Również udało się odwiedzić hamownie i sprawdzić jaka moc generuje mój kundel. Tak jak się domyslalem jest bogaty wirus. Trochę za dużo na te turbo, ale może za jakiś czas będzie nowe większe. Po za tym ogarnalem wszystkie rzeczy ktore nie dzialaly, miedzy innymi zamek klapy i podswietlanie bagaznika. Na dzień dzisiejszy auto po złożeniu zrobiło ponad 9 tys km z jedna mała awaria. Winne były przewody od + i - słaby kontakt przez był błąd o słabym zasilaniu na zacisku 30.
  5. @rafiki5 temat spryskow na razie odpuszczam. Bardziej się opłaca kupić ori sline I sprzedać ten zderzak niż rezac. Chyba że trafia się w jakieś dobrej cenie. Dzisiaj odpowietrzylem hamulce I wybrałem się przejechać. Czujnik g202 coś szwankuje dlatego nie działa esp. Do tego mila niespodzianka auto posiada wirusa Jeszcze trochę do zrobienia ⁸zostało, geometria I takie detale jak niedziałający zamek klapy.
  6. @Korton555 ściana ta sama, wystarczy poprzekładać. @Guziec583 Ty to widziałeś nawet jak nie chciałeś na to patrzeć xd Byś pokazał swoją maszynę a nie się ukrywasz I kolejna przedkladka. Tym razem panel alarmu z boczka z weleurem do boczka że skóra
  7. @BartoszSoldier Nie poddaje się, lecę dalej z robota przy Chimerze. Dzisiaj byłem w aso. Cena spryskow mnie zaskoczyła 405zl szt. Zakupiłem tylko niezbędne rzeczy. Kostki 35zl szt. Przełącznik swiatel z b7 Nie działały swiatla przeciwmgłowe I drogowe. Wystarczy przełożyć zolty przewód pin11->pin13 I wszystko hula Światla świecą zostało przyciągnięcie przewodów pod drl. Jakieś sugestie którędy je poprowadzić? Dp na miejscu. Troche jest do poprawki bo mam sanki pod skrzynie z 2.5 tdi a tam wydech jest po lewej. U mnie dp jest nad sankami pomiedzy skrzynia a kasta. Byl pasowany idealnie po środku lecz sciagnelo mi go za bardzo w stronę kasty. No coz wyjdzie podczas jazdy czy będzie dotykać xd
  8. Dzięki za uwagi. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy że taki problem ze spryskami Wybieram się do aso po parę pierdół, od razu zapytam o cene spryskow do zderzaka sline. @Animal Byłbym wdzięczny jak byś ich poszukal, teraz tylko kwestia ile za to byś chciał? Mile widziane jakieś zdjęcia tych mocowan. Radze sobie ze spawaniem plastiku to może coś ulepie
  9. Od prawie roku pracuje w serwisie samochodowym także jestem raczkujacym mechanikiem, większość rzeczy była robiona pod chmurką, a konieczne na podnośniku. Przekladka na Europę była nieunikniona. 1.8t by bardziej pasowała w miejsce 2.0 tfsi lecz nigdy nie siedziałem w temacie benzyn dlatego wybór silnika taki a nie inny. Trafilem na silnik w dobrym stanie, wymieniłem tylko panewki na korbach i walku oraz go uszczelnilem +podstawowy serwis(rozrzad oleje plyny) Spryskiwaczy I samopoziom jest w planach ale na razie muszę wszystkie elementy pozbierac żeby zacząć rezac dalej. Nie myslalem ze pochawale sie tym na forum dlatego mam bałagan że zdjęciami ale zbiegiem czasu ogarnę to jak należy. Tymczasowy Downpipe kat out
  10. Cześć. Forum przeglądam od dziecka, stąd się wzięła zajawka do audi. Kilka lat jestem na forum lecz nigdy nie pokazałem swoich aut az do dzis.Zaczelo sie w maju tego roku, kiedy po kilku nie udanych zakupach kupiłem a4 b7. Był to sedan 2.0 tfsi bul 220km fwd anglik z padniętym silnikiem i pakietem sline z udukumentowanym przebiegiem 230tys km Reanimacja diabli wzieli ze względu na powagę awarii i koszt naprawy. Zabil go long life i olejozernosc Wtedy padł pomysł swapa 1.9 tdi awx. Zakupiłem a4 b6 1.9 tdi avant po strzale z przebiegiem 292tys z belgii. Zostało rozebrane na śrubki a z b7 wyjechał naped I cały środek Trochę zeszło bo robiłem to po pracy i w weekendy, zeszlo ze 3 miesiace, po tym czasie przystapilem do skladania b7 Wiele było wątpliwości, wielu powiedziało że nie dam rady tego ogarnac a pewnie jeszcze wiecej posypie sie hejtow na temat tego auta, ale na dzien dzisiejszy auto jest w 90 proc skończone Modyfikacje mix b6 b7: -Wiazka elektryczna z b6 wraz z airbag, alarmem. -mce swap high z b7 -dolozone el szyby tyl -grzane spryski -Pompa abs b6 -deska eu b7 2007r -boczki pakiet światło skóra soul -audi sound system 10 głośników -tempomat -multifunkcja -klimatronik b7 16C z przekaznikiem w ori miejscu -lampy bix -skrzynia 6bieg 2.5 tdi + polosie -silnik awx -2xsmic 2.0Tfsi -wzmocnienie pasa przedniego (rura) custom -pas przedni złożony z dwóch jeden - hamulce 320 nawiercane przod, 288 tyl Na dzień dzisiejszy auto odpala, został do zrobienia wydech I podlaczenie bix. Plany na niedaleka przyszłość: -rnse led -pdc przód tył ( prawie wszystko jest) -moc 200+ Na bieżąco postaram się aktualizowac zdjęcia
  11. Dziewulsky

    AJM Dziura w dolocie?

    Panowie klubowicze od jakiegoś czasu mam problem ze swoim ajmem. Objawia się tym że przekraczając 2tys obr pojawia się szum startujacego odrzutowca. Na vagu żadnych błędów nie wyrzuca. Zrobiłem logi dynamiczne kanału 011 a z nich wynika że przy 2 tys obr do 2,2 tys następuje przeladowanie wynoszace 2500mbar (wymagane 2050) następnie przez 800obr pompuje poniżej wartości wymaganej o 200mbar a pozniej do końca już prawidłowo.Gdzie szukać przyczyny? Dziura w dolocie, przycinajaca się geometria turbo czy jakieś problemy z zaworem n75. Proszę o pomoc z góry dzięki
  12. Dziewulsky

    Opinia logów afn

    Witam wszystkich forumowiczów. Wydaje mi się ze moja a4 avant nie jedzie tak jak powinna na te 110km. Na pierwszych trzech biegach jest okej, problem sie zaczyna na 4 i 5. Od 3 tyś obr jakby coś ją odcina i przyspiesza ale bardzo powoli. Wykonalem logi kanału 003 i 011. Proszę o opinie i przeniesienie tematu we właściwe miejsce jezeli w takim nie jest. Logi: 003 : Sunday,19,June,2016,13:12:44 038 906 018 S ,, 1.9l R4 EDC 01SG 1621, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1407,510.0,425.0,57.4,,,,,,,,,, ,0.38,1428,850.0,485.0,4.8,,,,,,,,,, ,0.79,1470,850.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.17,1512,850.0,555.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.57,1596,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.97,1659,850.0,660.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.35,1722,850.0,705.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.75,1827,850.0,745.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.13,1932,850.0,785.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.53,2037,850.0,835.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.93,2142,850.0,850.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.32,2247,850.0,820.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.72,2331,850.0,800.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.12,2436,850.0,795.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.52,2541,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.92,2625,850.0,780.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.32,2709,850.0,735.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.72,2793,850.0,725.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.10,2877,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.50,2961,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.88,3045,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,, ,8.28,3129,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,, ,8.68,3213,850.0,745.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.07,3276,850.0,755.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.47,3360,850.0,765.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.87,3465,850.0,760.0,4.8,,,,,,,,,, ,10.27,3528,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,, ,10.67,3612,850.0,710.0,4.8,,,,,,,,,, ,11.05,3675,850.0,690.0,4.8,,,,,,,,,, ,11.45,3759,850.0,680.0,4.8,,,,,,,,,, ,11.85,3822,850.0,680.0,4.8,,,,,,,,,, ,12.25,3906,850.0,685.0,4.8,,,,,,,,,, ,12.65,3969,850.0,680.0,4.8,,,,,,,,,, ,13.05,4032,850.0,680.0,4.8,,,,,,,,,, ,13.45,4116,850.0,675.0,4.8,,,,,,,,,, ,13.85,4179,850.0,665.0,4.8,,,,,,,,,, ,14.25,4284,850.0,650.0,4.8,,,,,,,,,, ,14.65,4326,850.0,635.0,4.8,,,,,,,,,, ,15.05,4368,850.0,625.0,4.8,,,,,,,,,, Jeżeli zrobiłem za malo logow to prosze o podanie czego brakuje. Z tego co wiem zrobilem log turbo i przepływki, 011 Sunday,19,June,2016,13:09:59 038 906 018 S ,, 1.9l R4 EDC 01SG 1621, Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'011,,,,Group C:, Not Running ,,,,,,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,, MARKER,STAMP,,,,,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,, ,,,,,,0.34,2583,1132.2,1152.6,44.6,,,,, ,,,,,,0.74,2478,1132.2,1132.2,44.6,,,,, ,,,,,,1.14,2394,1122.0,1122.0,44.6,,,,, ,,,,,,1.53,2352,1122.0,1111.8,44.6,,,,, ,,,,,,1.93,2289,1111.8,1101.6,44.6,,,,, ,,,,,,2.31,2268,1111.8,1101.6,44.6,,,,, Sunday,19,June,2016,13:11:04 038 906 018 S ,, 1.9l R4 EDC 01SG 1621, Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'011,,,,Group C:, Not Running ,,,,,,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,, MARKER,STAMP,,,,,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,, ,,,,,,0.37,1449,1713.6,1152.6,25.1,,,,, ,,,,,,0.76,1512,1744.2,1224.0,25.5,,,,, ,,,,,,1.16,1554,1774.8,1315.8,25.5,,,,, ,,,,,,1.56,1638,1805.4,1407.6,25.5,,,,, ,,,,,,1.96,1743,1836.0,1540.2,30.3,,,,, ,,,,,,2.35,1827,1887.0,1693.2,39.4,,,,, ,,,,,,2.74,1932,1948.2,1836.0,48.6,,,,, ,,,,,,3.14,2058,1948.2,1999.2,57.4,,,,, ,,,,,,3.54,2163,1948.2,2091.0,63.0,,,,, ,,,,,,3.94,2268,1948.2,2060.4,62.6,,,,, ,,,,,,4.32,2373,1948.2,2019.6,61.8,,,,, ,,,,,,4.72,2499,1948.2,1989.0,63.0,,,,, ,,,,,,5.11,2604,1948.2,1978.8,63.0,,,,, ,,,,,,5.51,2709,1948.2,1938.0,60.2,,,,, ,,,,,,5.91,2793,1948.2,1856.4,56.6,,,,, ,,,,,,6.31,2898,1948.2,1846.2,55.8,,,,, ,,,,,,6.71,3003,1948.2,1866.6,55.8,,,,, ,,,,,,7.09,3108,1948.2,1887.0,56.6,,,,, ,,,,,,7.47,3192,1948.2,1917.6,58.2,,,,, ,,,,,,7.87,3276,1948.2,1958.4,59.4,,,,, ,,,,,,8.27,3381,1948.2,2009.4,62.6,,,,, ,,,,,,8.67,3465,1948.2,2040.0,65.3,,,,, ,,,,,,9.06,3549,1948.2,2019.6,65.3,,,,, ,,,,,,9.46,3633,1948.2,1989.0,64.5,,,,, ,,,,,,9.86,3717,1948.2,1948.2,64.5,,,,, ,,,,,,10.26,3801,1948.2,1866.6,61.8,,,,, ,,,,,,10.66,3864,1948.2,1856.4,61.8,,,,, ,,,,,,11.06,3927,1948.2,1876.8,62.2,,,,, ,,,,,,11.46,4011,1948.2,1897.2,63.0,,,,, ,,,,,,11.84,4074,1938.0,1917.6,63.8,,,,, ,,,,,,12.24,4158,1927.8,1917.6,63.8,,,,, ,,,,,,12.62,4221,1917.6,1917.6,64.1,,,,, ,,,,,,13.02,4284,1897.2,1897.2,63.8,,,,, ,,,,,,13.42,4347,1876.8,1876.8,64.9,,,,, ,,,,,,13.81,4410,1846.2,1856.4,64.9,,,,,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...