assur
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O assur
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
brak
-
Nadwozie
brak
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
brak
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
659 wyświetleń profilu
Osiągnięcia assur
0
Reputacja
-
Tak jak w temacie problem z opcja telefon w samochodzie. Telefon łączy się z samochodem, można puszczać muzykę po bluetooth. W momencie przełączenia na telefon na wyswietlaczu (zielonym) brak połączenia (cały czas wyświetla się ta wiadomość niezależnie czy jakieś urządzenie jest sparowane czy nie). Wcześniej normalnie zestaw głośno mówiący działał z panelu można było wybierać numery dzwonić itp. Co robić?
-
Przy wyższych obrotach zapala się EPC i ograniczenie obrotów silnika do 4000. Został wymieniony jeden z czterech zawór ciśnienia oleju, filt oleju też. Po zgaszeniu silnika błąd się kasuje. Widziałem na forum podobny wątek ale nie padła żadna konkretna odpowiedź. Może ktoś już sobie z tym poradził.
-
Czy komuś udało się ogarnąć ten temat?
-
Czy ktoś zakłada już instalacje do tych silników? kod silnika: CTUA
-
Sprzedam taki zestaw używany trochę nie kompletny więcej informacji [email protected] z tego co się dowiedziałem pasuje do audi s4 i s5 silnik 3.0T do skrzyni manualnej i automatycznej.
-
Czy po podłączaniu kabla VAGCOM 17.1 VCDS HEX V2 uda mi się skasować błąd związany z chłodzeniem silnika? Jeżeli się da czy ktoś może podesłać instrukcję jak to zrobić?
-
Tak numery katalogowe te same. Układ został odpowietrzony a samochód nadal się grzeje. Po przejechaniu Ok 1 km. licznik pokazuje 90C ?
-
Czyli muszę pozbyć się PINu z karty sim? Myślałem ze jest simlock bo podczas zakupu dostawało się kartę tmobile a w późniejszych latach at&t. A może należy zmienić częstotliwość? W USA to 850MHz i 1900MHz w Polsce 800/900 i 1800/2600MHz może należy zmienić częstotliwość?
-
Witam, Czy ktoś wie jak zdjąć sim locka z audi? Audi S4 b8 2013 - USA
-
Pompa na 100% sprawna przełożona z samochodu kolegi. Po przełożeniu mojej do niego błąd nie występują a po przełożeniu jego do mnie mam ten sam błąd.
-
Dzięki wielkie
-
Podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Zna ktoś jakiegoś konkretnego mechanika który specjalizuje się w Audi (cała Polska)? Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM
-
Podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Szukam konkretnego serwisu który specjalizuje się w Audi (cała Polska) i ma pojęcie o silnikach 3.0 TFSI Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM
-
Witam, Tak jak w temacie, podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Zna ktoś jakiegoś konkretnego mechanika który specjalizuje się w Audi (cała Polska)? Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM
-
Czyli wizyta u mechanika i podłączenie samochodu do komputera?