Skocz do zawartości

Łukasz Pawłowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz Pawłowski

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

303 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Łukasz Pawłowski

0

Reputacja

  1. rozumiemy się ,spokojnie. Tylko ,że mój zawór był opisany TDI i gość na szrocie twierdził że tak jest , A ja się nie zastanawiałem czy tdi maja taki zawór. dziwna sprawa to nie wiem od czego założyłem , na pewno od jakiegoś VW DV jest sprawny a po numerze widzę ,że może być od 2,7 biturbo . mimo to ktoś go markerem opisał TDI
  2. sprawdze na początek tą DV'ke, kiedys ją tam wymieniałem bo nie trzymała .ale włożyłem od jakiegoś TDI bo miałem pod ręką . zobacze czy trzyma .
  3. ok dzięki nie skumałem ,że chodziło Ci wcześniej o brak możliwości sprawdzenia wypadających zapłonów . Wygląda na to ,że cewki są ok. udało mi się uchwycic moment nierównej pracy na jałowym i odpinając cewki okazało się ,że nie chodzi drugi cylinder . Po zamianie cewek okazało się że nadal nie pali drugi . następnie zamieniłem jeszcze świece ale już szarpanie się skończyło . stawiam na moduł wzmacniania zapłonu bo z jakiegoś powodu ma pękniętą obudowe . Jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem świece ,cewki i modul wzmocnienia zapłonu szarpania nie ma i zasadniczo z zapłonem wszystko gra .pozostał tylko jeden problem ,mianowicie podczas dojeżdzania do np. skrzyzowania po wcisnięciu sprzęgła obroty spadają do mniej wiecej 1000 a następnie rosną do ok 1700 i spadaja spowrotem i tak w kółko do zatrzymania auta zarówno na gazie jak i na benzynie . Na postoju nie występuje . błędów brak . Czym to moze być spowodowane ?
  4. A wypadanie zaplonow mozna sprawdzic vagiem w tym silniku ? to tez by mnie naprowadzilo na padajaca cewke Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka
  5. szarpanie występuje na pb i na lpg . Tylko na lpg jakby bardziej odczuwalne . logi zrobione na pb . już wcześniej odłączałem aku żeby skasowały sie adaptacje .potem adaptacja przepustnicy (wkładałem już 2 różne przepustnice) i szarpanie występuje nadal ale nie zawsze czasami nawet na jałowym obroty delikatnie spadną i poszarpie silnikiem
  6. sprawdziłem że nowe tarcze mają grubość 10 mm i trzeba by je wymieniać przy 8 mm . zmierzyłem teraz przy latarce i okazuje się że powierzchnia która nie jest starta od zewnątrz tarczy ma właśnie grubość 10 mm . Czyli tak jakby klocki od nowości brały środkiem . Wydaje mi się że bym musiał kupić komplet tarcz i klocków na tył w niedalekiej przyszłości bo klocki może są jakieś mniejsze , nie mam pojęcia o co tu chodzi...
  7. z tym ,że tarcze po obu stronach są zużyte tak samo jak - jak na zdjeciu . zbieg okoliczności czy może ktoś założył jakies złe klocki ? da się wogóle założyć inne klocki niż powinny byc ? Siła hamowania jest ok , niedawno byłem na przeglądzie
  8. hmmnm .. moje świece mają ze 22 000 to chyba już czas na nie . dolot mam szczelny . a cewki już wcześniej podejrzewałem bo silnik podszarpuje jakby nie palił na 1 cylinder ale jak sprawdzic czy sa do wymiany ? vagiem ? w ciemno to troche szkoda kilka stówek wykładać
  9. Witam , czy ktoś mógłby mi powiedzieć dlaczego tarcza zużywa mi się tak jak na zdjęciu ? tylko na środku . Czy nie powinna hamować większa powierzchnią ? od zakupu samochodu nic nie robiłem przy hamulcach bo hamowanie jest ok .
  10. Witam , zrobiłem dzisiaj logi dynamiczne swojego AEB wg opisu znalezionego na forum :grupy 002+007, 003+025, 002+013 mam nadzieję że poprawnie . Czy mógłby ktoś rzucic okiem co z nich wynika ? Generalnie zmagam się z problemem sporadycznego szarpania podczas przyspieszania . Błędów nie ma . Logi : http://vaglog.pl/log_278058.html http://vaglog.pl/log_278057.html http://vaglog.pl/log_278056.html
  11. Powodzenie będzie mi potrzebne jeżeli na tym forum wszyscy są tacy głupio-mądrzy jak Ty . Tak się składa że zapoznałem się z tymi informacjami jeszcze zanim napisałem ten temat , A błąd ma jeszcze drugą część "or short to B+" więc chciałbym wiedzieć czy musze się jeszcze czemuś przyjrzeć czy mogę jechać sprawdzać szczelność , nabijac klime i błędu nie będzie . mimo wszystko sprawdziłem zapobiegawczo przewody czujnika i ich ciągłość . Po zwarciu pinów odpowiedzialnych za sprężarkę błąd udało się skasować ale sprężarka się nie załączyła . Czy nie załączy się jeżeli nie ma czynnika mimo braku błędów ? oświecisz mnie swoją nieskończoną mądrością ?
  12. Angielskiego tez mnie nie musisz uczyc .Za to ty powinienes nauczyc sie czytac ze zrozumieniem . na moje pytanie ktore zacytowales wystarczy prosta odpowiedz jesli ja znasz . Twoje wywody mi nie pomagaja wiec moze je sobie daruj Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka
  13. Wiem jak dziala ,tylko nie wiem czy jak nie bedzie czynnika to wyskoczy blad zwiazany z otwartym obwodem Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka
  14. Witam , wymieniłem właśnie skraplacz od klimy w moim aucie (kupiłem auto z niesprawną klima -bez chłodnicy klimatyzacji) klima jeszcze nie nabita .Po podłączeniu wszystkiego sprawdziłem jeszcze wentylator ,który działa po zwarciu pinów we wtyczce , oraz sprężarkę która nie działa po zwarciu pinów natomiast działa podłączona na krótko . Na vag-u błąd : 00801 - A/C Refrigerant High Pressure Switch (F118) 30-00 - Open or Short to B+ Pytanie czy błąd związany z przerwą w obwodzie jest spowodowany brakiem czynnika ? przy braku ciśnienia w układzie obwód jest otwarty ?
  15. tak zrobie , najpierw wezme na przymiarke tą uniwersalna i zobacze co z tego będzie .dam znać jak się sprawuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...